PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 192
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: jasonisco0l
Forum: Need for Speed: Most Wanted 05-25-2010, 07:24 AM
Replies: 16
Views: 2,336
Posted By jasonisco0l
Man need for speed underground for the ps2 was...

Man need for speed underground for the ps2 was flawless made me love street racing games...! i was going to get nfs shift but this game seems the better buy
Forum: Need for Speed: Most Wanted 05-25-2010, 07:20 AM
Replies: 4
Views: 1,088
Posted By jasonisco0l
My name is jason as well! But I'm looking to buy...

My name is jason as well! But I'm looking to buy this game so thanks for the deffinite
Forum: Xbox 360 05-07-2010, 08:01 AM
Replies: 108
Views: 3,107
Posted By jasonisco0l
Me and my friend on xbox always compete for more...

Me and my friend on xbox always compete for more so I think ever since tghat rivalry ha
Forum: Off Topic Discussion 04-24-2010, 05:06 AM
Replies: 38
Views: 1,435
Posted By jasonisco0l
I'm actually suprised that most people perfer to...

I'm actually suprised that most people perfer to eat by myself and its all things I do that you've said just watch people. Eat slowlyb enjoy what you have and your just peace with yourself. Glad I'm...
Forum: Xbox 360 04-24-2010, 04:54 AM
Replies: 17
Views: 1,035
Posted By jasonisco0l
When I got mine back it was a brand new one in...

When I got mine back it was a brand new one in the rap and all. What a rup for them to give refurbished consoles...:/
Forum: Off Topic Discussion 04-23-2010, 02:18 AM
Replies: 38
Views: 1,435
Posted By jasonisco0l
eating by yourself

At resturaunts is actually quite relaxing I used to think how could people do it but I decided to grab a bite gto eat wile waiting for my girlfriend to get out of a show so I went to a nearby...
Forum: Xbox 360 04-22-2010, 09:03 PM
Replies: 28
Views: 1,047
Posted By jasonisco0l
Yeah dude assassins creed one without a guide and...

Yeah dude assassins creed one without a guide and even with one is a pain.
Forum: Xbox 360 04-22-2010, 09:01 PM
Replies: 4,733
Views: 222,786
Posted By jasonisco0l
termnator salvation for an easy 1k. And mlb 2k9...

termnator salvation for an easy 1k. And mlb 2k9 cause I really enjoy baseball. :)
Forum: Xbox 360 04-22-2010, 09:00 PM
Replies: 32
Views: 2,474
Posted By jasonisco0l
yeah i traded in my xbox all they checked was the...

yeah i traded in my xbox all they checked was the controller and if it turned on ha.
Forum: Off Topic Discussion 04-21-2010, 05:35 AM
Replies: 55
Views: 1,734
Posted By jasonisco0l
i just want to be successful be a graphic...

i just want to be successful be a graphic designer or video game developer i always wanted to be a professsional baseball player for the phillies though...eh dreams
Forum: Off Topic Discussion 04-21-2010, 05:30 AM
Replies: 10
Views: 671
Posted By jasonisco0l
haha thats pretty funny dude. looks like its...

haha thats pretty funny dude. looks like its going to be a terrible night...has she ever thought of traps or plain out trying to catch them they said there trying to get in the fridge well just whack...
Forum: Off Topic Discussion 04-20-2010, 04:36 AM
Replies: 62
Views: 4,066
Posted By jasonisco0l
Yeah as some have stated as long as there not...

Yeah as some have stated as long as there not being rude and obnoxioud im fine with them
Forum: Off Topic Discussion 04-20-2010, 04:33 AM
Replies: 94
Views: 3,634
Posted By jasonisco0l
Young jeezy!

Young jeezy!
Forum: Xbox 360 04-20-2010, 04:30 AM
Replies: 39
Views: 1,891
Posted By jasonisco0l
Id get super street fighter 4 but fighting games...

Id get super street fighter 4 but fighting games generally piss me of
Forum: Xbox 360 04-19-2010, 05:33 AM
Replies: 35
Views: 1,252
Posted By jasonisco0l
I'm just interested in how it will play out with...

I'm just interested in how it will play out with the tea thng they have. The realistic mode is kind of bcool makes itb feel like a real skateboarding situation I enjoy it. I'm deffinitly going to get...
Forum: Off Topic Discussion 04-18-2010, 12:58 AM
Replies: 9
Views: 815
Posted By jasonisco0l
Yeah it does update. I believe or maybe not cause...

Yeah it does update. I believe or maybe not cause if you don't get the game updates then idk. I think not though its not stupid...cause I can't answer it either... fml.
Forum: Off Topic Discussion 04-14-2010, 07:06 AM
Replies: 24
Views: 1,060
Posted By jasonisco0l
yay for us. were awesome!

yay for us. were awesome!
Forum: Xbox 360 04-14-2010, 07:05 AM
Replies: 50
Views: 1,866
Posted By jasonisco0l
that was awesome. how do people not think thats...

that was awesome. how do people not think thats cool, or even funny?
Forum: Xbox 360 04-13-2010, 04:30 PM
Replies: 62
Views: 1,679
Posted By jasonisco0l
im really stoked on this.

im really stoked on this.
Forum: Xbox 360 04-13-2010, 04:25 PM
Replies: 34
Views: 1,524
Posted By jasonisco0l
that first halo one is on point! and the laptop...

that first halo one is on point! and the laptop one is a really good idea for those who have lan parties and shit.
Forum: Xbox 360 04-13-2010, 04:22 PM
Replies: 68
Views: 3,152
Posted By jasonisco0l
I don't see why they ban anyone on what there bio...

I don't see why they ban anyone on what there bio says. hello? it's what they want to say. Freedom of speech and stuff, and plus that was not bad at all. im sure cause it said iron chef of pounding...
Forum: Games 04-13-2010, 05:45 AM
Replies: 15
Views: 12,412
Posted By jasonisco0l
yeah dude, if gamefreak was wise they'd make a...

yeah dude, if gamefreak was wise they'd make a next gen pokemon game, but if they did that i can only imagine what they'd do to make it different. even though pokemon has a solid story line and...
Forum: Off Topic Discussion 04-13-2010, 05:40 AM
Replies: 27
Views: 1,717
Posted By jasonisco0l
damn dude, thats nuts i'd really call the cops on...

damn dude, thats nuts i'd really call the cops on her and feel no remorse about it.
Forum: Off Topic Discussion 04-13-2010, 01:23 AM
Replies: 20
Views: 16,562
Posted By jasonisco0l
i always wanted a tattoo of the phillies p...

i always wanted a tattoo of the phillies p somewhere idk where but i know i wojt get it cause id probably regret every tattoo id get
Forum: Off Topic Discussion 04-13-2010, 01:21 AM
Replies: 7
Views: 574
Posted By jasonisco0l
i want to see one of the world leaders thing how...

i want to see one of the world leaders thing how do youu find them.
Showing results 1 to 25 of 192

 

All times are GMT. The time now is 08:23 AM.