PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: LFCDANNY 2k8
Forum: Off Topic Discussion 12-13-2008, 10:28 PM
Replies: 31
Views: 1,350
Posted By LFCDANNY 2k8
GTFO - Get The Fuck Out

GTFO - Get The Fuck Out
Forum: Xbox 360 12-06-2008, 01:55 PM
Replies: 28
Views: 864
Posted By LFCDANNY 2k8
Mine had 1 red light, i told them it was 3, they...

Mine had 1 red light, i told them it was 3, they repaired it, sent it back
Forum: Xbox 360 12-06-2008, 10:50 AM
Replies: 0
Views: 350
Posted By LFCDANNY 2k8
Xbox keeps freezing on guide menu

Ever since the NXE came out, my xbox always "sticks" on the guide menu, like freezes for about 10-20 seconds. Its pissing me off, any idea how to stop it? I cleared cache about 10 times
Forum: FIFA 09 11-30-2008, 02:53 AM
Replies: 8
Views: 653
Posted By LFCDANNY 2k8
Cos theyre not counting as interactive league...

Cos theyre not counting as interactive league games probably
Forum: FIFA 09 11-30-2008, 02:52 AM
Replies: 3
Views: 856
Posted By LFCDANNY 2k8
So there's no reason to post another thread is...

So there's no reason to post another thread is there?
Forum: Xbox 360 11-28-2008, 11:05 AM
Replies: 58
Views: 2,013
Posted By LFCDANNY 2k8
I get called LFCD all the time, or LCFDanny

I get called LFCD all the time, or LCFDanny
Forum: Off Topic Discussion 11-25-2008, 08:21 PM
Replies: 74
Views: 2,297
Posted By LFCDANNY 2k8
If you can call smacking a guy in the face once a...

If you can call smacking a guy in the face once a fight, then yeah
Forum: FIFA 09 11-25-2008, 07:29 PM
Replies: 7
Views: 535
Posted By LFCDANNY 2k8
FIFA by far

FIFA by far
Forum: Games 11-25-2008, 06:02 PM
Replies: 115
Views: 3,361
Posted By LFCDANNY 2k8
Saints Row: Need Gangsta and Kingpin, fucked up...

Saints Row: Need Gangsta and Kingpin, fucked up my trueskill in TBAC and no one plays BAC :(
Oblivion: snooooooooore
Forum: Gears of War 2 11-23-2008, 07:39 PM
Replies: 42
Views: 1,954
Posted By LFCDANNY 2k8
Install it, try it, if you don't like it, delete...

Install it, try it, if you don't like it, delete it? I haven't noticed a change tbh
Forum: Gears of War 2 11-23-2008, 07:37 PM
Replies: 41
Views: 1,695
Posted By LFCDANNY 2k8
I can 100% guarantee you will buy GoW 3.. infact,...

I can 100% guarantee you will buy GoW 3.. infact, if you don't buy it and have proof that you haven't, i'll leave this site forever. You can quote me on that.

Overexaggerations 4tl.
Forum: Shaun White Snowboarding 11-22-2008, 11:47 PM
Replies: 38
Views: 13,363
Posted By LFCDANNY 2k8
No he meant ridiculous :p

No he meant ridiculous :p
Forum: FIFA 09 11-15-2008, 09:04 PM
Replies: 1
Views: 476
Posted By LFCDANNY 2k8
It didnt work for me anyway

It didnt work for me anyway
Forum: FIFA 09 11-15-2008, 08:58 PM
Replies: 40
Views: 1,531
Posted By LFCDANNY 2k8
Me too pls

Me too pls
Forum: Gears of War 2 11-10-2008, 11:13 PM
Replies: 7
Views: 586
Posted By LFCDANNY 2k8
Yeah but if he's leaving his xbox on overnight...

Yeah but if he's leaving his xbox on overnight the 1 bot can easily find you and kill you in under a minute, a 5v5 match is impossible to be won in under a minute
Forum: Fable 2 11-09-2008, 01:06 PM
Replies: 86
Views: 7,521
Posted By LFCDANNY 2k8
What's so ridiculous about not having enough...

What's so ridiculous about not having enough space?
Forum: Gears of War 2 11-09-2008, 02:34 AM
Replies: 18
Views: 3,812
Posted By LFCDANNY 2k8
Does that look white to you?

Does that look white to you?
Forum: Gears of War 2 11-08-2008, 04:18 PM
Replies: 6
Views: 859
Posted By LFCDANNY 2k8
Lol thats pretty wierd

Lol thats pretty wierd
Forum: Gears of War 2 11-07-2008, 11:26 PM
Replies: 79
Views: 3,796
Posted By LFCDANNY 2k8
You can't honestly believe he's serious?

You can't honestly believe he's serious?
Forum: Gears of War 2 11-07-2008, 09:21 PM
Replies: 36
Views: 2,391
Posted By LFCDANNY 2k8
If you say so LOL glory hunter

If you say so LOL glory hunter
Forum: Gears of War 2 11-07-2008, 08:56 PM
Replies: 36
Views: 2,391
Posted By LFCDANNY 2k8
You sound like a prick, so i'm going to assume...

You sound like a prick, so i'm going to assume you're a prick

:)
Forum: Saints Row 2 11-01-2008, 03:27 PM
Replies: 22
Views: 1,406
Posted By LFCDANNY 2k8
Found out there was another floor above...

Found out there was another floor above me...found it, thanks :D
Forum: Saints Row 2 11-01-2008, 03:23 PM
Replies: 22
Views: 1,406
Posted By LFCDANNY 2k8
Nope :( just checked there

Nope :( just checked there
Forum: Saints Row 2 11-01-2008, 03:11 PM
Replies: 22
Views: 1,406
Posted By LFCDANNY 2k8
89 of 90 stores owned..

I cant buy the last one? The only ones i see that i havent bought are the ones in the saints row district, and the chop shop on the nuclear island, which wont let me buy it, cos theres no icon...
Forum: Saints Row 2 11-01-2008, 03:01 PM
Replies: 2,533
Views: 223,140
Posted By LFCDANNY 2k8
Ive sent you a message :)

Ive sent you a message :)
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 01:02 AM.