PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Barad
Subscribe    Donate

Conversation Between Barad and BiggD
Showing Visitor Messages 11 to 20 of 1466
  1. BiggD
    08-14-2014 10:04 PM
    BiggD
    Nice! That sounds like a good time!

    I was impressed, then I lost interest, then the gameplay vid on the home page kinda got me excited again. Lol, it's one of those back-forth games where I can't decid. I may end up getting it over Holiday break in December though.
  2. Barad
    08-14-2014 09:44 PM
    Barad
    Yeah was a family holiday. It's just such a rich city, and so fucking expensive!

    I'm not sure about Sam, but if either one of you get it then I might as well get it too. I am already sold on Unity, pretty sure you were impressed before though?
  3. BiggD
    08-14-2014 09:22 PM
    BiggD
    Yeah, Dubai seems like a nice place. I'm kinda jealous. Was it a family vacation or for something else?

    Nah I haven't Fuck Xbox 360 games, I', pretty much done with that console at this point. I have seen footage of it though and they both looks identical. If this new one is cheap and you and Sam get, I'll get it too so we all have something to dick around with. I was also checking AC: Unity footage on the main page just now. It looks nice but I'm unsure if I want it anymore :/
  4. Barad
    08-14-2014 09:12 PM
    Barad
    Cheers dude, was amazing.

    Game looks alright man, I thought GoL was ok but I don't even think you've played that yet have you? I would play that first before considering this if I were you though. They look exactly the same but I think Gol only has 2 player co-op.
  5. BiggD
    08-14-2014 02:37 PM
    BiggD
    http://www.xboxachievements.com/news...Op-Action.html

    Welcome back, buddy. Hope you had a good trip.

    Interested in the game above?
  6. BiggD
    07-20-2014 06:11 PM
    BiggD
    Yeah to be busy and still score fourth is good stuff! But they shouldn't be too hard to finish I assume, maybe just unenjoyable and lame
  7. Barad
    07-20-2014 05:40 PM
    Barad
    Yupp very true. I guess at the end I tried my best with the time I had and to still come out with the score I did, I guess that's something in itself. But now I need to finish off all those shitty games I started. Ugh!
  8. BiggD
    07-20-2014 05:36 PM
    BiggD
    LOL well he shoulda told me. Whoops Well, I'm all done with the DLC as well so

    Man...it's only obvious that he who got first place obviously has too much free time and money and all he does is game so don't worry You have a job and priorities unlike some other people.
  9. Barad
    07-20-2014 04:30 PM
    Barad
    Nah fair enough, but Emp was about to post his today as he had everything done lol.

    Yeah I was close, there's only so much sleep I can sacrifice.
  10. BiggD
    07-20-2014 03:28 PM
    BiggD
    I had to man! It had been 5 days and neither you nor Sam had gotten anything done for it I'll try to be kind enough and let you playas get Final Stand

    Fuck! So close to Bronze. You were close man. I thought you'd place for sure :/

All times are GMT. The time now is 05:05 AM.