View Full Version : Any good?

03-07-2012, 10:48 AM
My wifi connection in work is as useless as a soft-drink at Oliver Reeds birthday party.

I love these mental bullet games but am pretty shit at them.

Any good?

If not please lie to me I want it to be good :)

03-07-2012, 02:02 PM
My favorite game on WP7 so far. Instant buy!

(No lie you can even check my gamercard, it's the last game I played.)


03-07-2012, 05:16 PM
it's like a hard version of OMG

there are a few things i would like to be different, but it's good enough (TBH, it doesn't really come across as dodonpachi, the enemies look different, a lot more like OMG if all of the enemies got hit by some constant projectile vomitting disease)

now to try and get passed level 2b....

no joy on 2b, nearly did 2a no miss until boss yet again, then epic fail...

i would maybe suggest you use a stylus to play though, fingers get in the way a little, and are too big to move the ship as delicately as is sometimes required (unless you have freakishly small fingers, you may hit issues either with the wiggle it just did for me, or the my fecking hands in the way that had been bugging me for a bit, we need a controller peripheral for these ere phones)

03-07-2012, 08:54 PM
I bought it for my Lumia 800. Really enjoying it. Completed 10 out of the 20 achievements so far. Learning the score mechanics slowly but surely.

Level 5a is annoying me! :)

Best game on WP7 though by a long way. Great to see Cave embracing the platform.

03-07-2012, 10:01 PM
I agree with the above. I think its excellent. Though more like omg then anything cave have done.

I like the idea of the screen having room for your finger. Once you get used to the movement is hard to put down.

100% is surely going to be a bitch though! a bitch im wanting to sample!

03-09-2012, 03:45 AM
Great little game!

03-09-2012, 12:13 PM
Still really enjoying thsi game. Got my 11th achievement today, Stage 3 no miss, 100% clear without dying.

Stage 5A is still ruining me, although I broke the 1 billion point barrier for the first time today. Previously was at 600 million+.

Must try harder!

03-09-2012, 12:16 PM
Any reason why I'm not on the leaderboard too? My XBLA profile is linked up fine... ??

03-09-2012, 05:44 PM
i just got this has to be my fav wp7 game so far the TA soce tho on TA lol is over 1000 last timed i look so mite be hard to beat

03-15-2012, 01:58 PM
My only complain is that leaderboards are friend-only.

Stage 5a is killing me. I always go until Golden Disaster and screw up.

03-15-2012, 02:37 PM
My phone is about to melt...

03-24-2012, 09:52 AM
this game is so frustrating at times. i spent the whole night and still couldn't get past 5-A. golden disaster always pwns me :/

08-08-2012, 07:05 PM
so ... hard

i can say only this for the game

08-08-2012, 07:14 PM
Its really fun to play!:woop: