PDA

View Full Version : PGR 4 Get's Snowy - New Video


angry
06-15-2007, 04:06 PM
Can Staff plz make a PGR4 froum plz as we know this game is comming out yet we donot have it listed on the forum, sorry for and innconvience cause. Ty in advance. :)

Bizarre has just released a new video from its forthcoming Project Gotham Racing 4. The video shows off how snow will present new opportunities to show off unique and stylized maneuvers, while gaining admiration and recognition from the crowd; this will obviously allow drivers to rack up huge levels of Kudos points the series has used. Additionally, Bizarre have announced that you will be able to race through the streets of Quebec (Canada). These two locations, along with Shanghai and St. Petersburg, are four of 10 locations that will be available in “PGR 4"

Link: http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/15/video-its-time-for-some-pgr-4-snow/ (http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/15/video-its-time-for-some-pgr-4-snow/)

Bizarre Creations has also released some info on the cars that will feature in the game with more details being released over the coming weeks and months up until the game's release.

Some of the cars included in the game:

1967 Toyota 2000GT
1978 Lamborghini Countach LP400
1998 Subaru Impreza 22B STi
2004 BMW M5
2007 RUF RGT
2007 Lotus GT3RR

Enjoy ;)

Adam Miller
06-15-2007, 04:28 PM
Ahh how long is it going to take now to do a lap of nurburgring in the snow.

Nice find thought and this different aspect should be fun on multiplayer.:)

MadDog2010
06-15-2007, 04:52 PM
Thats cool how they got the weather conditions. Now the games will be even tougher.....damn.

nawtbird
06-15-2007, 05:27 PM
wow that looked cool!

Stinkyf1re
06-15-2007, 06:22 PM
WOW, great find. That was amazing. I've always liked the PGR games, although i played 2 a lot more than 3. I think when this comes out i'll have to buy it ASAP.

shadow sniper
06-15-2007, 06:30 PM
aww man thats so cool pgr fans are luckey i allways wanted burnout to have snow on some races but nooooooooooooo,like i said luckey pgr fans maybe ill have to get into that game lol

xJoex
06-15-2007, 06:57 PM
Looks awesome! Can't wait for this game, it looks really good! :D

For those of you who are to lazy to click on links...

http://www.youtube.com/watch?v=gIi8eKlLc1E

avengerRPM
06-15-2007, 07:26 PM
looks good. i really hope they make it kinda hard, i dont want it too just look cool, but actually play hard with snow.

Example: i dont wanna be able to take the "s" curves at 120mph.

COH ZAMORACK ZX
06-16-2007, 01:30 AM
ye me too, and joex thanks for posting the video im lazy lol

Nats21
06-16-2007, 08:02 AM
avengerRPM, if you look closely at the video it does look like the cars do drift a little so maybe it is hard to drive in the snowy conditions....