PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 16 of 16
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: arsonist_1
Forum: WSC Real 11: World Snooker Championship 07-18-2011, 06:23 PM
Replies: 2
Views: 1,508
Posted By arsonist_1
oh yeah i see now, cheers.

oh yeah i see now, cheers.
Forum: WSC Real 11: World Snooker Championship 07-14-2011, 05:45 PM
Replies: 2
Views: 1,508
Posted By arsonist_1
unlocked items

I just unlocked some things from winning the shanghai cup! I changed my waistcoat but i cant find the cues so can anyone tell me if i can change my my cue or where to find the unlocked ones?? Thanks
Forum: Sega Superstars Tennis 06-04-2011, 02:24 PM
Replies: 661
Views: 45,900
Posted By arsonist_1
Doubles Achievement?? EDIT: Oh yeah for Ball...

Doubles Achievement??

EDIT: Oh yeah for Ball Buddies, i just looked at the achievements lol.
Forum: Sonic & SEGA All-Stars Racing 03-24-2011, 02:39 AM
Replies: 102
Views: 18,560
Posted By arsonist_1
1k woop! I saved all the online achievements till...

1k woop! I saved all the online achievements till last and got the 1000g easily first time.
Forum: Last Remnant 02-20-2011, 05:17 PM
Replies: 15
Views: 2,918
Posted By arsonist_1
i saved right before irina bound the ark and quit...

i saved right before irina bound the ark and quit to dashboard. 4 reloads and monopole spawned.
Forum: Last Remnant 02-16-2011, 04:10 PM
Replies: 22
Views: 4,326
Posted By arsonist_1
i hate sledgehammer!! i beat the enlightened7...

i hate sledgehammer!! i beat the enlightened7 last week and sledge will not spawn for me, always a glutton lurking around somewhere.
i heard that a dig point at the start has something to do with...
Forum: Games 02-15-2011, 09:45 PM
Replies: 151
Views: 4,380
Posted By arsonist_1
Soul Calibur IV i think was the first game lol

Soul Calibur IV i think was the first game lol
Forum: Sonic & SEGA All-Stars Racing 02-14-2011, 07:21 PM
Replies: 626
Views: 44,993
Posted By arsonist_1
Hey guys, I need all the online achievements so i...

Hey guys, I need all the online achievements so i need a boosting partner!?
Im from England Uk and only at weekends im online im afraid!
Any help appreciated and i will help others with this game...
Forum: FAQ 02-13-2011, 05:11 PM
Replies: 2
Views: 490
Posted By arsonist_1
thanks for your reply mate! Im using my...

thanks for your reply mate!
Im using my smartphone but i can get full sites so that shouldnt be a problem.
Ive also tried brackets around my sig also [URL] and [IMG] either side, also saved the...
Forum: FAQ 02-13-2011, 02:17 PM
Replies: 2
Views: 490
Posted By arsonist_1
Signature Help!!

hey ive used the search bar but i just got "invalid search"
basically my problem is that my sig isnt showing in my profile or forum posts!?
i set one up from another site this morning and confirmed...
Forum: Last Remnant 02-13-2011, 01:25 PM
Replies: 100
Views: 7,006
Posted By arsonist_1
I had to start again because i missed the second...

I had to start again because i missed the second missable quest, i didnt get very far the first time as this is my first rpg!
Im following the stat grinding guide very loosely and just got to defeat...
Forum: Xbox 360 01-21-2011, 11:51 AM
Replies: 63
Views: 8,041
Posted By arsonist_1
if someones gamertag easy easy to say/read over...

if someones gamertag easy easy to say/read over live, then who gives a f**k??
Forum: Games 01-21-2011, 10:56 AM
Replies: 130
Views: 4,431
Posted By arsonist_1
Darksiders

Darksiders
Forum: Xbox 360 01-20-2011, 12:45 PM
Replies: 5,423
Views: 303,039
Posted By arsonist_1
my graffiti tag is arsonist#1 but changed my...

my graffiti tag is arsonist#1 but changed my online name to arsonist_1.
xbox gamertag doesnt accept underscore so i got GrandArsonist1
not decided whether to pay 800points and try 'arsonist 1' yet...
Forum: Darksiders 12-09-2010, 02:19 AM
Replies: 4
Views: 1,612
Posted By arsonist_1
hey thanks for your reply. I had to visit vulgrim...

hey thanks for your reply. I had to visit vulgrim and buy a potion sorta thing to fill my chaos meter. all done now lol
Forum: Darksiders 12-08-2010, 02:35 PM
Replies: 4
Views: 1,612
Posted By arsonist_1
Angry Ulthane: no chaos form.

i finished this game on easy and now im on apocalyptic difficulty (nothing carried over). when i have to fight Ulthane first of all, i dont have chaos form to beat him!! any ideas, dont wanna start a...
Showing results 1 to 16 of 16

 

All times are GMT. The time now is 11:09 AM.