PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: Lemon Of Life
Forum: Games 01-24-2010, 12:56 PM
Replies: 36
Views: 2,080
Posted By Lemon Of Life
Oh God no. Not this.

Oh God no. Not this.
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 2 11-28-2009, 10:33 PM
Replies: 121
Views: 177,002
Posted By Lemon Of Life
cheers mate ;)

cheers mate ;)
Forum: Games 11-17-2009, 07:50 PM
Replies: 60
Views: 3,036
Posted By Lemon Of Life
My favourite was Call of Duty: United Offensive....

My favourite was Call of Duty: United Offensive. But it isn't on your list :/

But yeah, the multiplayer was completely changed and refined, and the campaign was amazing. Sure, MW2 and Cod4 are...
Forum: Games 11-17-2009, 07:47 PM
Replies: 6
Views: 631
Posted By Lemon Of Life
Nah...have a bad feeling bout this.

Nah...have a bad feeling bout this.
Forum: Games 10-04-2009, 05:35 PM
Replies: 15
Views: 798
Posted By Lemon Of Life
Hey mate, I see where you're coming from, and I...

Hey mate, I see where you're coming from, and I really didn't mean to sound like I was insulting you, those are some impressive stats.

And ferrarri, no problem, sure, I'll make up my own damn...
Forum: Games 10-04-2009, 03:39 PM
Replies: 15
Views: 798
Posted By Lemon Of Life
Hmm, though I'd still like to know other people's...

Hmm, though I'd still like to know other people's opinions. BTW mate, you play WAY too much Halo.
Forum: Games 10-04-2009, 03:20 PM
Replies: 15
Views: 798
Posted By Lemon Of Life
2100 mp

I'm going to get a 2100 mp card for my birthday, and i'd like a new xbla game. I have Bionic Commando: Rearmed, Battlefield 1943, Castle Crashers, Shadow Complex and Geo Wars 2.

I'm looking along...
Forum: Games 10-04-2009, 03:14 PM
Replies: 18
Views: 917
Posted By Lemon Of Life
It does look quite sexy.

It does look quite sexy.
Forum: Games 10-04-2009, 02:52 PM
Replies: 11
Views: 1,728
Posted By Lemon Of Life
Who the hell plays these?

Who the hell plays these?
Forum: Games 10-04-2009, 02:50 PM
Replies: 57
Views: 1,784
Posted By Lemon Of Life
Fallout 3 and Oblivion are fantastic games with...

Fallout 3 and Oblivion are fantastic games with atmospheric settings, but their stories, when written down on paper, are just crap. My favourites are Lost Odyssey, Mass Effect and Bioshock (if only...
Forum: Games 10-04-2009, 02:48 PM
Replies: 81
Views: 3,015
Posted By Lemon Of Life
Firefight, though all of them are fun. Nazi...

Firefight, though all of them are fun. Nazi Zombies is a bit repititive (though to be fair I haven't got any of the new maps) and Horde is great, but to succeed on the higher difficulties you just...
Forum: Games 09-26-2009, 03:31 PM
Replies: 47
Views: 1,986
Posted By Lemon Of Life
Shievering Isles is the best by far.

Shievering Isles is the best by far.
Forum: Xbox 360 09-15-2009, 04:52 PM
Replies: 1,487
Views: 56,116
Posted By Lemon Of Life
Lemon Of Life, playing UFC and Geo Wars 2.

Lemon Of Life, playing UFC and Geo Wars 2.
Forum: Games 09-10-2009, 07:42 PM
Replies: 44
Views: 1,756
Posted By Lemon Of Life
[quote] Gears requires no skill? For...

[quote]

Gears requires no skill? For christ's sake go on multiplayer and you'll see how wrong you are. Seriously, that's the dumbest thing I've heard for a while. On topic, the game is very...
Forum: Geometry Wars 2 08-30-2009, 04:05 PM
Replies: 9
Views: 3,762
Posted By Lemon Of Life
I always cringe at these. Sorry.

I always cringe at these. Sorry.
Forum: Geometry Wars 2 08-30-2009, 03:56 PM
Replies: 17
Views: 3,682
Posted By Lemon Of Life
Just got this game, bit shit but getting better....

Just got this game, bit shit but getting better. Damn those achievements are tricky!
Forum: Games 08-30-2009, 03:45 PM
Replies: 67
Views: 3,525
Posted By Lemon Of Life
There are no massive inovations, just lots and...

There are no massive inovations, just lots and lots of little alterations and improvements. Looks like this is gonna be one hell of a game.
Forum: Games 08-30-2009, 03:36 PM
Replies: 107
Views: 2,750
Posted By Lemon Of Life
I've never sold a game, though I may sell Batman...

I've never sold a game, though I may sell Batman after I finish it, unless the challenges are particularly good or they announce any good DLC coming soon.
Forum: Games 08-30-2009, 12:58 PM
Replies: 183
Views: 44,092
Posted By Lemon Of Life
Mirror's Edge, definitely, and Viva Pinata....

Mirror's Edge, definitely, and Viva Pinata. They're both incredibly original, but received poor sales.
Forum: Games 08-30-2009, 12:48 PM
Replies: 136
Views: 4,903
Posted By Lemon Of Life
I just got geo wars 2, and it's full of pretty...

I just got geo wars 2, and it's full of pretty damn hard chieves. I kinda suck at the game, which doesnt help. I finished cod 4 on veteran without too much aggravation, though.
Forum: Games 08-30-2009, 10:58 AM
Replies: 36
Views: 1,517
Posted By Lemon Of Life
Batman, definitely. You won't regret it.

Batman, definitely. You won't regret it.
Forum: Games 08-30-2009, 10:52 AM
Replies: 78
Views: 2,166
Posted By Lemon Of Life
Voted Left 4 Dead 2 (pretty much a tie with AC2),...

Voted Left 4 Dead 2 (pretty much a tie with AC2), it looks awesome, though all of them are way up on my list. Although OF2 and Borderlands look insane, we really don't know enough about them, they...
Forum: Games 08-30-2009, 10:50 AM
Replies: 109
Views: 4,192
Posted By Lemon Of Life
Space Giraffe isn't that bad.

Space Giraffe isn't that bad.
Forum: Games 08-29-2009, 10:48 AM
Replies: 35
Views: 1,299
Posted By Lemon Of Life
No idea what I'm gna get. Maybe L4D2, maybe...

No idea what I'm gna get. Maybe L4D2, maybe Borderlands, maybe Assassin's Creed 2, probably MW2...baah I dunno.
Forum: Games 08-29-2009, 10:06 AM
Replies: 41
Views: 1,578
Posted By Lemon Of Life
If that's your thing, fair enough. To each his...

If that's your thing, fair enough. To each his own.
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 01:50 AM.