PDA

View Full Version : It's a sad day indeed...


Webb
12-04-2006, 11:27 AM
So my most eagerly anticipated game has not only been pushed back by Remedy but they have said that it will be pushed back as far as 2008!!! :eek:

Oh well :(

http://www.news4gamers.com/xbox360/News-16726.aspx

P1NSEEKER
12-04-2006, 11:49 AM
Dear god 2008!? :eek:

It had better be good ;)

Webb
12-04-2006, 11:52 AM
I suppose there is the argument that we prefer to wait for a superior product.... But 2008!!!!!!! :eek:

:(

Tyger7
12-04-2006, 11:54 AM
Well hopefully just Q4 if 07. Being that close to done and spending another year seems quite a leap! Hopefully they will do it faster than xbox magazine guesses!

snafegeeza
12-04-2006, 01:40 PM
This and Assasins creed were my most anticipated games and they both have been pushed to 2008. Very Very wank news.

zOwnerofallz
12-08-2006, 01:42 AM
Thats terrible...

I was really looking forward to this game, I loved Max Payne

babyfarmer
12-21-2006, 05:02 AM
Goddammit, this was one of my top 5 most anticiapted games for 2007.

Cyrex
12-24-2006, 03:14 PM
december 31st 2007



http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=T000290


you should cange where this forum is located

Crash
12-26-2006, 01:14 PM
This and Assasins creed were my most anticipated games and they both have been pushed to 2008. Very Very wank news.

Same here. I guess that means more time to play Gears of War :p

Zef
12-26-2006, 01:57 PM
They could just be giving themselves alot of room for error whilst fine tuning the game, they can also then push the game forward to make it appear as if it is being released earlier even after being put back.

McApree
09-21-2009, 01:48 PM
haha, this is funny. It is currently 2009, and there is no confirmed release date. Can anyone say Holiday 2010? Man, this game better be great.

BSH 1975
09-23-2009, 11:13 AM
This situation reminds me of Brothers In Arms: Hell's Highway.
That games was also delayed for a few years and when it WAS released I thought the graphics were some what outdated. But it turned out a very good game.

Pearson
09-25-2009, 10:08 PM
It is kind of funny looking back at this thread and see that back in 2006 how people were upset the release date was pushed back to 2008. So now that it has been pushed back to 2010, this game better be phenomenal when it releases

Minty
09-25-2009, 10:57 PM
haha, this is funny. It is currently 2009, and there is no confirmed release date. Can anyone say Holiday 2010? Man, this game better be great.

It's been confirmed for Spring 2010

Pearson
09-26-2009, 10:20 PM
After watching the video on Marketplace with the Dev interview, this video and interview has got me excited about this game all over again. I hope that it doesn't get pushed back again.

Blockie 360
11-08-2009, 05:07 PM
I have faith in my Remedy. :)

VladimirK
12-28-2009, 03:34 AM
Was sure I had seen this a couple of years ago.
But that's quite some gap.

Thought it looked like a really good idea though.
Haha, funny thing is that after E3 I wasn't sure about the actual gameplay :p
But suppose the main complaint was that it looked like Alone in the Dark, gave that another shot and liked it, so should give this a shot. :)

Ligerblaze
01-18-2010, 12:50 AM
Someone tell Webb to stop holding his breath, it's almost here :p

KNIGHTOFSERA
01-18-2010, 01:01 AM
wow 4 years.........and I thought nintendo was bad at pushing back games

Webb
01-18-2010, 03:54 AM
Someone tell Webb to stop holding his breath, it's almost here :p

Ha ha. I stopped, but we're still not out the fire yet :p I won't be happy till I have the disc in my hand.

@KnightofSera - My sentiments exactly!

Daiphyer.
02-12-2010, 10:11 PM
2005 to 2010. Half a decade in development :D

Sampson
02-12-2010, 11:22 PM
haha, this is funny. It is currently 2009, and there is no confirmed release date. Can anyone say Holiday 2010? Man, this game better be great.
5* for thread regenerations :birthday

frogcrazyant
03-03-2010, 04:38 AM
Its been 5 years this game has been in development! Omg I remember it like it was yesterday!

mickspawn
03-03-2010, 04:41 AM
unbelievable how long this has taken.. this game better be a 9/10 or more otherwise its seriously rediculous! ive been waiting for years too

ilold
03-16-2010, 06:35 AM
it better be good

Volzagia
03-16-2010, 08:04 AM
Wow its 2010 and its still not out yet. :p

WarGod3
03-16-2010, 08:13 AM
Wow its 2010 and its still not out yet. :p
lol there takeing about DLC tho allready you get the first with ce verson

Volzagia
03-16-2010, 08:17 AM
lol there takeing about DLC tho allready you get the first with ce verson

I know but still 4+ Years is a long time.

WarGod3
03-16-2010, 08:28 AM
I know but still 4+ Years is a long time.
its not as bad as too humen or fable 1 tho yet any way lol hope this is out this year ive still got it on pre-order lol

Phenoviral
03-16-2010, 10:34 PM
All I see when I look at this game is Alone In The Dark..

I hated that game. God. My brother-in-law says it'll be great.
I think I'll loan it off him and see if it's any good.

Sampson
03-19-2010, 01:30 AM
Of course it'll be good. It'll be badass!!

Ozbaab
03-19-2010, 09:06 AM
Yarr this'll be awesome!

Phenoviral
03-20-2010, 10:23 AM
I don't share your enthusiasm, bt I hope for your sake that you'll enjoy it.

And, maybe, that I'll enjoy it, too, if I ever get around to playing it.

Night45Fox
03-23-2010, 10:31 PM
So my most eagerly anticipated game has not only been pushed back by Remedy but they have said that it will be pushed back as far as 2008!!! :eek:

Oh well :(

http://www.news4gamers.com/xbox360/News-16726.aspx


rofl, if we had known.

Chinchillazilla
05-01-2010, 09:04 PM
So my most eagerly anticipated game has not only been pushed back by Remedy but they have said that it will be pushed back as far as 2008!!! :eek:

Oh well :(

This is simultaneously both hilarious and cry-worthy.

Atroxx70
05-02-2010, 02:02 AM
What was the original release date supposed to be?

Phenoviral
05-02-2010, 10:03 AM
What was the original release date supposed to be?
Alan Wake was originally announced at E3 2005.

Atroxx70
05-02-2010, 06:48 PM
Alan Wake was originally announced at E3 2005.

Haha wow. Well, let's hope it doesn't look like a 2005 game then.

Ozbaab
05-03-2010, 08:29 AM
Haha wow. Well, let's hope it doesn't look like a 2005 game then.

I guess you haven't seen any screens or videos at all?
Surprise surprise! It does NOT look like a 2k5 game :D

Suki
05-04-2010, 05:05 PM
is this the longest lasting thread on this site, and to think the game hasnt even arrived yet