PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > DENAz666
Subscribe    Donate

Conversation Between DENAz666 and BluWolve
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 11
  1. BluWolve
    09-15-2011 09:33 AM
    BluWolve
    Yeah that looks pretty awesome. I don't really like anything to do with DC comics but I nearly bought that just for the CE and the awesome looking statue haha. Like I said though Skyrim CE cut into my game budget massively, so I will be missing out on at least 5 other games that I had my eye on. Oh well I reckon it is worth it.
  2. DENAz666
    09-15-2011 07:49 AM
    DENAz666
    haha yeah... i spend way too much on CE's hey... but they are just so shiny! :P looking forward to the Arkam one
  3. BluWolve
    09-15-2011 03:55 AM
    BluWolve
    I wish you luck with that. Considering how expensive it is it wouldn't surprise me if some people cancelled.
  4. DENAz666
    09-15-2011 03:48 AM
    DENAz666
    Have a mate who manages an EB in perth who I've asked to call me if anyone cancels :P
  5. BluWolve
    09-14-2011 07:28 AM
    BluWolve
    Yeah it was pretty Limited, there were only two copies each of the CE at any EB games store that I called so I was pretty lucky to get one.
  6. DENAz666
    09-14-2011 07:22 AM
    DENAz666
    lolz thats funny, i'm about 3/4 my way through oblivion again, but had to put it on hold due to Deus Ex :P Never finished it, and never played the DLC for it either. I'm absolutely spewing that i missed out on the CE for Syrim, I thought I had it on order... but when i checked it wasn't there! Devestating lol
  7. BluWolve
    09-14-2011 07:17 AM
    BluWolve
    I am not playing much really at the moment, just a bit of Age of Empires Online when I can be bothered and just started Oblivion. I have played though it multiple times on PS3 when it first came out but I decided to play through it at least once on 360 before Skyrim comes out. I have pre-ordered the Collectors Edition of Skyrim so that is why I don't have any newer games to play at the moment. That cost $200 so it really cut into my gaming budget haha.
  8. DENAz666
    09-14-2011 07:11 AM
    DENAz666
    haha yeah I love VIC, but only in small doses :P heading over to sydney at the end of the year actually. I'm working through Dead Island, Deus Ex, Space Marine, and a very minor amount of Driver. Cheers for the FR on Live, I'm in the middle of moving house, so my net will hopefully be back up this week just in time for gears! what you playin at the moment?
  9. BluWolve
    09-13-2011 04:47 AM
    BluWolve
    haha lucky you. It is typical crappy weather here in VIC, The sun is out today but it the wind is blowing something fierce, so I am betting it will storm in the next couple of days. What games are you working on at the moment? It is good to know another aussie on here as sometimes it is hard to get sessions lined up with people on the other side of the world.
  10. DENAz666
    09-13-2011 04:33 AM
    DENAz666
    Bloody beautiful here at the moment! Clear skies and about 26degrees can't wait for summer!

All times are GMT. The time now is 03:43 PM.