XboxAchievements.com

XboxAchievements.com (http://www.xboxachievements.com/forum/index.php)
-   Persona 4 Arena (http://www.xboxachievements.com/forum/forumdisplay.php?f=2565)
-   -   Persona 4: Arena - May 10, 2013 (EU) (http://www.xboxachievements.com/forum/showthread.php?t=431914)

artemisthemip 03-18-2013 12:11 PM

Persona 4: Arena - May 10, 2013 (EU)
 
Persona 4: Arena will release in EU on May 10, 2013 and pre-order it from any retailer will give a Soundtrack and Digital Fan Pack (Picture Below)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...92543210_o.jpg

Source - http://www.facebook.com/photo.php?fb...6729953&type=1

mr wong tong 03-18-2013 02:30 PM

"Sorry you had to wait a year guys here's some shitty specials that practically every game does, Oh and make sure to buy the dlc colours because we sure as fuck aren't giving them to you for free." - Atlus and why they will get no sales thanks to major fuckups

Jakez123 03-18-2013 05:58 PM

Yea, I am disappointed also, thought we woulda got something worthwhile.

Nurse Valentine 05-09-2013 12:34 PM

OMG :Bounce:

Finally tomorrow <3 <3 <3

Well, i guess we are going to wait 1-2 years for blazblue chrono phantasma.

Boy, we are lucky :drunk

Crimson Death 05-14-2013 01:12 PM

So, has anyone actually got this digital fan pack? I see no mention of it?

Azrael008uk 05-14-2013 07:33 PM

Yeah, it's the extra disc in your game. I has music and art.

I'll stick it in the PC later and see what it does.

Az

Azrael008uk 05-15-2013 11:55 AM

OK, the disc is just music.

On the back of the disc is a link to a Zip File that gives you tons of artwork and some avatars and banners to use in Facebook and Twitter.

I'd have rather had the colour packs and glasses packs for free.

Oh well, at least it's a brillant game.

Az

WhiteWolfDamo 05-15-2013 01:46 PM

It's basically cos Atlas don't have / can't be arsed having there own EU publishing arm, same thing happened with Persona 3 and 4 rpgs back in the PS2 days, Koei picked up one and Sony published the other. (IIRC)

Azrael008uk 05-15-2013 11:23 PM

Here we are.

Download your free digital content from

www.presonaeurope.com/bouns/DigitalGoodies.zip

Printed on the back of the 6 track bonus music disc cd.

Az

mr wong tong 05-17-2013 12:58 AM

Really hope you guys didn't pay more than 25 for this game. After the way they funked us over they should expect it. It was purely for profit we had to wait a year.

Jakez123 05-17-2013 05:23 PM

Quote:

Originally Posted by Nurse Valentine (Post 5761703)
OMG :Bounce:

Finally tomorrow <3 <3 <3

Well, i guess we are going to wait 1-2 years for blazblue chrono phantasma.

Boy, we are lucky :drunk

That's if it comes out on the Xbox

Nurse Valentine 05-18-2013 09:43 PM

Quote:

Originally Posted by Jakez123 (Post 5776115)
That's if it comes out on the Xbox

Oh boy :(

Well, we can only hope, i really hate that some games never make it here.
Like with Deathsmiles, we can get the 1st game but the 2nd is offlimits to Europe :(

DeaDpOoL xx 05-18-2013 09:48 PM

Quote:

Originally Posted by Nurse Valentine (Post 5778038)
Oh boy :(

Well, we can only hope, i really hate that some games never make it here.
Like with Deathsmiles, we can get the 1st game but the 2nd is offlimits to Europe :(

Persona 4 arena is an impressive game.

magixman 05-19-2013 08:53 AM

Quote:

Originally Posted by Nurse Valentine (Post 5778038)
Oh boy :(

Well, we can only hope, i really hate that some games never make it here.
Like with Deathsmiles, we can get the 1st game but the 2nd is offlimits to Europe :(

Hmm, if you really wanna play the game, you can always create a JP/US account, buy the proper Microsoft points online and download it off Games on Demand ;)

Nurse Valentine 05-19-2013 10:44 AM

Quote:

Originally Posted by magixman (Post 5778844)
Hmm, if you really wanna play the game, you can always create a JP/US account, buy the proper Microsoft points online and download it off Games on Demand ;)

If i create a US account, can i play it with my main account?:)
Wouldnt it be locked to the US account? :confused:

The Stray 05-20-2013 05:48 AM

Quote:

Originally Posted by magixman (Post 5778844)
Hmm, if you really wanna play the game, you can always create a JP/US account, buy the proper Microsoft points online and download it off Games on Demand ;)

That's if the On Demand version isn't Region and/or IP locked anyways...

Nurse Valentine 05-20-2013 07:51 AM

Quote:

Originally Posted by magixman (Post 5778844)
Hmm, if you really wanna play the game, you can always create a JP/US account, buy the proper Microsoft points online and download it off Games on Demand ;)

I just found this site, play-asian.com. And it says that its region locked :(

But thank you for telling me. I was checking the US/JP marketplace... I would be insta poor, so many goodies.

benjamouth 07-24-2013 05:33 PM

So if I fully download the GoD version in the US on a US 360, will I be able to take my HDD to the UK and play the game on a UK 360 ?


All times are GMT. The time now is 04:14 PM.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.