PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: Darkrenegade25
Forum: Destiny 09-21-2014, 11:51 PM
Replies: 26
Views: 1,995
Posted By Darkrenegade25
Well some people like me actually do things lol....

Well some people like me actually do things lol. I don't have time to grind. lol. And I can bitch all I want @m1yid this is a achievements website you know. :rolleyes:
Forum: Destiny 09-15-2014, 10:21 AM
Replies: 26
Views: 1,995
Posted By Darkrenegade25
How do you have all that shit?! I haven't gotten...

How do you have all that shit?! I haven't gotten 1 exotic or legendary. But I have all blue gear ;)
Forum: Destiny 09-15-2014, 09:45 AM
Replies: 26
Views: 1,995
Posted By Darkrenegade25
Exotic and legendary. Not just plain old gear....

Exotic and legendary. Not just plain old gear. Legendary and exotic.
Forum: Destiny 09-15-2014, 01:03 AM
Replies: 26
Views: 1,995
Posted By Darkrenegade25
Thumbs down Achievements for this game are crazy.

Just look at the list. Have full exotic and legendary armor and weapons at once. And it's so grindy! I could see over 100+hrs on that achievement. Bungie pls. And the raids are also crazy. Will never...
Forum: Destiny 09-11-2014, 10:20 AM
Replies: 61
Views: 2,470
Posted By Darkrenegade25
I like loot games with friends. And if you like...

I like loot games with friends. And if you like loot games it's a 9/10! I'm trying not to be biased and just trying to make points lol. It's like watch dogs. Good game but wayy too overhyped.
Forum: Destiny 09-09-2014, 10:08 PM
Replies: 61
Views: 2,470
Posted By Darkrenegade25
I know lol. I said half that which is $150....

I know lol. I said half that which is $150. people on eBay sell it for like $300!
Forum: Destiny 09-09-2014, 08:53 PM
Replies: 61
Views: 2,470
Posted By Darkrenegade25
Question Too much hype. Good game though.

If I gave it a score it would be... 85/100 or 8.5 I just don't get the hype. It gets boring unless you play with friends which everyone doesn't have lol. It's a more linear borderlands. Borderlands...
Forum: Battlefield 4 09-06-2014, 11:37 AM
Replies: 5
Views: 462
Posted By Darkrenegade25
You can see the clips on my profile. I die...

You can see the clips on my profile. I die sometimes for no reason it says killed by....and the weapon he used was..... And hell I even saw a vibrating tree. But this game is fixed right?
Forum: Battlefield 4 09-06-2014, 01:42 AM
Replies: 5
Views: 462
Posted By Darkrenegade25
Thumbs down Done with this POS lol. Also gaming talk.

This game is a Pos. You know it's a POS when you have to make a second version to test patches. Game just sucks. Having put 200hrs on this i know what I'm talking about. I'm barely hyped for...
Forum: Destiny 09-04-2014, 07:54 PM
Replies: 42
Views: 2,306
Posted By Darkrenegade25
They don't "have it" hot juicy pie pre ordered...

They don't "have it" hot juicy pie pre ordered his on AUG 30 and I did it on AUG 18 :( Bullshit
Forum: Destiny 09-01-2014, 07:46 PM
Replies: 42
Views: 2,306
Posted By Darkrenegade25
pre ordered but didnt get the email. :(

pre ordered but didnt get the email. :(
Forum: Call of Duty: Advanced Warfare 08-30-2014, 11:30 AM
Replies: 7
Views: 371
Posted By Darkrenegade25
It's chips and soda. Diabetes really? Hey I live...

It's chips and soda. Diabetes really? Hey I live my live eating the things I want because, (I don't mean to sound hip or so some crap) you only live once.
Forum: Call of Duty: Advanced Warfare 08-30-2014, 11:24 AM
Replies: 24
Views: 897
Posted By Darkrenegade25
I hated ghosts. Hated Mw3. BLOPS 2 was ok. The...

I hated ghosts. Hated Mw3. BLOPS 2 was ok. The last 3 cod games have been LACKING. I don't care if this is set in the future and it's a "titanfall clone" atleast Cod can be addicting I can tell you...
Forum: Call of Duty: Advanced Warfare 08-30-2014, 11:19 AM
Replies: 6
Views: 499
Posted By Darkrenegade25
Getting the 80$ steelbook looks nice and I like...

Getting the 80$ steelbook looks nice and I like they remastered the cod 4 map. Plus bonus digital content.
Forum: The Walking Dead: Season Two 08-28-2014, 02:22 AM
Replies: 3
Views: 195
Posted By Darkrenegade25
I could make 2 files. The original one for the...

I could make 2 files. The original one for the actual story. And then the one for xb1 cheevos. So when I get the ones from the 2 seasons I'll continue using the original.
Forum: The Walking Dead: Season Two 08-27-2014, 11:18 PM
Replies: 3
Views: 195
Posted By Darkrenegade25
Exclamation Cross Gen saves? (Next Gen Port)

So. If they ported this amazing series to next gen will it keep our last gen saves? Please!!!!!!
Forum: Xbox One 08-12-2014, 12:39 PM
Replies: 48
Views: 1,558
Posted By Darkrenegade25
Question COD AW or AC Unity?

The new cod looks like change to Mr and so does AC Unity with the new parkour, stealth, fighting. And COD looks kinda fun this year. They changed A Lot Of Things In That too. My wife said she'll get...
Forum: Titanfall 07-28-2014, 03:02 AM
Replies: 2
Views: 342
Posted By Darkrenegade25
That sucks :(

That sucks :(
Forum: Titanfall 07-28-2014, 01:27 AM
Replies: 2
Views: 342
Posted By Darkrenegade25
Thumbs down Pull Harder Glitched?

I even recorded when I killed him. I hope the achievement will pop tommorrow because they can be glitchy I heard but it never happened to me. If you go to my profile (xMvPxVeNGeAnCe) you will see...
Forum: Destiny 07-26-2014, 07:26 PM
Replies: 22
Views: 917
Posted By Darkrenegade25
The maps without the vehicles are amazing. I like...

The maps without the vehicles are amazing. I like it IMO.
Forum: Destiny 07-24-2014, 10:22 PM
Replies: 21
Views: 2,433
Posted By Darkrenegade25
Thumbs down Multiplayer Broken.

Vehicles are too OP. And all people use is the vehicles or their upgraded vehicle. And the abilities are in multiplayer?! For god sakes why!? Like 1 shotting a person with a pistol isn't OP? SHAME ON...
Forum: Dragon's Teeth 07-19-2014, 03:31 PM
Replies: 49
Views: 1,991
Posted By Darkrenegade25
Looking to boost the 50 tickets part. GT-...

Looking to boost the 50 tickets part. GT- xMvPxVeNGeAnCe
Forum: Dragon's Teeth 07-19-2014, 03:30 PM
Replies: 20
Views: 1,854
Posted By Darkrenegade25
Looking to boost the 50 tickets part. GT-...

Looking to boost the 50 tickets part. GT- xMvPxVeNGeAnCe
Forum: Dragon's Teeth 07-19-2014, 03:29 PM
Replies: 25
Views: 1,726
Posted By Darkrenegade25
Looking to boost the 50 tickets part. GT-...

Looking to boost the 50 tickets part. GT- xMvPxVeNGeAnCe
Forum: Dragon's Teeth 07-19-2014, 03:28 PM
Replies: 20
Views: 2,206
Posted By Darkrenegade25
Looking to boost the 50 tickets part. GT-...

Looking to boost the 50 tickets part. GT- xMvPxVeNGeAnCe
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 11:35 AM.