PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 73
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: QuezcotL
Forum: Warhammer 40,000: Dawn of War II 02-19-2011, 11:52 PM
Replies: 378
Views: 35,756
Posted By QuezcotL
Looking for co-op partern, im playing on HARD. ...

Looking for co-op partern, im playing on HARD.

Wanna finish dow2 + chaos rising and boost other achievements. add me.
Forum: Dead Rising 2: Case West 01-05-2011, 02:03 AM
Replies: 343
Views: 28,163
Posted By QuezcotL
can someone plz help me with the camera and combo...

can someone plz help me with the camera and combo weapon achievement?
I dont have a pc near xbox... I can help you in return with any other DR2 or west achievement.
Forum: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 11-25-2010, 06:40 PM
Replies: 333
Views: 31,402
Posted By QuezcotL
need help to boost online wins. add me - now!!!

need help to boost online wins.
add me - now!!!
Forum: Call of Duty: Black Ops 11-18-2010, 09:38 PM
Replies: 8,567
Views: 409,829
Posted By QuezcotL
add me C4VALIE.

add me C4VALIE.
Forum: Call of Duty: Black Ops 11-18-2010, 09:11 PM
Replies: 8,567
Views: 409,829
Posted By QuezcotL
I just miss the Zombie ones, anyone wanna help...

I just miss the Zombie ones, anyone wanna help get them together?

add me if so, GT:QUEZCOTL
Forum: Dead Rising 2 10-15-2010, 10:30 PM
Replies: 7
Views: 602
Posted By QuezcotL
can anyone help me with this achievement? this is...

can anyone help me with this achievement? this is the last one for me...
Forum: Dead Rising 2 10-15-2010, 10:29 PM
Replies: 2,522
Views: 143,847
Posted By QuezcotL
I got 980gp... driving me nuts, for some reason I...

I got 980gp... driving me nuts, for some reason I havnt got the cross dresser achievement yet. Yes I did the tape it or die... unless that has bugged on me or something.
Anyone who helps me with...
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 09:36 PM
Replies: 34
Views: 2,221
Posted By QuezcotL
I used to make gloves with blades+ light saber...

I used to make gloves with blades+ light saber everytime I fell back to safe house or went out.
Flash light drops from the looters, and gems... well you got 2 jewelery stores at the start.
+ gloves...
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 07:35 PM
Replies: 45
Views: 31,090
Posted By QuezcotL
how do I kill a zombie with "lawn dart".

how do I kill a zombie with "lawn dart".
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 06:19 PM
Replies: 2,522
Views: 143,847
Posted By QuezcotL
anyone who can invite me so I can get the "tape...

anyone who can invite me so I can get the "tape it or die" part... need the last survivor combo cards.
and take whatever else achievements I and you miss.
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 03:45 PM
Replies: 13
Views: 810
Posted By QuezcotL
ah, got it now, thx!

ah, got it now, thx!
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 01:10 PM
Replies: 13
Views: 810
Posted By QuezcotL
yes, I used the LMG :/

yes, I used the LMG :/
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 11:00 AM
Replies: 30
Views: 29,400
Posted By QuezcotL
this achievement is glitchy, I used all those...

this achievement is glitchy, I used all those weapons in one playthrough,on zombies, didnt get the achievement.
but my friend got it, who also was the host btw.
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 10:57 AM
Replies: 13
Views: 810
Posted By QuezcotL
do I have to be the host for certain achievements?

My friend got the "use all rifles" achievements yesterday.
even thouh we shared all weapons to make sure both got it - yes, I killed zombies with every rifle.
Merc rifle
assault rifle
sniper...
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 10:55 AM
Replies: 38
Views: 4,477
Posted By QuezcotL
can you do thius achievement in co-op? I mean, do...

can you do thius achievement in co-op? I mean, do both get it?
Forum: Dead Rising 2 10-03-2010, 10:46 AM
Replies: 346
Views: 85,735
Posted By QuezcotL
Just got the achievement. did the SUV with the...

Just got the achievement.
did the SUV with the magazine. had around 72k with around 6 game hours left.
Forum: Dead Rising 2 10-02-2010, 10:31 AM
Replies: 42
Views: 1,889
Posted By QuezcotL
no, i'm refering to the multiplayer. I rather...

no, i'm refering to the multiplayer.
I rather have l4d2 style co-op online then playing "gladiator with zombies"
Forum: Dead Rising 2 10-01-2010, 10:37 AM
Replies: 8
Views: 575
Posted By QuezcotL
yeah, 100 smash it. I counted... got over 200...

yeah, 100 smash it.
I counted... got over 200 now ... yet no achievement.

did the RT+X thing where you throw them and smash their heads and get the 75pp.
Forum: Dead Rising 2 10-01-2010, 10:33 AM
Replies: 42
Views: 1,889
Posted By QuezcotL
Airport? hmmm, nah, I rather say a cruiser. ...

Airport? hmmm, nah, I rather say a cruiser.
They have everything, and the story could be something sick as... its about to crash into a harbor like in NY or something.
So the best ending would be...
Forum: Dead Rising 2 10-01-2010, 09:57 AM
Replies: 2,522
Views: 143,847
Posted By QuezcotL
I need a co-op partner. I got the SUV bought......

I need a co-op partner. I got the SUV bought... but I need the magazines for the bike etc. Also, I want the rest achievements beside the genocide :)
Forum: Dead Rising 2 09-30-2010, 10:13 AM
Replies: 11
Views: 769
Posted By QuezcotL
On my first playthrough, I used the boxing gloves...

On my first playthrough, I used the boxing gloves with knives.
I got the S-ending btw... and saved 50 people.
so boxing gloves with food like pizza+pasta should be good enough.
Forum: Dead Rising 2: Case West 09-29-2010, 12:49 AM
Replies: 8
Views: 1,315
Posted By QuezcotL
yeah, kind of my theory... Greene seeks a...

yeah, kind of my theory...
Greene seeks a reporter to expose these places... and only frank west would be crazy enough to enter it.
Forum: Dead Rising 2 09-29-2010, 12:47 AM
Replies: 2,522
Views: 143,847
Posted By QuezcotL
could need a co-op partner. for a couple of...

could need a co-op partner.
for a couple of achievements... zombrex,food,attacking etc.
Forum: Final Fantasy XIII 04-03-2010, 09:03 AM
Replies: 22
Views: 1,480
Posted By QuezcotL
getting pissed off by farming these guys... ...

getting pissed off by farming these guys...
they keep throwing bay in the last sec just before they die, faced like 20 and killed 5, and each time I died its been because of dual ultima or bay just...
Forum: Final Fantasy XIII 04-03-2010, 08:59 AM
Replies: 10
Views: 912
Posted By QuezcotL
characters hp 15k? Mine was like 18k,22k and...

characters hp 15k?
Mine was like 18k,22k and 27k...
I think you might have to level up a bit.
Showing results 1 to 25 of 73

 

All times are GMT. The time now is 04:16 AM.