PDA

View Full Version : enthernet cable in gh2 controller


TimmayTheTurtle
07-15-2007, 10:23 PM
i was just wondering what it was for. its right next to where you plug the headset into. heres a pic
http://i12.tinypic.com/4lnzpzt.jpg

so if anyone can let me know what exactly it does lol that'd be kool thx:Bounce::Bounce::Bounce:

Krueger
07-15-2007, 10:47 PM
right now there is no use for it there are many rumors about what it is for

TimmayTheTurtle
07-15-2007, 10:48 PM
right now there is no use for it there are many rumors about what it is for

lol well what are the rumors cuz i've been brain storming ideas. and i cant think of a THING :confused:

x McGrim x
07-15-2007, 11:01 PM
They're believed to be used for pedals in the future.

Lonsta DaMonsta
07-15-2007, 11:08 PM
And it's not an ethernet port, it's a phone jack. Ethernet is too big.

TimmayTheTurtle
07-15-2007, 11:21 PM
And it's not an ethernet port, it's a phone jack. Ethernet is too big.

lol i just realized that and for the pedals that would kick very mucho ass.

Pieface
07-15-2007, 11:41 PM
Yeah I heard its for a pedal, if that does come. I most likely wouldn't buy it if it was above 10 though, It won't change gameplay or anything etc

x McGrim x
07-16-2007, 06:13 AM
Yeah I heard its for a pedal, if that does come. I most likely wouldn't buy it if it was above 10 though, It won't change gameplay or anything etc
It could...but then again, probably wouldn't do much. Maybe we'll see some in GHIII

Zee
07-16-2007, 10:23 AM
I don't know for sure, but I think it's for this. http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=802585

Bluntman428
07-16-2007, 11:55 AM
It's for an effects pedal that was never implemented.

It says that right on the slip of paper that comes with the guitar. ;)

Stinkyf1re
07-16-2007, 12:27 PM
It's for an effects pedal that was never implemented.

It says that right on the slip of paper that comes with the guitar. ;)

Beat me to it! ;)

Vista
07-24-2007, 12:09 PM
I don't know for sure, but I think it's for this. http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=802585

Nope that connects to your TV and it can be used for any game.

I used it for racing games and it was SWEEEET, the roar of the engines sounded so real

ElementalSoBe
07-24-2007, 03:41 PM
you canalso just plug it in the regular way and play gears wih it , now thats fun