PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > ModernViking
Subscribe    Donate

Conversation Between ModernViking and DOBOYX2
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
  1. ModernViking
    03-23-2012 02:52 AM
    ModernViking
    this conversation makes me LOL we need to consider future operations together check out my boosting list dude, or tell me what you are interested in. Im playing James Bond Blood Stone next, only 4 people on this website have it done, I need to do this for that reason alone. Join...
  2. ModernViking
    06-10-2011 10:08 PM
    ModernViking
    Hey how long do you think we can boost Team Fortress 2? I have some days next week and it would be sweet to finish it . I got another guy but all he needs is some kills for the 1000.
  3. DOBOYX2
    02-15-2011 05:46 PM
    DOBOYX2
    You getting MVC3 man? I want to get it, but got tons of other crap to play. Not to mention, I've been slaving away at Super Street Fighter 4 trials.
  4. DOBOYX2
    01-15-2011 07:29 PM
    DOBOYX2
    Hey man if you wanna boost those Team fortress achievements let me know. I have all the ones that require more then 2 ppl to boost, so we should be good to do it with just us 2 right?
  5. DOBOYX2
    01-05-2011 10:35 AM
    DOBOYX2
    I live in Columbus.
  6. ModernViking
    01-01-2011 03:36 AM
    ModernViking
    What city do you live in?
  7. DOBOYX2
    11-22-2010 08:40 PM
    DOBOYX2
    crap sorry bout the link i didnt know Yeah I wanna get more easy points, but got no money for those crappy movie games. Most of the time they cost more money than the good games......pisses me off.
  8. DOBOYX2
    11-21-2010 11:17 PM
    DOBOYX2
    Did u ever try gettin the leaderboard working for u?
  9. DOBOYX2
    11-19-2010 02:21 AM
    DOBOYX2
    Hey try this link man. Pretty sure this is the one I used. : ) Just follow the instructions and u should be added in no time. http://www.xbox360achievements.org/f...d.php?t=232482
  10. DOBOYX2
    11-17-2010 04:18 PM
    DOBOYX2
    I hate DLC achievements especially the old crap like on Timeshift and Stranglehold I'm not paying 800+ MS points for some garbage, I'm gonna play for an hour just so I can get some stupid maps won achievements. I need to find someone who will transfer me their licenses, so I can get em free! lol

All times are GMT. The time now is 04:45 PM.