PDA

View Full Version : FREE 500 Xbox GamerPoints!


DaKing240
05-08-2006, 01:30 AM
Visit this site starting at Monday (at midnight on Sunday)

http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/

AmpleSteak
05-08-2006, 01:34 AM
I hope there still in stock at 7:00 est because thats when i usually wake up.

BucklingLeader
05-08-2006, 01:35 AM
They gave them away like 2 days early last time =\

AmpleSteak
05-08-2006, 01:38 AM
Does anyone know how this works? Do they send me the card or do they email me the code or do they upload the points to my account.

DaKing240
05-08-2006, 01:47 AM
You enter email address, and then you verify it, and then they said the code. (2 emails)

AmpleSteak
05-08-2006, 01:52 AM
You enter email address, and then you verify it, and then they said the code. (2 emails) Sweet i'm going to make 2 email adresses MWAHAHAHA.

Scarecrow
05-08-2006, 02:07 AM
i went to the link but couldnt find anything on it will it show up at midnight? ... or am i juss missing it some where?

Krazie
05-08-2006, 02:12 AM
To clear everything up -- Its for MARKETPLACE points, not Gamer points :P

scoobydiesel
05-08-2006, 02:13 AM
i actuly dunno where the stuff is ether....i clicked on a few things but nothign about points

Edit: krazie...wha? who would think it was for gamer points? of course marketplace....Gamer points would be gay as hell if they where giving them away.....Hell some games already give them away so thats bad enough.

DaKing240
05-08-2006, 02:26 AM
Changed the title...

I have no idea when it will go live, but wanted everyone to be aware that as of Midnight, it could be up on the site.

Krazie
05-08-2006, 04:57 AM
i actuly dunno where the stuff is ether....i clicked on a few things but nothign about points

Edit: krazie...wha? who would think it was for gamer points? of course marketplace....Gamer points would be gay as hell if they where giving them away.....Hell some games already give them away so thats bad enough.

Just going off of the title

Ass..

:(

scoobydiesel
05-08-2006, 05:21 AM
lmao....i didnt even see what the title was if it said gamerscore at first i didnt even notice it clicked in ym head to be MP or whatever....so ha...

ass :P

DaKing240
05-08-2006, 06:38 AM
As of... 2:38 am Eastern, the site has not yet changed/

BucklingLeader
05-08-2006, 07:34 AM
*turns auto-refresh on till he can get free ms points* :p

dale uk
05-08-2006, 08:25 AM
free gold has started can play on all my accounts now!!!
when is this going to come!!!
only 500 most of the games i want are 800 - zuma nd that fish 1!!!
does any 1 know if u can add to of the codes to 1 account or more?
or will it only let you add 1 per account???

guess ill found out soon enought!
got my emails ready LOL!!!


Offer good only to US Residents. Limit one gift per person and email address and gamer tag. never mind!!!

scoobydiesel
05-08-2006, 09:03 AM
i still didnt know how to get points so i dunno whats up

Maka
05-08-2006, 03:29 PM
Only US, what about Canada? WTF!?

graf1k
05-08-2006, 03:35 PM
I'm guessing it's not up yet? I don't see anything about free MS points on the site.

Maka
05-08-2006, 03:40 PM
I went to the "invite some friends" part and sent an invite to myself, I'll see what happens

Helacool360
05-08-2006, 03:50 PM
I'm guessing it's not up yet? I don't see anything about free MS points on the site.

Yea I dont see anything either:(

thor0298
05-08-2006, 04:01 PM
where did anyone here about this. there isn't information on their site and it still isn't live.

Spartan
05-08-2006, 04:02 PM
What sucks is that if you really think about it, they just say they're giving away the points this week. They don't really say they're giving them on the first day. I just hope they don't keep the exact day a secret so that we don't have to keep checking every night this week.

kRaZyNeSs
05-08-2006, 04:09 PM
Whens the show starting up? Today?

AmpleSteak
05-08-2006, 07:54 PM
Whens the show starting up? Today? Yes sony is having a confrence it will be full of CGI and unmade promises it will also feature some nintendo and Microsoft rip offs like how they will be starting a virtual arcade...

scoobydiesel
05-09-2006, 02:17 AM
well as a fan and nto a fanboy the sony confress thing wasnt bad, some cool stuff, kinda pissed they did the whole "wii" kinda controler stuff tho(motion shit)

Phaethon360
05-09-2006, 02:22 AM
I'd be buying one if it were cheaper. $499 and definately $599 are way outta my price range. The games don't look better than the 360 versions, not to mention the exclusives don't really impress (other than MGS4). I really think Blu-Ray was a bad idea. Just far too costly.

scoobydiesel
05-09-2006, 02:33 AM
Blu ray will most likyl eb the reaon i get it, like you said nothing has me wanting it, not even MGS4.

Im going for the Wii before the PS3.

i still want my points so whats going on aboot this?

DaKing240
05-09-2006, 02:56 AM
They have not yet been released. I only posted this as a general heads up before the points went live. If I hear anything or see the points up for grabs, I will post in this thread again.

g4m3r7ag
05-09-2006, 02:59 AM
so where did you guys see the sony coverage, was it on tonights episode of AOTS, i only caught the last couple of minutes, but the tivo got the rest, have to catch up on that tomorrow.

KilluhKam
05-09-2006, 03:02 AM
i cant find out where 2 get the points either...can sum1 help?

dude! thursday's play and win game for arcade is UNO! i just got that game yesterday yes! lol and u can click on the days of the week now im doing that now it tells u what comes out n what games 2 play 2 win

TimidKillah
05-09-2006, 03:03 AM
its not up yet

KilluhKam
05-09-2006, 03:03 AM
so where did you guys see the sony coverage, was it on tonights episode of AOTS, i only caught the last couple of minutes, but the tivo got the rest, have to catch up on that tomorrow.

i watched it it was pretty kewl

KilluhKam
05-09-2006, 03:05 AM
its not up yet

when will it b up?

TimidKillah
05-09-2006, 03:18 AM
That's the catch. That's how they get you to keep coming back... It is a Verizon site! They figure you'll browse around there while you're waiting

Helacool360
05-09-2006, 03:44 AM
That's the catch. That's how they get you to keep coming back... It is a Verizon site! They figure you'll browse around there while you're waiting

Well I havn't browsed the site once:p

HellzManik
05-09-2006, 04:07 AM
LoL

Me either.

I have been checking in on the site every now and then but I havent browsed the site ONCE....

If that is the reason they are DELAYING the points release then its POINTLESS if you ask me...

PeAcE

DaKing240
05-09-2006, 04:49 AM
What is pointless about 500 free MarketPlace points? I will buy Uno with it tomorrow...

TimidKillah
05-09-2006, 05:42 AM
my thoughts exactly

Yankeez
05-09-2006, 06:38 AM
I still have 11,600 points from the last time they gave away these points :Bounce:

omega255
05-09-2006, 11:49 AM
i figured out how to get the points and stuff i think go to there play and win stuff and do one of the games at the specific times and you get a buch of micro points thats what happeaned yesturday on GRAW they were giving them away to people who were playing good including me they gave me 800 and it goes throught the whole week!!!

HellzManik
05-09-2006, 12:40 PM
What is pointless about 500 free MarketPlace points? I will buy Uno with it tomorrow...

I meant that its POINTLESS for VERIZON's site to NOT post the points (in order to get people to browse their site) {I was responding to a previous post}...
I too want FREE points... WHO WOULDNT???

PeAcE

PS~ WHERE IS THERE PLAY AND WIN SECTION????

dale uk
05-09-2006, 01:45 PM
I still have 11,600 points from the last time they gave away these points :Bounce:

want to give me some?? :woop:

Helacool360
05-09-2006, 03:51 PM
i figured out how to get the points and stuff i think go to there play and win stuff and do one of the games at the specific times and you get a buch of micro points thats what happeaned yesturday on GRAW they were giving them away to people who were playing good including me they gave me 800 and it goes throught the whole week!!!

This sucks if it's true. I am screwed because I only have 3 games.

KilluhKam
05-09-2006, 09:12 PM
i figured out how to get the points and stuff i think go to there play and win stuff and do one of the games at the specific times and you get a buch of micro points thats what happeaned yesturday on GRAW they were giving them away to people who were playing good including me they gave me 800 and it goes throught the whole week!!!

where is the play and win section?

thieflordgamer
05-10-2006, 01:04 AM
god, anyone who tries to give out points will never do it right, will they?

KilluhKam
05-10-2006, 01:07 AM
god, anyone who tries to give out points will never do it right, will they?

apparently not lol but i do want the points damn it >.< sum1 plz respond n post the link 2 the games 2 win page or w/e its called so i can either play/rent the games on the list :)

Zer0
05-10-2006, 01:13 AM
So it's not a quick easy sign up job then :(

thieflordgamer
05-10-2006, 01:20 AM
i just went to the xbox dashboard, and there was an ad that said like "go to xbox.com for information on how 2 play and win this week" and there was the verizon logo. i'm gonna go in a little while when i'm not busy.

HellzManik
05-10-2006, 01:29 AM
I guess this is what he was talking about:

http://www.xbox.com/en-US/promotions/bringithome/schedule.htm (http://www.xbox.com/en-US/promotions/bringithome/schedule.htm)

But it doesnt tell you what you have to do....

Does anyone know what your suppose to do???

PeAcE

thieflordgamer
05-10-2006, 02:05 AM
i still havent gotten a chance to go to xbox.com has anyone looked there?

thieflordgamer
05-10-2006, 02:12 AM
i just checked, i found where it talks about it and it says all the rules and conditions are at the verizon website. just the same old website we've been starin at this whole time. i went to the part on the verizon website about the million point giveaway and free week of xbox live gold and it just says something like "hold your horses, the content hasn't left the chorral yet." and it has the days of the week, which i'm guessing will turn into links or something. but it's tuesday, and the free xbl week started already. whoever that one dude was that got the marketplace points while playing graw or somthin, were they in the game, and they just told u they were from verizon, or what? how did it work?

Helacool360
05-10-2006, 02:18 AM
Yea I'm wondering the same thing:confused:

DaKing240
05-10-2006, 04:26 AM
The points are free and are not connected to the Play and Win thing. 2 seperate promotions

KilluhKam
05-10-2006, 05:22 PM
The points are free and are not connected to the Play and Win thing. 2 seperate promotions

then how do u get the points

u can now click on the days of the week 2marow's game 2 play and win is UNO 2day's is COD2 and Geometry Wars! man i wonder how u play against them...

agentexx
05-10-2006, 05:58 PM
It now says they're giving the points away on Friday at 6 pm eastern time.

KilluhKam
05-10-2006, 07:32 PM
i saw that i cant wait lol

KilluhKam
05-10-2006, 07:44 PM
I still have 11,600 points from the last time they gave away these points :Bounce:

howd u go so many frum ladt time? i take it u can get as many as u want? or do u have a bunch of e-mails? lol

Helacool360
05-10-2006, 09:01 PM
It now says they're giving the points away on Friday at 6 pm eastern time.

Where did you read this?

agentexx
05-10-2006, 10:54 PM
It's on the "what's up" link from the site listed in the first post. They show all the stuff that's coming out this week. Tomorrow the Moto GP demo will be up.

Zer0
05-10-2006, 10:59 PM
It's on the "what's up" link from the site listed in the first post. They show all the stuff that's coming out this week. Tomorrow the Moto GP demo will be up.

:bow:

Nice one!!!

DisturbedDan
05-10-2006, 11:05 PM
i wonder how quick these will go

Helacool360
05-10-2006, 11:07 PM
It's on the "what's up" link from the site listed in the first post. They show all the stuff that's coming out this week. Tomorrow the Moto GP demo will be up.

Oh ok thanks, I didn't look there because I thought they still didn't add the links.

DaKing240
05-11-2006, 01:15 AM
Thanks for posting, I saw it, but didn't need to repost. Friday at 6 it is (Eastern)

KilluhKam
05-11-2006, 03:00 AM
how do i get the points? is it the e-mail way?

BucklingLeader
05-11-2006, 04:09 AM
i wonder how quick these will go

3 minutes:mad:

Helacool360
05-11-2006, 10:11 AM
Yea it's not gonna be pretty with everyone getting on the site at the same exact time.

HellzManik
05-12-2006, 09:07 PM
6:10 eastern and NOTHING yet???

At least I THINK ITS 6:10 eastern...

I live in CENTRAL TIME ZONE AND ITS 4:10 here...

Anyone know when this is going to happen???:mad: :mad: :mad:

PeAcE

KilluhKam
05-12-2006, 09:08 PM
6:10 eastern and NOTHING yet???

At least I THINK ITS 6:10 eastern...

I live in CENTRAL TIME ZONE AND ITS 4:10 here...

Anyone know when this is going to happen???:mad: :mad: :mad:


PeAcE

i live in central also 6pm ET time is 5pm CT so we got another hour :( :mad: also, how does it work??? like what site go i go 2? i kno verizon wireless the site posted but where on that site? and do i give them my e-mail or what?

HellzManik
05-12-2006, 09:12 PM
Oh...LoL

Well,
I feel stupid...

Thanks for letting me know.. I would have been setting here for another HOUR refreshing the page...

PeAcE

=======================

As far as where you go on the site I"M NOT SURE... I asume that it will be on the MAIN PAGE...(HOPEFULLY)

DisturbedDan
05-12-2006, 09:13 PM
probably going to be on the homepage

KilluhKam
05-12-2006, 09:16 PM
Oh...LoL

Well,
I feel stupid...

Thanks for letting me know.. I would have been setting here for another HOUR refreshing the page...

PeAcE

=======================


As far as where you go on the site I"M NOT SURE... I asume that it will be on the MAIN PAGE...(HOPEFULLY)

no prob do u kno if i give them my e-mail n they send me the code? or what?

HellzManik
05-12-2006, 09:18 PM
I'm not sure..

I hope that the way it works...
(I think that is how it was done last time...But I'm not sure)

KilluhKam
05-12-2006, 09:25 PM
I'm not sure..

I hope that the way it works...
(I think that is how it was done last time...But I'm not sure)

ok lol im makin lots of e-mails :D lol just incase also...can u tell me which page i gotta go 2 2 get them on the site? (sry 4 all the questions...lol i really need these points)

thor0298
05-12-2006, 09:29 PM
which homepage verizon or xbox

DisturbedDan
05-12-2006, 09:38 PM
the link posted on the first page of this post

RoutineX
05-12-2006, 09:39 PM
Not sure about page.
I think it will be at http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/

What if they restrict to one pr IP? =P than you're screwed if you don't have a fat proxy list :p

DaKing240
05-12-2006, 09:41 PM
20 Mins away...

KilluhKam
05-12-2006, 09:41 PM
Not sure about page.
I think it will be at http://www.richerdeeperbroader.com/xbox/

What if they restrict to one pr IP? =P than you're screwed if you don't have a fat proxy list :p

lol ill b pissed off

DisturbedDan
05-12-2006, 09:44 PM
doubt there gonna do that but we will know in 15 mins

thor0298
05-12-2006, 09:45 PM
hopefully not
did anyone do this last time
was it just enter email
submit
repeat

HellzManik
05-12-2006, 09:49 PM
Are we allowed to Enter the SAME email or should we enter different email addresses EACH TIME???

g4m3r7ag
05-12-2006, 09:52 PM
and do they have to be like hotmail, or can they be yahoo, aol, adelphia, time warner, etc...

DisturbedDan
05-12-2006, 09:55 PM
i would think any email would work

KilluhKam
05-12-2006, 09:57 PM
and do they have to be like hotmail, or can they be yahoo, aol, adelphia, time warner, etc...

ima b using gmail accounts lol and my yahoo account

Zer0
05-12-2006, 10:01 PM
how we do it then?

KilluhKam
05-12-2006, 10:01 PM
they still aint yet wtf

g4m3r7ag
05-12-2006, 10:03 PM
yea i dont see anything either

KilluhKam
05-12-2006, 10:04 PM
r we at the wrong site or r they being assholes? lol

KilluhKam
05-12-2006, 10:06 PM
Server 2 Busy!! Omfg

DisturbedDan
05-12-2006, 10:08 PM
it's over

i got nothing

g4m3r7ag
05-12-2006, 10:08 PM
their out already

nvm it came up this time

Zer0
05-12-2006, 10:09 PM
noooooooooooo waaaaaaaaaaaaay


all gone

all i was getting to busy

KilluhKam
05-12-2006, 10:09 PM
i got nothing either they just opened the gates...WTF

HellzManik
05-12-2006, 10:09 PM
That was The GAYEST giveaway EVER...

I have to say I'm a little PISSED...

PeAcE

Helacool360
05-12-2006, 10:10 PM
ALL GONE this was fkin BS, I refreshed since 5:59Pm and finally I seen the box to click for the giveaway at 6:08 and then they were GONE!!!!!:mad: :(

DisturbedDan
05-12-2006, 10:10 PM
what a crock of crap

well that sucked

KilluhKam
05-12-2006, 10:10 PM
yes that sucked ballz i want 2 hunt down every1 that goe the points!!

DisturbedDan
05-12-2006, 10:11 PM
the link to get them went up at 5:08 then 10 seconds later there all gone

BULL

g4m3r7ag
05-12-2006, 10:12 PM
well i got the all gone thing, closed the pop up, clicked on it again adn it gave me hte form, but the little picture thing didnt load, then when i tried to load it, it said server too busy and now thats all i get

KilluhKam
05-12-2006, 10:12 PM
yeah that is bullshit wut kinda crap is that

RoutineX
05-12-2006, 10:12 PM
Yeah, sounds more like a PR stunt

HellzManik
05-12-2006, 10:12 PM
DID ANYONE from here get ANY POINTS???

I've been ready for this crap ALL DAMN DAY.. And All i get is

The Million Point Gone Away
We HAD a million points. Now we're broke, busted, cleaned out, knocked back. We knew you all loved the Xbox360 but geez! We'll know better for next time.....

Wait--did we say next time? That's right boys and girls--we'll do it again. So keep an eye out and an ear open.

That SUX ASS...LoL

PeAcE

DisturbedDan
05-12-2006, 10:14 PM
good i'm glad there server crashed. Bastards.

Zer0
05-12-2006, 10:14 PM
bet there never was any, bunch of gays.

KilluhKam
05-12-2006, 10:15 PM
DID ANYONE from here get ANY POINTS???

I've been ready for this crap ALL DAMN DAY.. And All i get is

The Million Point Gone Away
We HAD a million points. Now we're broke, busted, cleaned out, knocked back. We knew you all loved the Xbox360 but geez! We'll know better for next time.....

Wait--did we say next time? That's right boys and girls--we'll do it again. So keep an eye out and an ear open.

That SUX ASS...LoL


PeAcE

ive been ready ALL WEEK!!! *cries*
OMFG it came it up it said "first name last name e-mail" then a number 2 re-type when i did that and clicked next it said SERVER BUSY

TechIsCool
05-12-2006, 10:16 PM
Server Error in '/' Application.

Server Too Busy

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Server Too Busy

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Server Too Busy]
System.Web.HttpRuntime.RejectRequestInternal(HttpW orkerRequest wr) +148

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300


This is just Total PR not anything else BS

Doost
05-12-2006, 10:18 PM
first it told me the contest was over, then on my next click i got through and got a set of the points. i kept trying after that, but their servers were overloaded.

KilluhKam
05-12-2006, 10:20 PM
i just got this


Parser Error

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: File or assembly name VZCB.XboxTrial.Controls, or one of its dependencies, was not found.

Source Error:

Line 1: <%@ Page language="c#" inherits="VZCB.XboxTrial.ReservePage" src="MillionPoints.cs" %>Line 2: <%@ Register TagPrefix="VZCB" Namespace="VZCB.XboxTrial.Controls" Assembly="VZCB.XboxTrial.Controls" %>Line 3: <form runat="server">Line 4: <asp:Panel runat="server" id="ReservePanel" Visible="true">
Source File: E:\sites\richerdeeperbroader\xbox\ReservePage.aspx Line: 2

Assembly Load Trace: The following information can be helpful to determine why the assembly 'VZCB.XboxTrial.Controls' could not be loaded.

=== Pre-bind state information ===LOG: DisplayName = VZCB.XboxTrial.Controls (Partial)LOG: Appbase = file:///E:/sites/richerdeeperbroader/xboxLOG: Initial PrivatePath = binCalling assembly : (Unknown).===LOG: Policy not being applied to reference at this time (private, custom, partial, or location-based assembly bind).LOG: Post-policy reference: VZCB.XboxTrial.ControlsLOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/xbox/6109789c/4354d193/VZCB.XboxTrial.Controls.DLL.LOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/xbox/6109789c/4354d193/VZCB.XboxTrial.Controls/VZCB.XboxTrial.Controls.DLL.LOG: Attempting download of new URL file:///E:/sites/richerdeeperbroader/xbox/bin/VZCB.XboxTrial.Controls.DLL.LOG: Attempting download of new URL file:///E:/sites/richerdeeperbroader/xbox/bin/VZCB.XboxTrial.Controls/VZCB.XboxTrial.Controls.DLL.LOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/xbox/6109789c/4354d193/VZCB.XboxTrial.Controls.EXE.LOG: Attempting download of new URL file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/Temporary ASP.NET Files/xbox/6109789c/4354d193/VZCB.XboxTrial.Controls/VZCB.XboxTrial.Controls.EXE.LOG: Attempting download of new URL file:///E:/sites/richerdeeperbroader/xbox/bin/VZCB.XboxTrial.Controls.EXE.LOG: Attempting download of new URL file:///E:/sites/richerdeeperbroader/xbox/bin/VZCB.XboxTrial.Controls/VZCB.XboxTrial.Controls.EXE.

DisturbedDan
05-12-2006, 10:22 PM
i don't think this contest is over keep trying. I just clicked the box and got the form but the password picture wasn't popping up. It could be just a site problem.

TechIsCool
05-12-2006, 10:24 PM
me to
this is stupid

agentexx
05-12-2006, 10:27 PM
I got my points. First it said they were gone, they I reloaded and got the form. They send a confirmation email and it did end up in my junk mail folder. There's a confirmation link you click then it gives you the code for the xbox live marketplace. I'd say keep trying.

Doost
05-12-2006, 10:28 PM
I agree, I think the site locked up and they are not all given away. The ones that I won I have already entered onto my 360 and they worked.

TechIsCool
05-12-2006, 10:30 PM
it hella laged out

RoutineX
05-12-2006, 10:30 PM
I wonder if the codes are specially generated so they can check if a gamertag uses it several times. Since it says one pr gamertag.

And whats the deal with US only? It's not like your xbox will explode if you're in another country :p

Doost
05-12-2006, 10:32 PM
When you input the code in the marketplace it recognizes the points as being from the verizon giveaway, I'm guessing that there is where it would prevent you from entering multiple sets of codes on the same gamertag.

Maka
05-12-2006, 10:33 PM
F*** them, Canada wants some too

TechIsCool
05-12-2006, 10:33 PM
yah but how about the other way hundreds of gamer tags on once skw

TechIsCool
05-12-2006, 10:34 PM
Configuration Error

Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: The 'mode' attribute is case sensitive and must be one of the following values: On, Off, RemoteOnly.

Source Error:

Line 3: <system.web>
Line 4: <pages validateRequest="false" />
Line 5: <customErrors mode="on" />
Line 6: <sessionState mode="InProc" cookieless="false" timeout="100" />
Line 7: <globalization requestEncoding="UTF-8" responseEncoding="UTF-8" />
Source File: E:\sites\richerdeeperbroader\xbox\web.config Line: 5

TechIsCool
05-12-2006, 10:35 PM
Service Unavailable

KilluhKam
05-12-2006, 10:36 PM
Service Unavailable

same n now it says the same old shit again

TechIsCool
05-12-2006, 10:37 PM
Server Error in '/xbox' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

KilluhKam
05-12-2006, 10:37 PM
now this comes up

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File --><configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web></configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File --><configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web></configuration>

KilluhKam
05-12-2006, 10:39 PM
fuck this ive been doing this for 32 mins i give up fuck them

HellzManik
05-12-2006, 10:40 PM
Well,

This was DEFINATELY NOT worth it..

I can pay $10 and get 1600 points at Hastings.. So I think I'll just stick with that...

PeAcE

dale uk
05-12-2006, 10:52 PM
WHAT A LOAD OF F*CKING SH*T!!!!!!!!!!!!

The Million Points Giveaway
You give us a little info we give you a lotta points. If your email pans out and we have the goodies you'll get 'em. We'll send you a code to use on Xbox Live.

The text you entered did not match that of the image

KilluhKam
05-12-2006, 10:55 PM
WHAT A LOAD OF F*CKING SH*T!!!!!!!!!!!!

The Million Points Giveaway
You give us a little info we give you a lotta points. If your email pans out and we have the goodies you'll get 'em. We'll send you a code to use on Xbox Live.

The text you entered did not match that of the image

stop wasting ur time lol

thor0298
05-12-2006, 11:04 PM
i got one out of the four that came up
and collected for a cool 500
what is this about hastings and 1600 for $10

HellzManik
05-12-2006, 11:47 PM
You can go to playhastings.com and sign up.
Once you sign up you'll notice that your allowed to REFER people.

For each referal you receive a $2 credit.
You can use up to 5 $2 credits on a $20 purchase. (So basically $10 of a $20 purchase)

The best thing is. You dont ACTUALLY have to REFER people.
Just refer yourself 1 time and print the coupon 5 times... THE Coupon CODE NEVER CHANGES (trust me I've checked)....LoL

PeAcE

KilluhKam
05-13-2006, 01:56 AM
You can go to playhastings.com and sign up.
Once you sign up you'll notice that your allowed to REFER people.

For each referal you receive a $2 credit.
You can use up to 5 $2 credits on a $20 purchase. (So basically $10 of a $20 purchase)

The best thing is. You dont ACTUALLY have to REFER people.
Just refer yourself 1 time and print the coupon 5 times... THE Coupon CODE NEVER CHANGES (trust me I've checked)....LoL


PeAcE

lol nice ima have 2 do that :)

HellzManik
05-13-2006, 02:15 AM
Yeah the only problem is....

EVERYTIME I use the coupons they have trouble scanning...
They usually have to write a RAIN CHECK fo $10..

So if you have ANY trouble tell them you've used one before and they had to right you a rain check...(thats what I do)

I've used them to buy:

3-4 1600 ms point cards
Oblivion
Oblivion strategy guide
PGR3

(thats only the stuff I remember. I've probably bought more than that...LoL)

===========

Plus I use their FREE rental coupon ALL THE TIME as well...LoL

Ayways,
I hope it works for you.

PeAcE

KilluhKam
05-13-2006, 02:21 AM
Yeah the only problem is....

EVERYTIME I use the coupons they have trouble scanning...
They usually have to write a RAIN CHECK fo $10..

So if you have ANY trouble tell them you've used one before and they had to right you a rain check...(thats what I do)

I've used them to buy:

3-4 1600 ms point cards
Oblivion
Oblivion strategy guide
PGR3

(thats only the stuff I remember. I've probably bought more than that...LoL)

===========

Plus I use their FREE rental coupon ALL THE TIME as well...LoL

Ayways,
I hope it works for you.


PeAcE


lol nice u gotta pay 4 it? (2 sign up 4 the $2 off shit?)

Helacool360
05-13-2006, 02:29 AM
I actually got some points after hitting f5 until 7:30 then I gave up.

HellzManik
05-13-2006, 02:40 AM
lol nice u gotta pay 4 it? (2 sign up 4 the $2 off shit?)

No you dont have to pay... just go to playhastings.com and you should see a link to sign up for FREE...

http://www.playhastings.com/images/coupons/2_dollars_print.jpg

The coupon will look somwhat like this...
Except it will have a expiration date on the bottom that reads:

"Limit 5 coupons per guest. Coupon(s) must be relinquished. Must meet membership requirements. Offer valid through 5/5/2006 ."

Well, the date will be 7 days from the date you print the coupon...

PeAcE

KilluhKam
05-13-2006, 03:51 AM
No you dont have to pay... just go to playhastings.com and you should see a link to sign up for FREE...

http://www.playhastings.com/images/coupons/2_dollars_print.jpg

The coupon will look somwhat like this...
Except it will have a expiration date on the bottom that reads:

"Limit 5 coupons per guest. Coupon(s) must be relinquished. Must meet membership requirements. Offer valid through 5/5/2006 ."

Well, the date will be 7 days from the date you print the coupon...


PeAcE


aight ima have 2 look into this