PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

Cissnei Cissnei is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 65
  1. Sampson
    02-14-2010 05:03 AM
    Sampson
    Dammit, Cissnei where are you?
  2. DAck1244
    10-21-2009 01:44 AM
    DAck1244
    Yipes!! I'm banned from here!
  3. Dack124
    08-25-2009 09:59 PM
    Dack124
    Hey, Cissnei. I just got back from holidays and was catching up on my PM's. Also to find that you removed me as a friend on Live...
  4. itb72
    08-16-2009 03:12 AM
    itb72
    i started playing Gun when i was away but i had no LIVE access most of the time. my hotel didnt have internet... i almost beat it and when i came home to continue it, i found that i didn't save my profile cuz i was playing it on my brother's console. so i'm a little bummed and i will have to replay it again, which is ok. Gun is another fun and short 1K by the way.... highly recommended! sorry to hear that you are without internet too.
    oh yeah and thanks for the Aerosmith tips. i will definitely look up the no-fail cheat and complete it hopefully soon. my first 1K GH game! i'm so stoked! lol. and yes, 9/9/09 can't come soon enough! and GH5!?! playing with my LIVE avatars? totally gonna rock out on that game too.
  5. itb72
    08-16-2009 03:10 AM
    itb72
    hahaha... that was hilarious, cissnei. yeah thats happened to me a few times already too. but i've actually just got back from my vacation to California just yesterday and never checked in until now. but thanks for writing back .
    i finally beat Conan the other day and it is a game that i would recommend playing, especially if you are a God Of War fan. same concept but with a different character basically. and it will take a few playthroughs to 1K it but it is a fun game nevertheless. i'm sure you could find it in a used cheap bin somewhere. but yeah definitely play it!
  6. Cissnei
    08-05-2009 09:22 AM
    Cissnei
    I finally preordered RB:Beatles and GH:5 now...man that will be an exhausting week... 9/1 GH 5 and 9/9 RB:Beatles...man my fingers, arms, legs and throat already hurt just by thinking of it .
    I never played Conan. What is it like? It's worth taking a look?
    Oh I would never ask for free codes now would I? It's just so annoying that this great promotion is US only. I mean I love pepsi and drink it all the time (the light one of course), and getting some free tracks with it would be sooo great. But to be honest I already bought a few codes off ebay and there aren't much left in the promotion that I'd to have.
  7. Cissnei
    08-05-2009 09:21 AM
    Cissnei
    Hey there. Bah two days without internet suck . But at the moment my xbox collects a lot of dust. I started playing Final Fantasy 7 again (I guess my 20th time now), it's such a great game. But I'm still playing GH 3 (nothing else on xbox these days). I still can't beat Raining Blood and One on expert, but I'm getting close. On hard I 5 starred now all songs except KoC, on expert 5 songs still remain to be 5 starred (RB and One already included). But I finally managed to beat Back in the Saddle in GH:A, beat every song after that, but I can't beat the Joe Perry guitar battle...god I hate this shit so much .
    Oh on hard GH:A is indeed easy, but imho not on expert...everywhere these fucking trills and endless HOPO chains...disgusting.
    Good job beating ggaht on hard, if you can beat that you should be able to beat the last expert set without too much trouble, of course excluding ggaht .
  8. itb72
    07-31-2009 07:15 AM
    itb72
    but definitely i will keep you up to date on my progress on Rock Band and any downloads i do.
    i can't wait for 9/9/09!!!
    did you just coyly ask me for some free pepsi codes for Rock Band? hahaha... that was awesome if so. i will definitely check out the website and begin to guzzle pepsi like its H20 so i can get in on the promotion and get some free tunes!
  9. itb72
    07-31-2009 07:12 AM
    itb72
    so should i be worried and send over a bodybag? lol.
    have you conquered One and Raining Blood on Expert yet? so cool to know that you're playing Aerosmith too. you think you can be a co-op partner so i can get some game achievements? i too thought that GH:A was the easier game out of all of them. hence its the only game that i have finished on Hard mode so far. haha.
    i did manage to beat Green Grass And High Tides on hard the other night finally. but since then, i haven't touched the game . but all i have left is the last tier on the hard solo tour. lately ive been playing Conan and trying to 100% it. i'm on my second playthrough right now on King mode.
  10. Stufin135
    07-29-2009 12:33 PM
    Stufin135
    Yeah there was one in germany, http://de.sonispherefestivals.com/ but that's been now. Wasn't to impressive but you do have Die Totten Hosen. I mean did actually, it was 4th july so that's been.

    But it was a good deal, good music, GHM for 7, perfect festival really lol

    Well you might want to change you lied, I mean real score of 1.7mil to like 10points. Then you don't win and then you can do ttfatf on medium

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    Cissnei x360a
  • Basic Information
    Biography
    Guitar Hero/Rock Band fanatic
    Location
    Germany
    Interests
    Video Games, Manga/Anime
    Occupation
    Almost finished studying law :)

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 11-06-2009 10:12 PM
  • Join Date: 08-29-2008
  • Referrals: 0

All times are GMT. The time now is 01:16 PM.