PDA

View Full Version : Stripper Question


The Rude Noise
09-23-2008, 05:47 AM
Does anyone know if the strippers still lift up their tops when you tip them? Oh and if the cocooned "kill me" girls are still in it because that would be a nice little bonus.

mjc0961
09-23-2008, 02:17 PM
We'll know tomorrow, if you don't mind waiting until others have bought it and played it to find out for you before you buy it yourself.

Nevander
09-23-2008, 08:03 PM
Why would you want to know that? :p

N-Forced
09-24-2008, 12:19 AM
yes from the video's i've seen and from what the developers said about the game they are both in the game

The Rude Noise
09-24-2008, 05:09 AM
Sweet! When I used to play this as a kid all the women were taken out (stupid adult mode) and when ever I was at my friends the ladies were still in and I was so bummed. Same with Shadow Warrior.

Amazon XD
09-24-2008, 05:26 AM
Sweet! When I used to play this as a kid all the women were taken out (stupid adult mode) and when ever I was at my friends the ladies were still in and I was so bummed. Same with Shadow Warrior.

:[ That sucks

geneon101
09-24-2008, 10:54 AM
yeah, both the strippers and cocoon girls are in it. one of the achievements is to give the dancer a tip haha

mjc0961
09-24-2008, 01:11 PM
Yeah, so those cocoon girls are in there. I killed one already.

Also, the strippers open their tops, but they have tassels on. Oh well. Wasn't that excited about pixelated boobs anyway, just grabbed my 10 GS and moved on.

collapsedbeef
09-24-2008, 05:02 PM
Yeah, so those cocoon girls are in there. I killed one already.

Also, the strippers open their tops, but they have tassels on. Oh well. Wasn't that excited about pixelated boobs anyway, just grabbed my 10 GS and moved on.

that's how it was in the PC version

Chaosflare
09-24-2008, 05:22 PM
that's how it was in the PC version
And the PSX(Playstation) version as well.

ThirdeYe
09-24-2008, 05:24 PM
The N64 version was censored, I believe :( That's the one I had. I could be wrong, since it's been over 8 years since I played it, but I believe it was censored.

geneon101
09-25-2008, 02:53 AM
is there any way to 'save' the cocoon girls? or is it just kick them and forget them?

Amazon XD
09-25-2008, 03:04 AM
Kick em, lol

agc8602
09-25-2008, 11:45 AM
Also, the strippers open their tops, but they have tassels on. Oh well. Wasn't that excited about pixelated boobs anyway, just grabbed my 10 GS and moved on.

The Asian ladies in the sushi restaurant in a later episode don't have tassels, so you can have pixelated boobs anyway! :P

mjc0961
09-25-2008, 11:56 AM
Heh, no thanks. Like I said, I already got my 10GS.

The Rude Noise
09-26-2008, 10:41 AM
The Asian ladies in the sushi restaurant in a later episode don't have tassels, so you can have pixelated boobs anyway! :P
Yeah Pixel boobage! Just like every other scene from an asian porno. :D

mjc0961
09-26-2008, 12:20 PM
Apparently you can see said pixelated boobage in one of the demo videos that plays when you're on the menu screen. But on the plus side, it also shows where they're hiding the gun that shrinks enemies. Duke's Mighty Foot, here I come!

Aussie Rage
09-27-2008, 05:32 AM
the first girl you can tip for the achievements is the one in the bar in the 2nd lvl of the 2nd stage just befor the strip club. She's the one that looks like the kind of woman who dress's up for the men but dosn't want them to talk to her, at all, angry b!tch.

P.S. lets not talk of kicking women in cacoon's lest we have feminists turn against a game over a decade old and start making GTA IV comparisons.

mjc0961
09-27-2008, 12:03 PM
Yeah, I found her. I thought she might kick Duke in the nuts for throwing money at her and suggesting she strip, but she just kept standing there. In the middle of an alien invasion, no less. She must be out of her damn mind!

The Rude Noise
09-27-2008, 01:28 PM
Yeah, I found her. I thought she might kick Duke in the nuts for throwing money at her and suggesting she strip, but she just kept standing there. In the middle of an alien invasion, no less. She must be out of her damn mind!
Arn't all women out of their minds? WHOOP WHOOP Sexist remark alarm, Femnazi's are on their way!!

mjc0961
09-28-2008, 06:43 AM
The sad part is that I was completely expecting someone to make that lame joke. -_-

The-One-And-Only
09-29-2008, 11:21 AM
There crappy pixelated breasts so who cares? Also the N64 version imo was actually superior to the original, even with the censorship. You could kick the bodies to pieces to in that version. Strange how ninty don't mind violence.

DevilGuy
09-30-2008, 01:23 AM
The Asian ladies in the sushi restaurant in a later episode don't have tassels, so you can have pixelated boobs anyway! :P

Woot. :)

:woop:

Destro
10-02-2008, 03:40 AM
Overall its way better on a graphic note than the old N64 version BUT on N64 you could save the babes, i was kind of surprise to ear them say "Kill Me" , i remember you had a Stat on N64 for "Babes Saved" wich was kind of cool.