PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Members List
Subscribe    Donate

Daiphyer. Daiphyer. is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 748
  1. Iceskater101
    12-16-2012 04:12 PM
    Iceskater101
    Haha there you go! That would be fun.
  2. Iceskater101
    12-14-2012 03:16 PM
    Iceskater101
    Haha yeah I agree. I mean I don't really have anything particular that I want for christmas.
  3. Iceskater101
    12-14-2012 02:58 AM
    Iceskater101
    Nah, I don't really have a list. I mean I do kind of but my mom said she is all done shopping for me and I didn't send her a list. I like that though, it's more of a surprise.
  4. Iceskater101
    12-12-2012 04:49 PM
    Iceskater101
    Haha I will definitely look that up, I have a lot of stuff to do today because I am coming home from college!!! So I have to pack, but I will look it up sometime!
  5. Iceskater101
    12-12-2012 04:35 PM
    Iceskater101
    Haha nope lol but that does look cute.
  6. Iceskater101
    12-12-2012 04:30 PM
    Iceskater101
    No I don't have a wii, but someone that I met here on campus had a wii and we played a Kirby game but I don't remember what the game was called.
  7. Iceskater101
    12-12-2012 04:23 PM
    Iceskater101
    Haha for sure, but I always play as Kirby in Super Smash Bros. He is so cute!
  8. Iceskater101
    12-11-2012 07:17 PM
    Iceskater101
    Lol DK! He is my second favorite to play as in Super Smash Bros.
  9. Iceskater101
    12-10-2012 05:04 PM
    Iceskater101
    Alright, it's on like Donkey Kong! :P
  10. Iceskater101
    12-09-2012 04:32 AM
    Iceskater101
    Yeah well so have mine! I think we are evenly matched.

About Me

  • Gaming Information
    Gamertag
    M2JH
  • Basic Information
    Biography
    I am the real life Honky Tonk Man.
    Location
    Markin' in Malaysia
    Interests
    Not everything interests me.
    Occupation
    Job?
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 02-07-2014 12:33 PM
  • Join Date: 06-04-2009
  • Referrals: 0

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Daiphyer. Using...
This Page
http://www.xboxachievements.com/forum/member.php?u=206530

My Awards

Awards Showcase - 1 Awards
Icon Image Description
Name: 1,000 Posts
This member has made 1,000 posts on the forum
Issue time: 12-28-2009 11:34 PM
Issue reason:

All times are GMT. The time now is 02:21 AM.