PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Maka
Subscribe    Donate

Conversation Between Maka and BiggD
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 42
  1. BiggD
    Today 03:44 AM
    BiggD
    Yes, sir, sir. I think it's being processed as they took it down from the submit forum a few hours after I submitted it.
  2. Maka
    Today 03:16 AM
    Maka
    Submitted the MGSV:GZ guide to be published?
  3. BiggD
    04-04-2014 08:53 PM
    BiggD
    True, my semester ends two weeks before the game comes out so I have to see if I'm gonna be switching my work hours to 30-40 hour weeks :/

    Either way, we'll see how the list looks once it drops, which I'm sure will happen in 3-4 more weeks. Of course your content will be used I never talked to PowerPyx about this game so you'd get all the spotlight for video content
  4. Maka
    04-04-2014 08:06 PM
    Maka
    I still have to see how my schedule and timing and everything works out. But I'm down assuming the achievement list is pretty good.

    I'll be getting the game early, at least the Saturday before launch, so I'll have a ton of information early. So yeah, I'm down for that assuming that my videos are used.
  5. BiggD
    04-04-2014 05:18 PM
    BiggD
    Mr. Maka, I've decided to get Wolfenstien - just preordered it. Do you wanna get some co-writting action for the guide?
  6. BiggD
    03-28-2014 06:00 PM
    BiggD
    LOL. What a shame, the game probably sold like shit. Eh, despite the lame story and horrible loading times and map, I still enjoyed it. I'm envious for those who buy it for $30!
  7. Maka
    03-28-2014 04:15 PM
    Maka
    Thief dropped to $30 today...
  8. Maka
    03-23-2014 05:55 PM
    Maka
    lol, my point is that people make some crazy shit using the "track" creator.
  9. BiggD
    03-23-2014 05:23 PM
    BiggD
    I actually was never wondering about it But the video was enjoyable at least!
  10. Maka
    03-23-2014 05:55 AM
    Maka
    In case you were wondering of what people make using the Trials Evolution Custom Track Creator...
    http://www.youtube.com/watch?v=CoTnUOlccII

All times are GMT. The time now is 10:47 AM.