PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: Kai Freefall
Forum: Guardians of Middle-earth 02-18-2014, 04:07 PM
Replies: 30
Views: 3,038
Posted By Kai Freefall
Surely though if you read the whole thread you...

Surely though if you read the whole thread you would see that the base game (the one currently available for 69p) works, its just when you download the DLC you have to jump through hoops.

Seeing...
Forum: Titanfall 02-17-2014, 11:26 AM
Replies: 5
Views: 380
Posted By Kai Freefall
LOL, i wish i had "TOO" much money Buzz, i really...

LOL, i wish i had "TOO" much money Buzz, i really do ;)
Forum: Titanfall 02-17-2014, 09:39 AM
Replies: 5
Views: 380
Posted By Kai Freefall
Im gonna hold you to that Buzz, because...

Im gonna hold you to that Buzz, because otherwise...
http://i.minus.com/ibtgfgSwsnCFqU.gif
Probably pick it up Wednesday or Thursday.

Main reason i wanna get the XO anyway is/was for killer...
Forum: Titanfall 02-16-2014, 12:47 PM
Replies: 5
Views: 380
Posted By Kai Freefall
Titanfall console a thing or not.

http://n4g.com/news/1446419/limited-edition-titanfall-xbox-one-on-the-way

Im sure we are all aware of the leaked titanfall console, but, as far as i have seen the only word on if it is coming or...
Forum: Fable Anniversary 02-12-2014, 01:35 PM
Replies: 3
Views: 308
Posted By Kai Freefall
Entirely up to you, i bought all 4 because...

Entirely up to you, i bought all 4 because fable/lost chapters is my favourite ( and only one worth playing IMO) in the franchise.

Some of the items are just fun costumes and weapons, however stat...
Forum: Fable Anniversary 02-11-2014, 04:39 PM
Replies: 5
Views: 227
Posted By Kai Freefall
Well, if you just want the achievement then you...

Well, if you just want the achievement then you can dig up and use the frying pan without the clues, it just won't have a damage amount or any augmentation slots
...
Forum: Fable Anniversary 02-11-2014, 12:55 PM
Replies: 6
Views: 611
Posted By Kai Freefall
I had this happen to me last night, literally...

I had this happen to me last night, literally married her, got the cutscene and as i was receiving the loot she just vanished right in front of me :S
Forum: Killer Instinct 01-27-2014, 04:37 PM
Replies: 51
Views: 883
Posted By Kai Freefall
All Rank Titles in Killer Instinct 1 - 40 -...

All Rank Titles in Killer Instinct 1 - 40 - YouTube

You are correct sir ;)

39 - Ultra
40 - Killer
Forum: Killer Instinct 01-26-2014, 09:26 PM
Replies: 51
Views: 883
Posted By Kai Freefall
New ranks were added when the game got patched. ...

New ranks were added when the game got patched.



Rank 28- Ringer
Rank 29- Bawler
Rank 30- Beast
Rank 31- Top Shelf
Rank 32- Master
Rank 33- Rainmaker
Forum: Killer Instinct 01-12-2014, 06:24 PM
Replies: 102
Views: 2,116
Posted By Kai Freefall
This OST just keeps getting better and better :D ...

This OST just keeps getting better and better :D

Only question is when can we buy the damn thing.
Forum: Killer Instinct 01-10-2014, 09:55 AM
Replies: 51
Views: 883
Posted By Kai Freefall
Current full list of ranks if anyone was...

Current full list of ranks if anyone was wondering what they could look forward too ;)
http://www.killerinstinctcentral.com/the-ranks-of-killer-instinct-xbox-one/


Rank 1- Button Masher
Rank...
Forum: XCOM: Enemy Within 12-01-2013, 06:51 PM
Replies: 19
Views: 951
Posted By Kai Freefall
Well, i started a new game and this is what i...

Well, i started a new game and this is what i discovered.

I disabled the tutorials and slingshot missions.

I did every priority mission as it appeared.

The first mission in the chain popped...
Forum: XCOM: Enemy Within 12-01-2013, 02:03 PM
Replies: 7
Views: 628
Posted By Kai Freefall
There is indeed a set amount of medals. ...

There is indeed a set amount of medals.

Going down i think you get the following: 4,3,2,2,1.
Forum: XCOM: Enemy Within 12-01-2013, 09:52 AM
Replies: 19
Views: 951
Posted By Kai Freefall
LOL, bloody game. Well, im gonna start a new...

LOL, bloody game.

Well, im gonna start a new playthrough then, might turn slingshot off to see if it makes the progeny content appear any easier and im gonna slap the game on easy as i can't be...
Forum: XCOM: Enemy Within 11-30-2013, 07:49 PM
Replies: 8
Views: 914
Posted By Kai Freefall
Nope, thats a thing, i found alot of the later...

Nope, thats a thing, i found alot of the later missions started to lag between alien activity transitions back to player ones. Doesn't happen all the time but its there.
Forum: XCOM: Enemy Within 11-30-2013, 10:22 AM
Replies: 19
Views: 951
Posted By Kai Freefall
Good to hear you got them to show man :) Im...

Good to hear you got them to show man :)

Im currently in June/July 2016 on my game and they still haven't showed, done all the achievements bar the classic and the volunteer (which i should get...
Forum: XCOM: Enemy Within 11-29-2013, 09:43 AM
Replies: 19
Views: 951
Posted By Kai Freefall
Interesting, after i built my psi chamber i got...

Interesting, after i built my psi chamber i got the XCOM base assault mission, more or less straight after, but so far no prospect missions :S

Oh well, i still have a couple of squad related...
Forum: XCOM: Enemy Within 11-28-2013, 09:17 AM
Replies: 19
Views: 951
Posted By Kai Freefall
I too haven't had these missions spawn yet. I...

I too haven't had these missions spawn yet.
I have done portent and im at the point where i can activate the gallop chamber and finish the game.
My question to anyone who has got them to appear is...
Forum: Killer Instinct 11-22-2013, 05:16 PM
Replies: 5
Views: 956
Posted By Kai Freefall
Unfortunately the codes are linked to your...

Unfortunately the codes are linked to your account when MS send you them so you can't gift it on to anyone else ;)
Forum: Killer Instinct 11-19-2013, 06:22 PM
Replies: 50
Views: 2,405
Posted By Kai Freefall
In that case, hopefully those of us without XBONE...

In that case, hopefully those of us without XBONE will be able to redeem them via xbox.com, then in theory it should just sit in the queue until you get one.
Forum: Killer Instinct 11-19-2013, 11:47 AM
Replies: 6
Views: 314
Posted By Kai Freefall
KI was/is the only reason i would have kept my...

KI was/is the only reason i would have kept my XBONE preorder, without watch dogs this is the only thing that i would have picked up at launch and i couldn't be happier.

I got a code for the combo...
Forum: Killer Instinct 11-19-2013, 11:39 AM
Replies: 4
Views: 315
Posted By Kai Freefall
Info on the FAN book/strategy guide. ...

Info on the FAN book/strategy guide.

http://www.killerinstinctcentral.com/exclusive-interview-with-the-author-of-the-killer-instinct-ultimate-fan-book/

The thing that will interest most of us...
Forum: Killer Instinct 11-18-2013, 03:05 PM
Replies: 6
Views: 314
Posted By Kai Freefall
Reviews incoming

http://www.oxmonline.com/killer-instinct-xbox-one-review

The first of many to come.

Gets criticised alot for the amount of content it comes with at launch and the price model, but, seeing as MS...
Forum: Killer Instinct 11-06-2013, 03:49 PM
Replies: 50
Views: 2,405
Posted By Kai Freefall
Yeah, my bad, in my excitement i missed the fine...

Yeah, my bad, in my excitement i missed the fine print ;)
Forum: Killer Instinct 11-06-2013, 03:29 PM
Replies: 4
Views: 315
Posted By Kai Freefall
Indeed sir. Luckily as far as i can tell its...

Indeed sir.
Luckily as far as i can tell its not a limited/collectors piece of kit, which means it should be hanging around and the price could drop over time, which gives people like myself who are...
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 11:17 AM.