PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > RagingClue
Subscribe    Donate

Conversation Between RagingClue and xM4N1CM3NT4L3Rx
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
  1. xM4N1CM3NT4L3Rx
  2. xM4N1CM3NT4L3Rx
    03-13-2010 02:32 AM
    xM4N1CM3NT4L3Rx
    ahahaha but anyone foreign loves it its gas lol
  3. RagingClue
    03-11-2010 02:06 PM
    RagingClue
    Lol :L Moral of the story: everywhere in Ireland is terrible!
  4. xM4N1CM3NT4L3Rx
    03-10-2010 09:27 PM
    xM4N1CM3NT4L3Rx
    OMFG !!! jjb ?! thats unnacceptable , right my backup plan , to Armagh or roscommon or limerick !!! no actually they all suck
  5. RagingClue
    03-10-2010 09:07 PM
    RagingClue
    Lol Louth is good my cousin lives there. Theres an ice rink AND a jjb sports!! Pretty hectic shit
  6. xM4N1CM3NT4L3Rx
    03-10-2010 09:04 PM
    xM4N1CM3NT4L3Rx
    LoL its full of knackers , retards , druggies and more retards I wanna move to somewhere like .......... louth , nothing ever happens there
  7. RagingClue
    03-10-2010 08:58 PM
    RagingClue
    Kildare is practically Dublin so thats grand .
  8. xM4N1CM3NT4L3Rx
    03-10-2010 08:55 PM
    xM4N1CM3NT4L3Rx
    hahaha lol I hate it I am moving soon , to Kildare , closer to school I'm moving to ummm uhhh I think its Carbury yeah thats it
  9. RagingClue
    03-10-2010 08:51 PM
    RagingClue
    Yeah i have nearly as bad as bray =P
  10. xM4N1CM3NT4L3Rx
    03-10-2010 08:50 PM
    xM4N1CM3NT4L3Rx
    Lucan , Heard of it ?

All times are GMT. The time now is 09:30 PM.