PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 38
Search took 1.42 seconds.
Search: Posts Made By: ItzAndy05
Forum: Grand Theft Auto V 09-26-2013, 04:22 AM
Replies: 182
Views: 58,283
Posted By ItzAndy05
Exclamation Right I followed everything Callum said and yeah...

Right I followed everything Callum said and yeah it all works perfectly just follow his steps.
But if you want to double your money a further two more times you can.

On the 2nd mission follow...
Forum: Grand Theft Auto V 09-25-2013, 07:45 PM
Replies: 24
Views: 3,229
Posted By ItzAndy05
I think maybe I should have gone to therapy...

I think maybe I should have gone to therapy more...

-Confusing - so many issues.
-Tries to do the right thing - poor judgement as to what that is.
-Out of control id - Jung would have a field...
Forum: Grand Theft Auto V 09-25-2013, 02:34 AM
Replies: 182
Views: 58,283
Posted By ItzAndy05
Yeah I heard on the radio that FlyUS stocks had...

Yeah I heard on the radio that FlyUS stocks had plummeted due to food poisoning, so I put all my money from all three characters into it (after making a save of course) went to bed for a few days and...
Forum: Grand Theft Auto V 09-20-2013, 01:04 AM
Replies: 27
Views: 3,686
Posted By ItzAndy05
I got a pretty cool and what I thought was just...

I got a pretty cool and what I thought was just another random encounter that wouldn't yield much of a reward.
I was driving around near Franklins house as Trevor (I was going to steal his car) when...
Forum: Aliens: Colonial Marines 02-14-2013, 06:58 PM
Replies: 33
Views: 3,513
Posted By ItzAndy05
Yeah same ere need a hand with this one. ...

Yeah same ere need a hand with this one.

ItzAndy05
Forum: Orcs Must Die! 02-13-2013, 09:36 PM
Replies: 1
Views: 1,505
Posted By ItzAndy05
Yeah dont think you can mate, i wanted to do the...

Yeah dont think you can mate, i wanted to do the same thing.
Forum: Aliens: Colonial Marines 01-27-2013, 04:09 PM
Replies: 1
Views: 333
Posted By ItzAndy05
Cool trailer for Film4 with voiceover from Sgt. Apone

Just for any Aliens fans

http://www.film4.com/whats-on/the-action-pack-on-film4
Forum: Aliens: Colonial Marines 01-05-2013, 04:15 AM
Replies: 21
Views: 1,388
Posted By ItzAndy05
Any Questions? Yeah, how do we get out of...

Any Questions?

Yeah, how do we get out of this chicken shit operation?
Forum: Need for Speed: Hot Pursuit 07-07-2012, 11:06 PM
Replies: 610
Views: 39,942
Posted By ItzAndy05
Need 10 RACES online this weekend, feel free to...

Need 10 RACES online this weekend, feel free to add me and i'll help with yours, Cheers!

ItzAndy05
Forum: The Witcher 2: Assassins of Kings 05-10-2012, 06:16 PM
Replies: 26
Views: 4,284
Posted By ItzAndy05
haha love a geekrage

haha love a geekrage
Forum: The Witcher 2: Assassins of Kings 04-19-2012, 09:14 PM
Replies: 124
Views: 27,552
Posted By ItzAndy05
Ha! Sounds like you need to take up smoking weed...

Ha! Sounds like you need to take up smoking weed and chill out drama queen
Forum: Mass Effect 3 03-08-2012, 07:59 PM
Replies: 20
Views: 1,240
Posted By ItzAndy05
[QUOTE=Asturgis;4937606]I'm gonna do a without...

[QUOTE=Asturgis;4937606]I'm gonna do a without guide discovery play through as my new male Shepard, bang Ashley, and then I will do my Insanity play through with my guide. After banging Ashley. I...
Forum: Elder Scrolls V: Skyrim 11-23-2011, 01:31 PM
Replies: 470
Views: 45,487
Posted By ItzAndy05
When doing the 'First lesson' quest at the mages...

When doing the 'First lesson' quest at the mages collage and the prof dude goes on about health and safety your suppost to hold up a ward to stop a fireball off the teacher I spent so long messing...
Forum: Elder Scrolls V: Skyrim 11-22-2011, 12:09 AM
Replies: 4
Views: 7,382
Posted By ItzAndy05
lol cheers! On my game i followed her into the...

lol cheers! On my game i followed her into the place where she shows you your bed then when we came outside a dragon landed and she ran off
Forum: Elder Scrolls V: Skyrim 11-21-2011, 10:10 PM
Replies: 4
Views: 7,382
Posted By ItzAndy05
Alright mate, did you find a solution to this? ...

Alright mate, did you find a solution to this?

I've got the same problem
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-12-2011, 12:48 AM
Replies: 46
Views: 10,826
Posted By ItzAndy05
haha nice one

haha nice one
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 12:51 PM
Replies: 2
Views: 923
Posted By ItzAndy05
Nah ya can't mate

Nah ya can't mate
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:50 AM
Replies: 61
Views: 4,776
Posted By ItzAndy05
Yeah I wouldn't buy the emblems and titles, I...

Yeah I wouldn't buy the emblems and titles, I thought you might get a few but it's only one title and emblm you get. I'll be spending the rest on Weapon unlocks and custom classes.
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:41 AM
Replies: 35
Views: 2,371
Posted By ItzAndy05
Ha "hey guys hope you're looking forward to our...

Ha "hey guys hope you're looking forward to our game out tomorrow, by the way an even better one will be out this time next year"

Meh will probly be sick of cod by then (in a good way) though with...
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:38 AM
Replies: 1
Views: 323
Posted By ItzAndy05
It differs in most of the different game types....

It differs in most of the different game types. You get weapon xp really fast anyway
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:35 AM
Replies: 7
Views: 819
Posted By ItzAndy05
Lol but what about the "upsetting...

Lol but what about the "upsetting scene"?
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:33 AM
Replies: 235
Views: 39,180
Posted By ItzAndy05
Nice one mate these are great, I really like how...

Nice one mate these are great, I really like how you get a description on how you unlocked a title or emblem in MW3. On some of the ones in MW2 I had know idea what some of those were for
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:27 AM
Replies: 196
Views: 121,247
Posted By ItzAndy05
Great set of achievements. Some nice easy ones...

Great set of achievements. Some nice easy ones and some tough ones but all fun
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-10-2011, 08:25 AM
Replies: 31
Views: 2,339
Posted By ItzAndy05
Lol still impressive

Lol still impressive
Forum: Call of Duty: Modern Warfare 3 11-09-2011, 07:59 PM
Replies: 48
Views: 2,478
Posted By ItzAndy05
loving it so far, stops campers and if you get a...

loving it so far, stops campers and if you get a good team together you'll be on a roll
Showing results 1 to 25 of 38

 

All times are GMT. The time now is 03:11 PM.