PDA

View Full Version : WWE Wrestlemania 23 Thread


graemelunn
04-01-2007, 11:54 PM
Money In The Bank. Wow, just Wow. Yes, I know all about the predetermined nature etc etc, but Jeff Hardy's diving legdrop from a 20foot ladder onto Edge? Awesome.

CovertDog
04-01-2007, 11:59 PM
You watching it now? It's to rich for my blood. Like 50 bones to get it. :(

Krazie
04-02-2007, 12:04 AM
I used to get every single pay-per-view (back in the WWF days) when I was a kid.. Used to love it, go to live events all the time, etc.. Haven't watched a full episode/event in YEARS, I might download this when it leaks and check it out to bring back some memories and see whats going on. It's nowhere near what it used to be, IMO..

graemelunn
04-02-2007, 12:45 AM
You watching it now? It's to rich for my blood. Like 50 bones to get it. :(
I'll post the results for you in good old spoiler-o-vision :woop:

graemelunn
04-02-2007, 02:36 AM
OK, If you intend to watch it - DONT Read on... however, for those of you that want to know what happened but didn't get the PPV:

http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/wm23logo.jpg
Money In The Bank Ladder Match
Winner: Mr Kennedy
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/kennedy.jpg
Great Khali vs. Kane
Winner: Great Khali
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/khali.jpg
US Championship Match - Chris Benoit vs MVP
Winner: Chris Benoit
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/benoit.jpg
World Heavyweight Championship Match - Batista vs. Undertaker
Winner: Undertaker (New Champion)
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/taker.jpg
ECW Originals vs. The New Breed
Winners: ECW Originals
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/ecworiginals.jpg
Battle Of The Billionaires
Lashley (Trump) vs. Umaga (McMahon)
(Stone Cold Steve Austin Special Guest Referee)
Winner: Lashley (Vince McMahon is now a full-on baldy! :nana )
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/baldvince.jpg
WWE Womens Championship "Lumberjill Match"
Melina vs. Ashley
Winner: Melina
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/melina1.jpg
WWE Championship Match - John Cena vs. Shawn Michaels
Winner: John Cena
http://i129.photobucket.com/albums/p239/graemelunn/michaelscena.jpg
All images copyright of WWE (c) - Full details of event available on WWE.com (http://www.wwe.com)

CovertDog
04-02-2007, 02:49 AM
Nice. I would have liked to see the Undertaker match. I'am old school and his they only one really left.

Baggers
04-02-2007, 12:09 PM
I really enjoyed this PPV, the last few WWE PPV's were a bit disappointing, but the matches were great this time.

I am kinda upset Cena is still champ, Vince still riding off Cena's popularity, even though the crowd cheered when HBK hit, and booed when Cena hit.

P.S Horswaggle got pwnt ;[

graemelunn
04-02-2007, 12:25 PM
'Taker actually got a decent match out of Batista!
Hornswaggle lol
Khali & Lumberjill matches = Battle for the Eyelids - Popcorn & soda time in the arena.
Actually the PPV was good, however I would have liked the order structured a little better - Money In The Bank stole the show and was first match? Made some of the subsequent bouts seem pointless and unimaginative.

Baggers
04-02-2007, 01:09 PM
Also, I thought winning the Royal Rumble meant you main-evented Wrestlemania?

Why was the Taker - Batista fight not even halfway into the PPV :/:/

Minty
04-02-2007, 01:17 PM
Glad to see Takers 100% record at WM continue- one of the true greats in WWF history. WOuld have been a great shame if they didnt let him keep it.

And good to see Michaels lost as well. Cannot stand the HBK lol.

Khali should just have his contract terminated. Hes a crap entertainer, and why they keep trying to push him I dont know.

And did anyone even think that Trump would get his head shaved?? Pointless match tbh

graemelunn
04-02-2007, 01:45 PM
Good point Baggers, I believe WM was billed to be a triple main event with the Battle of Billionaires, Cena - HBK & Batista - Taker - but puting the match on before the dire diva match was a stretch too much lol

@Minty - agreed Khali only has a contract because he's a freak. The guy needs communication lessons, let alone theatrical and wrestling ones!

Gunstar Chaos
04-02-2007, 02:12 PM
Worst Wrestlemania ever. Match of the night was clearly Beniot vs. MVP if you are watching for pure wrestling. People won't agree but its true.

Defcizion
04-12-2007, 01:09 AM
I used to get every single pay-per-view (back in the WWF days) when I was a kid.. Used to love it, go to live events all the time, etc.. Haven't watched a full episode/event in YEARS, I might download this when it leaks and check it out to bring back some memories and see whats going on. It's nowhere near what it used to be, IMO..

I totally agree with you. I was a big fan and even backyard wrestled, nothing too crazy though, just some powerbombs and shit lol.