PDA

View Full Version : Demo on Marketplace


Webb
10-06-2006, 01:02 PM
According to 360 Monster, the demo is now on the marketplace..

http://360monster.com/newspost.php?id=0000001300

No Live, so can't confirm.

Bopher1
10-06-2006, 02:57 PM
It is there. 837.32 Mb download.

DeathandChaos
10-08-2006, 04:59 AM
Wow the demo is horrible. I played FIFA 07 on the ps2 and the graphics were current gen but the gameplay felt as smooth as it was advertised to be. It felt soo good just the way the ball bounces around. The 360 demo stinks hopefully they fix it in a month.

Supaaafly
10-09-2006, 10:58 PM
Same game, same problems!?!? Can't pass through-ball to anyone other than strikers - even from defence! STILL has problems selecting appropriate players. If the opposite team has the (amazing new real-time...yeah right!) ball and are flooding into my half of the pitch, why the fuck would I want to select a stiker 9 times out of 10?!?!

Think |'ll pass on this one. It's a pity, the achievements look like a good challenge - pity you cant tranfer them to PES. Take the graphics too for a proper decent footie game. On the other hand - might just wait for Sensi Soccer!

m0nkeymafia
10-14-2006, 10:31 AM
I actually thought the FIFA demo was pretty decent, had a right laugh with my friends playing it.

I mean its still a FIFA game, but its a step up from the rest IMO. And its something to do until the new PES comes out!

P1NSEEKER
10-14-2006, 10:40 AM
The best part of the demo is arsing about with Ronaldinho!

Butters
10-14-2006, 02:19 PM
im gonna say just..meh...
hopefully it will be better

wolfyio
10-14-2006, 07:07 PM
The best part of the demo is arsing about with Ronaldinho!

I agree with that :p The goalie is so crap.

The actual gameplay isn't what I hoped for though, at least PES will be awesome.

MATTUMUZ
10-15-2006, 05:34 PM
The best part of the demo is arsing about with Ronaldinho!

Haha, I agree, the games were annoying, maybe it was just me, but the camera was well to far out and I couldn't see anything, there's probaly a way to solve that, but I couldn't be bothered to work it out! Yeah, but the best part was just messing around with Ronaldinho!

Thx
MATTUMUZ

bunsoffun
01-05-2007, 06:26 AM
Can anyone who has played the retail version tell me if the demo is almost exactly the same as far as game play goes? I have this on ps2 and just as DeathandChaos said it is much much better on it. They seem like completely different games.