PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 116
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: WhitePaladin85
Forum: Off Topic Discussion 03-05-2009, 02:04 AM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
woop right i have upoaded my vids to my youtube...

woop right i have upoaded my vids to my youtube account

http://www.youtube.com/user/1stWhitepaladin should get you there and there the only vids iv upoaded so ya cant go wrong lol :) let me...
Forum: Off Topic Discussion 03-05-2009, 01:31 AM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
yeah i could actually touch the guitars from wer...

yeah i could actually touch the guitars from wer i was stood woop :)
Forum: Off Topic Discussion 03-05-2009, 01:29 AM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
yup i did :woop: they were really good at the...

yup i did :woop: they were really good at the slipknot gig in dec but i really think they couldv done better last night if they had longer than 45 mins :(
Forum: Off Topic Discussion 03-05-2009, 12:08 AM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
Woop :Bounce:uploaded some to facebook iv set it...

Woop :Bounce:uploaded some to facebook iv set it so everyone can see them so you shouldnt need to sign up at all:woop:

http://www.facebook.com/album.php?aid=80990&id=597656474&l=da91a

is the...
Forum: Member Profiles 03-04-2009, 12:27 PM
Replies: 22
Views: 755
Posted By WhitePaladin85
lol welcome to the forum hope you enjoy your stay...

lol welcome to the forum hope you enjoy your stay and enjoy the guides :)
Forum: Off Topic Discussion 03-04-2009, 12:26 PM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
will try gettin some up asap :)

will try gettin some up asap :)
Forum: Games 03-04-2009, 12:24 PM
Replies: 265
Views: 5,633
Posted By WhitePaladin85
Madden NFL 08 Harry Potter OOTP and Lego...

Madden NFL 08
Harry Potter OOTP
and
Lego indiana jones lol

and there all doin my nut in lol
Forum: Madden NFL 08 03-04-2009, 12:20 PM
Replies: 5
Views: 825
Posted By WhitePaladin85
lol cheers

lol cheers
Forum: Last Remnant 03-04-2009, 12:19 PM
Replies: 10
Views: 516
Posted By WhitePaladin85
lmao how true:p

lmao how true:p
Forum: Off Topic Discussion 03-04-2009, 12:17 PM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
it was amazing took about 200 or so pics lol so...

it was amazing took about 200 or so pics lol so will take me some time to upload em but will try and get some on here asap :)
Forum: Off Topic Discussion 03-03-2009, 05:17 PM
Replies: 18
Views: 601
Posted By WhitePaladin85
Metallica and MachineHead :)

Woop i'm currently on route to see metallica and machine head tonight :) its gonna be awesome :) anyone else wonna come too? Or photo's etc? :)
Forum: Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena 03-02-2009, 03:59 AM
Replies: 4
Views: 839
Posted By WhitePaladin85
there should be this game looks pretty cool and i...

there should be this game looks pretty cool and i might end up getting it soon enough :)
Forum: Games 03-02-2009, 03:54 AM
Replies: 330
Views: 9,823
Posted By WhitePaladin85
also tombraider underworld (forgot to add this on...

also tombraider underworld (forgot to add this on ma last post lol)
Forum: Ghostbusters 03-02-2009, 03:44 AM
Replies: 59
Views: 4,307
Posted By WhitePaladin85
aww gutted really hope they havent canceled it...

aww gutted really hope they havent canceled it was well looking forward to gettin it :mad:

meh will have to find summat else then :p
Forum: Prey 03-02-2009, 03:18 AM
Replies: 4
Views: 781
Posted By WhitePaladin85
lol sounds like ya had fun then :)

lol sounds like ya had fun then :)
Forum: Fable 2 03-02-2009, 03:17 AM
Replies: 35
Views: 2,225
Posted By WhitePaladin85
lol mine did i used to have a card meter for the...

lol mine did i used to have a card meter for the elctric in my old flat lol but it wasnt 2011 lol (it was 2025 :) ):p
Forum: Member Profiles 03-02-2009, 03:04 AM
Replies: 14
Views: 556
Posted By WhitePaladin85
lol instead of bumpin it up on here why not do it...

lol instead of bumpin it up on here why not do it on a game forum that you playon bitchin about it lol
Forum: Feedback 03-02-2009, 03:02 AM
Replies: 6
Views: 487
Posted By WhitePaladin85
i think its a really good idea it would be allot...

i think its a really good idea it would be allot easier for people do especially if they dont know how to use the forum properly
Forum: Prey 03-02-2009, 02:56 AM
Replies: 12
Views: 3,801
Posted By WhitePaladin85
im gonna be doing this one soon so if i have any...

im gonna be doing this one soon so if i have any probs with it i'l let ya'll know or if it works for me i'l let ya know what i did for it
Forum: LEGO Indiana Jones 03-02-2009, 02:52 AM
Replies: 2
Views: 1,119
Posted By WhitePaladin85
i think daspocksta means that he's done the...

i think daspocksta means that he's done the achievements offline but they havent added to his offline gamerscore either (im actually lookin at it with him on the dashboard lol)
Forum: Games 03-02-2009, 02:24 AM
Replies: 107
Views: 2,937
Posted By WhitePaladin85
i picked it up for 4.50 lol and its an amazing...

i picked it up for 4.50 lol and its an amazing game so good that im quite happy to play it through again and again :Bounce:
Forum: Games 03-02-2009, 01:07 AM
Replies: 5
Views: 338
Posted By WhitePaladin85
lol i want a mousemallow there awesome :)

lol i want a mousemallow there awesome :)
Forum: Games 03-02-2009, 01:04 AM
Replies: 13
Views: 785
Posted By WhitePaladin85
i reckon ya should def get gears 2 then once...

i reckon ya should def get gears 2 then once completed ya can always trade it in for some cheaper games
Forum: Member Profiles 03-02-2009, 01:00 AM
Replies: 14
Views: 556
Posted By WhitePaladin85
hey hey welcome to the site dude hope ya enjoy it...

hey hey welcome to the site dude hope ya enjoy it here :)
Forum: Final Fantasy XIII 03-02-2009, 12:40 AM
Replies: 18
Views: 1,740
Posted By WhitePaladin85
yeah id really like the old battle system back...

yeah id really like the old battle system back allso the materia system and the viii ability of upgradin your G/f's aeons etc lol

i'd hate for them to go down the same road as infinite undiscovery...
Showing results 1 to 25 of 116

 

All times are GMT. The time now is 07:33 AM.