PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password

Go Back   XboxAchievements.com > theo
Subscribe    Donate

Conversation Between theo and Silverhellspawn
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. Silverhellspawn
    07-28-2009 06:35 PM
    Silverhellspawn
    Hey Theo, goed plan...zaterdagochtend The Outfit even doorpakken?
  2. Silverhellspawn
    07-01-2009 11:42 AM
    Silverhellspawn
    Hey Theo,

Ik zag dat je The Outfit en Lost Planet ook nog wilt boosten. Ben met beide games bijna klaar, maar ik kan je in ieder geval voor beide games de optimale boostsettings laten zien en met The Outfit heb ik de perfecte boostmethode om ervoor te zorgen dat jij in 10 min. 300 GS rijker bent. Binnenkort die spellekes maar eens boosten niet? Kan ik eindelijk the favour returnen voor jouw hulp met Too Human
  3. theo
    05-07-2009 07:59 PM
    theo
    Hallo, ik kan je wel helpen met Too Human. Ik heb nog een lvl3 charm die je kunt completeren door een container stuk te slaan :-)
    Had je al een friend request gestuurd?
  4. Silverhellspawn
    05-02-2009 04:23 PM
    Silverhellspawn
    Hey Theo,

Mooi dat je 'n boostlijst hebt gepost en ik heb er zelf evt. nog profijt van ook

Zou je mij willen helpen met Too Human?
    * Unstoppable: World Serpent
    * Unstoppable: Helheim
    * Aesir Ascendant: Complete a tier 3 charm.

Daarnaast moet ik 'm ook nog uitspelen met mijn Human Berserker voor Triump of Humanity (Hel has been defeated by the Human Baldur), maar die pakken we automatisch mee met die Unstoppable achievements.

Laat maar weten wanneer het jou 'n keertje uitkomt, okay? Thanx.

Grt. Hans
  5. Silverhellspawn
    05-01-2009 11:09 AM
    Silverhellspawn
    Hey Theo,

Volgens mij ben je nieuw bij de Dutch Lions. Wees welkom! Heb je ook al 'n friendrequest gestuurd via xbox live.

Ik zag dat je al lekker actief zocht op ons leaderboard en mensen pm's stuurde om te boosten. Keigoed! Nog een tip: er is een thread in ons 'sociale' forum waarin je een boostlijst kunt posten van alle spellen die je wilt boosten (staat op pag. 2). Altijd handig om dat er ook naast te hebben.

Cheers

ps: mooi rond getal qua gamerscore...zit zelf toevallig op precies 48k.

All times are GMT. The time now is 10:34 AM.