PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

hydrosugar hydrosugar is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 2771 to 2780 of 2837
  1. The Eddmeister
    05-18-2012 09:18 PM
    The Eddmeister
    Bah! He better let him win!
    I don't know when it comes out, I think it's weekly. I'm not sure though.

    I don't think that will happen. Let's hope Podolski starts banging in the goals since RVP talks have broken down so I hear we can't afford to lose him!
  2. The Eddmeister
    05-18-2012 05:56 PM
    The Eddmeister
    Hey! Don't ruin it with your logic

    100k eh, nice. Tottenham went off the boil as soon as all this "Harry for England" talk started. They lost focus. Got owned by Arsenal. Still best team in north London
    This whole season was amazing, so many twists & turns. I think everyone hates United lol
  3. The Eddmeister
    05-17-2012 08:46 AM
    The Eddmeister
    Hmm you think he will lose?

    Well Camp Nou is 98,000 capacity
    Emirates is 65,000
    I've seen a few games of AFL, looks not to bad. I ain't got a clue about the rules though lol, mostly just what I make up

    You go for Tottenham.... Wtf & I thought we were getting on well. NO MORE!!
  4. The Eddmeister
    05-16-2012 08:33 PM
    The Eddmeister
    Yeah that was just crass... Toilet humour >.>
    The manga is good, I love that about Natsu, he can get annoyed very easily lol but when he finally blows his top... You better run haha

    CBD? I have no idea what that is haha.
    Pfft don't matter where you live, always going to be bad areas, not just the suburbs
    Hmm I'd have to disagree with you on the sports arenas, Spain got some pretty fantastic ones. I'm just talking Football btw lol. The Camp Nou & Santiago Bernabeau stadium are mightly impressive. & don't forget The Emirates stadium! Home tot he mighty Arsenal!!! (that's my team btw)
  5. The Eddmeister
    05-15-2012 04:06 PM
    The Eddmeister
    Lol they were a tad tight

    Bloody Melbourne! I wonder where Glasgow came in that poll lol
    We get a lot of crime there
    But it's ma home town, will always love it
  6. The Eddmeister
    05-15-2012 03:21 PM
    The Eddmeister
    Yeah I agree with that lol. Mnd you Wendy looked nice in that outfit
    I'd have much rather edo-Wendy in that outfit but meh lol

    Most liveable city! Bloody hell lol that's a statement & a half.
    I think most big cities are like that at night though mate
  7. The Eddmeister
    05-15-2012 02:57 PM
    The Eddmeister
    Yeah it was bad, trying waaaaaay to hard. Backfired big time.

    I don't mind the rain, it's the combination of rain & strong winds that piss me off lol.
    Lol nice FT reference in there

    Haha yeah, fluctuating weather can be a pain, you never know what it's going to be like outside I hear Melb is a pretty nice place, that true?
  8. The Eddmeister
    05-15-2012 02:46 PM
    The Eddmeister
    I really disliked the jiggle butts as soon as I seen them. Best bit was when Natsu knocked them the fuck out lol.
    Yeah I know what episode your on about, she always gets jealous so easily too lol.

    Ha I doubt you get more rain than us mate, UK weather blows
  9. The Eddmeister
    05-15-2012 02:36 PM
    The Eddmeister
    Nah I ain't heard her talk lol. Might have to watch some more later on.

    Oh my, I didn't know that lol. Regarding the jiggle butts, they can stay there! GTFO of FT!
    Yeah I love Juvia too, she's just so funny.

    Ugh baseball wtf. That's just rounders...
    You are a true non American lmao.
    What's Oz like? You know what rain is? :P
  10. The Eddmeister
    05-15-2012 02:24 PM
    The Eddmeister
    Haha I thought it was, watched a few of those the other night. That guys pretty big for a elementary school kid lmao!

    Oh, they done by the same person? I've never seen rave master so I don't know what it's about or what it's like lol.

    I would love 20 mins of Happy's wisecracks! Best episode ever haha.

    Ohhh Ausie are ya! & duh of course you would know American football lmao! My brain wasn't functioning when I wrote that lmao.

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    xFightingSaintx
  • Basic Information
    Biography
    Perfect in pretty much every way, but more importantly very modest.
    Location
    Dream Land
    Interests
    Gaming, Sports, Internetz and Anime
    Occupation
    University
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 04-05-2014 04:55 AM
  • Join Date: 05-20-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 18

My Awards

Awards Showcase - 2 Awards
Icon Image Description
Name: XBA Promoter
This member is part of the XBA Ambassador program, at the Promoter level.
Issue time: 02-18-2013 12:11 PM
Issue reason:
Name: 2,500 Posts
This member has made 2500 posts on the forum
Issue time: 01-08-2013 03:15 AM
Issue reason:

All times are GMT. The time now is 03:37 PM.