PDA

View Full Version : 10 and 25 trophies


TOBY DA THUG
02-27-2010, 04:38 PM
does anybody know yet as to wether you can keep winning the same tournaments to unlock these two achievements?

thanks

Oliv3rP
02-27-2010, 04:42 PM
well...i noticed today i have won one tournament twice because it says i have 9 tournament wins, but i have only won 8 separate trophies...so based on that i would say you can win the same ones over...however, based on wrongly worded achievement descriptions on fifa in the last couple years i would say probably not lol

TOBY DA THUG
02-27-2010, 05:07 PM
lol, well if you win one more will you let me know if the 10 unlocks for you?

Oliv3rP
02-27-2010, 06:51 PM
just won another...9 separate trophies, 10 total trophies, 1 achievement for winning 10 trophies :D

CFC07
02-27-2010, 06:56 PM
just won another...9 separate trophies, 10 total trophies, 1 achievement for winning 10 trophies :D
sweet thanks 4 clearing it up

Oliv3rP
02-27-2010, 06:58 PM
no problem :)

TOBY DA THUG
02-27-2010, 07:44 PM
Thanks mate! this is gunna be a breeze =)

IxI Dempsey IxI
02-28-2010, 01:29 AM
ok let me get this straight, im like you, im good online, but dont want to go through the frustration of playing so many online games against people witha much better team than me, all because im not willing to spend microsoft points on my team, and i have wont 10 trophies thus far, (all different trophies) so if i win the same trophy another 15 times i will get the achievement for winning 25 trophies (even though i will have won 10 different ones?)
thanks, I hope this is right because i cant see myself winning tournaments online cos my team never is fast enough so i get battered lol. tell me if i got this right?

Caxie
02-28-2010, 11:49 AM
Sounds like it will work from what they are saying but i dont want to start winning the same tournament over and over not get the achievement.

IxI Dempsey IxI
02-28-2010, 01:05 PM
Sounds like it will work from what they are saying but i dont want to start winning the same tournament over and over not get the achievement.

yeah thats why im checking too

Oliv3rP
02-28-2010, 01:15 PM
yes it works i have done it, 25 trophy achievement might be different, you never know with fifa cheevs but the 10 definitely DOES work

IxI Dempsey IxI
02-28-2010, 01:17 PM
yes it works i have done it, 25 trophy achievement might be different, you never know with fifa cheevs but the 10 definitely DOES work im gonna do all the offline ones i can then till this is confirmed lol, i dont want to win a rubbish trophy 155 times for no reason lol :L ill probably work on the 'time for a testimonial' achievment till this actually confirmed

Oliv3rP
02-28-2010, 01:30 PM
well i just did confirm it but ok

IxI Dempsey IxI
02-28-2010, 02:06 PM
well i just did confirm it but ok
yeah i mean the 25 one, i already have 11 trophies properly, just gonna wait till someone confirms the 25 one as you said before ea word their cheevos so badly lol.

Oliv3rP
02-28-2010, 02:13 PM
yeah i mean the 25 one, i already have 11 trophies properly, just gonna wait till someone confirms the 25 one as you said before ea word their cheevos so badly lol.

alright fair enough, i cba with winning ones with requirements so im gonna cross my fingers and hope :)

TOBY DA THUG
02-28-2010, 03:42 PM
im with you oliver =)

TrishTheDish
03-01-2010, 12:56 AM
yeah i mean the 25 one, i already have 11 trophies properly, just gonna wait till someone confirms the 25 one as you said before ea word their cheevos so badly lol.
Agreed, they do seem to get more vague as the years go on.

teej119
03-01-2010, 01:56 AM
my buddy just unlocked the 25 trophy cheev but just playing the first 5 offline tourneys over and over until 25. So yes, you can just go with the same.

Oliv3rP
03-01-2010, 04:09 AM
my buddy just unlocked the 25 trophy cheev but just playing the first 5 offline tourneys over and over until 25. So yes, you can just go with the same.

hallelujah

James Medway
03-01-2010, 02:50 PM
There's 5 offline tournaments? i've only got the option to do one, which is the shitty bronze player tournament

Oliv3rP
03-01-2010, 03:08 PM
There's 5 offline tournaments? i've only got the option to do one, which is the shitty bronze player tournament

no, theres 18...you are looking on featured tournaments, press right trigger matey and enjoy

IxI Dempsey IxI
03-01-2010, 07:18 PM
my buddy just unlocked the 25 trophy cheev but just playing the first 5 offline tourneys over and over until 25. So yes, you can just go with the same.

You, Sir, are my God.

(Or will be if this does work haha I currently have woin 14 trophies(All different ones)but now I'm just going to do the ones with no Req's)

lamposts
03-20-2010, 04:32 PM
Can anyone confirm this works??

ATHER_07
03-20-2010, 04:49 PM
Yes it works i got the achievement yesterday after finishing the St Patrick's Shield for the seventh time.

lamposts
03-20-2010, 05:14 PM
Thanks you sex god.

Oliv3rP
03-20-2010, 07:51 PM
Can anyone confirm this works??

wtf do you have some kind of disorder?

did you not read any of the posts in this thread? you know, the 9million CONFIRMING IT WORKS

Ben Sharpe
03-20-2010, 08:11 PM
wtf do you have some kind of disorder?

did you not read any of the posts in this thread? you know, the 9million CONFIRMING IT WORKS


You need to calm down, your going to give yourself a heart-attack getting so annoyed over nothing really.

Fredy29
03-21-2010, 10:14 AM
ok let me get this straight, im like you, im good online, but dont want to go through the frustration of playing so many online games against people witha much better team than me, all because im not willing to spend microsoft points on my team, and i have wont 10 trophies thus far, (all different trophies) so if i win the same trophy another 15 times i will get the achievement for winning 25 trophies (even though i will have won 10 different ones?)
thanks, I hope this is right because i cant see myself winning tournaments online cos my team never is fast enough so i get battered lol. tell me if i got this right?

Ya, it does work as everyone is saying as I've been told, just keep doing the St Patricks single player one, pretty good coins as well :)

I didnt know this I asked the other day, some guy had a go at me for posting this and said "Use the search function" LOL..

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=216293

Never the less, what I was planning to do what to keep winning the featured tournaments and do all the single player ones till I had the 25 I could do, although I have won 1 online, almost 2 =/ Single player does bore me, online is so hard though..

-WcG iFredy29

Fredy29
03-21-2010, 10:18 AM
no, theres 18...you are looking on featured tournaments, press right trigger matey and enjoy

You need to calm down, your going to give yourself a heart-attack getting so annoyed over nothing really.

Altough this is very true, im sure he is somewhat being a bit sarcastic and not really as annoyed as you seem to think he is! (LOL you scratch my back Oliv3rP in the other thread, I scratch yours as they say :woop:)

-WcG iFredy29

Oliv3rP
03-21-2010, 12:40 PM
haha nice one fredy :D