PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

bwfcskillsinhd bwfcskillsinhd is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 8 of 8
  1. Laurence4
    02-10-2013 09:36 PM
    Laurence4
    I have just seen your post on assassins creed revelations and was wondering for play all the multiplayer matches did you post it or manage to find a match? as at the moment i can only find 3 types of matches. also what time did you play, maybe im just playing at on off peak time? cheers
  2. ronchung
    12-16-2012 09:32 AM
    ronchung
    I saw your post on xboxa. I also want to clean up the halo 3 cheevo. Pls add me. If u get some more players then we can do together. My GT: ronchung9
  3. Kairi
    10-24-2012 08:01 PM
    Kairi
    That's okay, visitors messages can take a while to get used to. I remember when I first joined I posted on my own page all of the time XD Oh... o.o I've never heard that as a figure of speech before; only as the literal meaning lol That's good! This is a excellent site to get involved with; all of the people here are great!
  4. bwfcskillsinhd
    10-24-2012 12:05 PM
    bwfcskillsinhd
    hehe no im not at school any more im 37 now lol when i said "i need to pay more attention in class" i was jokingly refering to advice my teacher would give in school when i wasnt watching or listening properly,it was just a figure of speach haha surprised youve never heard that one before? ive had my account for two years now but only use it for game help but im getting a little more familiar with it now im using it more to post advice back for others to use.i like give help back to others if i can as ppl on here have helped me so makes lfe better for us all yeah
  5. Kairi
    10-18-2012 12:27 AM
    Kairi
    Hello there, and it's okay dude :P I honestly don't really mind; I have been called a dude many times before so do not feel bad about it XD Hopefully you will get more familiar with it soon, and welcome to Xbox360Achievements if you are new! Pay more attention in class? Are you in school or something? o.o I doubt that I am very significant to anyone though lol
  6. Shinobi273
    08-05-2011 11:58 PM
    Shinobi273
    You need to be a subscriber to change your username.
  7. bwfcskillsinhd
    10-20-2010 10:43 PM
    bwfcskillsinhd
    yeah man super white army
  8. mini0mk
    10-20-2010 02:51 PM
    mini0mk
    Nice football team fella

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    i Mr Pete
  • Basic Information
    Biography
    old school gamer!
    Location
    SD715095
    Interests
    Gaming/cycling/bowling
    Occupation
    security
  • Signature
    http://www.xboxlc.com/cards/sig/defaultrb/i%20Mr%20Pete.jpg

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 04-19-2014 10:48 PM
  • Join Date: 05-19-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 1 of 1

All times are GMT. The time now is 08:23 AM.