PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

Dav13s Dav13s is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 11 to 20 of 50
  1. Wildmn34
    06-01-2012 06:09 AM
    Wildmn34
    Just wanted to check and see how all your "family" was doing. Hope everything is going well. :-p
  2. Gackt
    04-27-2012 02:10 PM
    Gackt
    It's tons of fun actually. I had forgot he said that until I saw it in your signature
  3. * Clueless *
    04-24-2012 03:01 PM
    * Clueless *
    LMAO saw your John Stewart image, Now I see your current Activity: Viewing Thread What annoys you lately?
  4. Wildmn34
    04-21-2012 09:42 PM
    Wildmn34
    I'm going to miss Marmite. When you see him at a family reunion tell him I said hi. lol :-p
  5. UltimateHero128
    11-21-2011 10:53 AM
    UltimateHero128
    Noone's throwing a hissy fit here except you. Maybe I'll listen to some of their songs, I'm not picky, unlike some people in the world. Any recommendations?
  6. UltimateHero128
    11-21-2011 05:58 AM
    UltimateHero128
    You make it sound like they are THE greatest band ever. Besides, why do you even care? Seriously, why do you care that someone likes a specific band, or hasn't listened to another? Odds are, you don't. So don't say anything.
  7. UltimateHero128
    11-19-2011 08:01 AM
    UltimateHero128
    "Greatest band ever" is a matter of opinion. I like their songs. "If today was your last day" is one of my favorite songs of all time. I don't like all of Nickelback's songs, just a select few. I don't really care to listen to RHCP.
  8. Dav13s
    08-24-2011 07:04 AM
    Dav13s
    Haha, yea I would assume they do. Only problem with Minis is what you can fit behine the wheels. About the biggest wheel you'll get on one is a 15" at a push. Because they're so light though, you don't need huge ones.
  9. VisionsOfDemise
    08-23-2011 07:34 PM
    VisionsOfDemise
    I hope they swap out the brakes with super good ones with lots of stopping power.
  10. Dav13s
    08-23-2011 07:32 PM
    Dav13s
    Top speed, no idea. Not entirely sure I'd want to find out either tbh! Lot of money, but they're hand built to your spec. If you provide a donor car and stuff, and spec it low, they are cheaper than that, but not much change from 10k I doubt.

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    Davi3s Lar
  • Basic Information
    Location
    Great Shelford, England
    Interests
    Gaming, football, music, drinking, sleeping
    Occupation
    Publishing
  • Signature
    ^[DISCLAIMER]This post is probably sarcastic, don't get your knickers in a twist[/DISCLAIMER]^

    Cheers to G a c k t for the stolen sig

    Check out my eBay stuff
    Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 10-13-2014 07:39 PM
  • Join Date: 03-14-2008
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 11

My Awards

Awards Showcase - 1 Awards
Icon Image Description
Name: 1,000 Posts
This member has made 1,000 posts on the forum
Issue time: 01-03-2012 05:35 PM
Issue reason:

All times are GMT. The time now is 08:00 AM.