PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

CoregBlue1 CoregBlue1 is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 11 to 20 of 131
  1. Ceris
    06-19-2013 06:45 AM
    Ceris
    You gotta let me know how it is! If the game sucks, I'll avoid buying it lol
  2. Corrupt.
  3. StolenPaper18
    06-15-2013 05:44 AM
    StolenPaper18
    Hey, to make your links correctly in the "missing an award" thread, I think you have to add "&compareto=blue x360a" to each one.

    For example:

    https://live.xbox.com/en-US/Activity...o=blue%20x360a

    I believe that is the correct way to do it.
  4. The Eddmeister
    06-13-2013 05:04 PM
    The Eddmeister
    Hmm? It's 3rd.
    It ain't going any higher though! Can't touch ma Sora no Otoshimono & Carnival Phantasm
  5. hydrosugar
    06-13-2013 08:20 AM
    hydrosugar
    I've come close a few times, but it's never taken me all the way. Could do with a buff. I think Sonic's is the best, it's the only reason I like using him. Snake's is good too. Do things right and you can get 5KO's, usually a minimum of 3. But yeah, only one of Lucas/Ness's lights has to hit you to KO you. Pain in the ass lol.

    I've played a little HRC. Not for a few years though, as I don't have the game anymore, and only play Brawls at friends houses. I liked it better in Melee. Since there was no barrier you had to be more careful with your strategy. In brawl even bad characters can throw the bat at the bag over and over and get a decent score. In Melee it always came down to the characters individual attacks, which is more interesting. And I liked how Roy's charge attack was stronger than the home-run bat itself.
  6. hydrosugar
    06-12-2013 12:25 PM
    hydrosugar
    I've played the series so much that random isn't a problem for me either. But we tend to either go random vs random, or choose character vs choose character. Nah, I don't use Pokemon trainer. My mains in Brawl are Pikachu, Jigglypuff and Toon Link. The first two mainly because I like Pokemon, and Toon Link because he is beast as I'm sure you know. Jigglypuff was apparently nerfed hardcore from Melee to Brawl, but I use her way more in Brawl.

    Yeah, Peach's final smash is useless lol. When I'm Peach I only get the smash ball so someone else doesn't use theirs. It's also funny how bad Mario's is. Seriously, I have never been KO'd by it. It's easy to dodge, and even if it does hit you it doesn't do much. Luigi's is so much better.
  7. hydrosugar
    06-12-2013 11:05 AM
    hydrosugar
    Yeah I've been holding out for Smash Bros/Mario Kart myself. I might not have to get it on Wii U though, as pretty much all my friends will, and I go to their house anyway. I don't even have a Wii, but I still regularly meet up with friends and play Brawl. You have a main in Brawl?

    I was pretty surprised about the Wii Fit character too. Man that trailer was funny. But it does look like she'll fit in nicely.
  8. hydrosugar
    06-11-2013 11:54 PM
    hydrosugar
    I didn't watch it live as I had to study/sleep, but I watched it first thing after waking up. They may as well just take my money now. I already have a 3DS, so I'll probably get it on that. Might be getting a Wii U some time down the line. What are you getting it on?
  9. Gackt
    06-11-2013 06:24 PM
    Gackt
    Heh...I hope nobody has any hard feelings over all that has gone on in that forum...I think some of us me included get a little worked up over some of those things but none of it is meant to be offensive/hateful/or anything like that
    And yes, SLeep well I shall!
  10. KillerBEA
    06-03-2013 11:12 AM
    KillerBEA
    Yeah not using a filler guide like I am for Naruto because there didn't seem to be that many when I looked at the list. So Iam pretty planning to watch it straight through with no skipping. Very bad episode, it was the only episode I wanted to stop watching.

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    Blue x360a
  • Basic Information
    Location
    Germany, Munich
    Interests
    XB360,Anime,Manga,Couching
  • Signature

    Thanks to Gackt for this amazing sig!
    My MAL

    BlazBlue Chrono Phantasma in Early 2014!

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 03-05-2014 06:39 PM
  • Join Date: 09-04-2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 17

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to CoregBlue1 Using...
This Page
http://www.xboxachievements.com/forum/member.php?u=236231

My Awards

Awards Showcase - 5 Awards
Icon Image Description
Name: Over Achiever - Bronze
The member has unlocked 10 achievements from the Over Achiever checklist.
Issue time: 06-20-2013 12:43 PM
Issue reason:
Name: x360a Representer
This member is part of the x360a Ambassador program, at the Representer level.
Issue time: 02-21-2013 04:14 PM
Issue reason:
Name: Submit - Bronze
This member submitted an unknown achievement picture, game tile, game cover, or avatar awardable from 1 game
Issue time: 01-09-2013 12:33 AM
Issue reason:
Name: Word of Mouth
This member has been seen spreading the x360a word
Issue time: 11-13-2012 02:58 PM
Issue reason:
Name: 1,000 Posts
This member has made 1,000 posts on the forum
Issue time: 11-06-2012 02:59 PM
Issue reason:

All times are GMT. The time now is 10:04 PM.