PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

hydrosugar hydrosugar is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 2771 to 2780 of 2850
  1. The Eddmeister
    06-02-2012 01:11 PM
    The Eddmeister
    Ahhhh, the older brother. Knew I recognised his voice.

    He was proper OCD about cleaning lol
    Oh? Ain't seen that. Got a happy ending? If so might watch it haha

    Ok maybe it's Type Moon that don't like male leads lmao.
    Going into al that depth & stuff
    Yeah I think I will check it out mate. Ain't seen a vampire anime before so should be good
  2. The Eddmeister
    06-02-2012 09:29 AM
    The Eddmeister
    Indeed it does! Lol

    Gotta love Saber on a bike & in a suit
    Who does Lelouch do the voice for? I knew one of them sounded familiar lol
    The anime itself is pretty good.

    I'll admit, I liked Taiga. Just something about her. Felt sorry for the main lead, with his evil eyes everyone thinks he's a delinquent lmao.
    Was a ok watch, for a romance one lol.

    Is he a douche too? Or is it the majority of the male leads you don't like? Lmao
    Vampires instead of the holy grail eh, sounds a tad odd
    May have to check it out thouugh, or just skip the game & watch the anime. Probably easier that way lol.
  3. The Eddmeister
    06-01-2012 01:52 PM
    The Eddmeister
    AYE SIR!
    Everyone needs more happy in their life

    I've caught up on Zero, well as much as crunchy roll will let me catch up.
    Rider has just taken that homoculous woman. Saber got on her bike
    Been watching Knight in the area too. Football anime, I'm enjoying it. Annoyed that it's still ongoing though... Gotta wait for new episodes lol
    Finished Toradora last night... Romance anime....
    But, everyone likes a happy ending lmao
    So what's the game about? Same kinda thing as FSN?
    Might have to check it out if it's any good
  4. The Eddmeister
    05-28-2012 05:58 PM
    The Eddmeister
    Pfft, that's why I stay away from that Facebook shite

    Yeah, it does feel a bit recycled. Lack of imagination. I know it's only a filler but we would like something new...
    Lol that leader cat is a bit of a twat.
    Once he declared his "love" for Lucy it was all to predictable. I mean his shield is pretty sweet, a bit cheap though. Little Natsu is funny, but I feel it will wear off quick

    That was an epic chapter! When I got to the bit where she was like " I'll take on all 100" first thing I did was look at the page number, thought oh shit got to wait for next week...fuckers.
    Then oh my, she just pawned em.
    S class monster, even one of the ten Mage sages may have trouble....
    Erza pawns all & looks good while doing it
  5. The Eddmeister
    05-27-2012 08:22 PM
    The Eddmeister
    Oh no we wouldn't! Admittedly we wouldn't have scored as many goals but we still have quality players.

    I just read the latest episode & watched the latest one too. The manga, oh my. That's why I love Erza! She's a hottie but boy can she kick some ass.
    The anime was ok, few funny bits lol. Just want them to get back to the main story. Want to see the magic games animated. Will be badass.
    Still ain't watched Zero yet, bloody app keeps messing up on me... >.<
  6. The Eddmeister
    05-27-2012 05:04 PM
    The Eddmeister
    You get no empathy from me! Bloody spurs fan >.>

    Yeah I agree on both counts! I felt a bit sorry for lancer, seemed a decent guy lol
  7. The Eddmeister
    05-24-2012 05:32 PM
    The Eddmeister
    Yep, I,hope they both go lmao,

    Yeah I like the backstory. Nice to see someone doing what needs to be done lol, not like no backbone Shirou >.>
  8. The Eddmeister
    05-23-2012 09:08 AM
    The Eddmeister
    Ohhh how you can dream! I think Modric may leave you know, he's said he wants Champs League football, but you're chairman wants 50Mil for him lmao, so if he does leave it won't be cheap!
    You best be praying that Bale stays.

    Nah I ain't seen it yet, I keep forgetting to look for a site that can play it on ma iPad. Just keep sticking with the crunchy roll app, but that means I'm a week behind >.<
    Watched last weeks though, Kiritsugu is badass! For the greater good & all that haha. Couldn't believe he done it though, man got ice in his veins!

    Oh she's back on her bike is she! Well only a few days until I can watch it haha. Stupid app!
    But it's the only thing that reliably streams anime on my iPad so I can't really complain too much...
  9. The Eddmeister
    05-21-2012 02:32 AM
    The Eddmeister
    Yeah, Bayern were all over them! I had a feeling Robben would miss that pen though, didn't look confident at all.
    League title! Your crazy son!
    It's Arsenals title all the way

    Lol I loved that episode, had me in stitches.
  10. The Eddmeister
    05-20-2012 04:17 AM
    The Eddmeister
    No champs league for you!!
    Was a mad last 10 mins of normal time.
    Fair play to Chelsea.

    Yeah the single ep fillers are awesome

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    xFightingSaintx
  • Basic Information
    Biography
    Perfect in pretty much every way, but more importantly very modest.
    Location
    Dream Land
    Interests
    Gaming, Sports, Internetz and Anime
    Occupation
    University
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 07-18-2015 04:01 AM
  • Join Date: 05-20-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 18

My Awards

Awards Showcase - 2 Awards
Icon Image Description
Name: XBA Promoter
This member is part of the XBA Ambassador program, at the Promoter level.
Issue time: 02-18-2013 12:11 PM
Issue reason:
Name: 2,500 Posts
This member has made 2500 posts on the forum
Issue time: 01-08-2013 03:15 AM
Issue reason:

All times are GMT. The time now is 06:12 PM.