PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: KWEY516
Forum: Gamerscore League 09-16-2013, 04:09 AM
Replies: 211
Views: 8,542
Posted By KWEY516
deek I'm in add you later after breaking bad

deek I'm in add you later after breaking bad
Forum: Gamerscore League 09-14-2013, 01:54 AM
Replies: 211
Views: 8,542
Posted By KWEY516
still looking for a team don't know when the cut...

still looking for a team don't know when the cut off is but would like to participate. Message me on xbl I play late night
Forum: Gamerscore League 09-10-2013, 06:57 AM
Replies: 211
Views: 8,542
Posted By KWEY516
CyanideSpirit intrested in making a team

CyanideSpirit
intrested in making a team
Forum: Gamerscore League 09-09-2013, 05:07 AM
Replies: 211
Views: 8,542
Posted By KWEY516
looking for a team for fun. Just want to kick...

looking for a team for fun. Just want to kick ps3t ass
hit me up on Xbox wit info
Forum: Payday 2 09-01-2013, 09:30 AM
Replies: 78
Views: 23,669
Posted By KWEY516
found the hockey poster and completed the mission...

found the hockey poster and completed the mission no achievement wtf:mad:
Forum: Far Cry 3: Blood Dragon 05-02-2013, 05:19 AM
Replies: 143
Views: 25,337
Posted By KWEY516
turtles dont appear on the map havent seen 1...

turtles dont appear on the map havent seen 1 either
Forum: Gears of War: Judgment 03-31-2013, 09:28 PM
Replies: 82
Views: 9,691
Posted By KWEY516
shes on now if anyone gets in invite me i cant...

shes on now if anyone gets in invite me i cant find it
Forum: BioShock Infinite 03-26-2013, 07:52 PM
Replies: 6
Views: 397
Posted By KWEY516
thanks man just started and it looks amazing lol...

thanks man just started and it looks amazing lol so pumped
Forum: BioShock Infinite 03-26-2013, 07:47 PM
Replies: 6
Views: 397
Posted By KWEY516
how long is the story normal playthrough

how long is the story normal playthrough
Forum: Xbox 360 01-20-2013, 12:54 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
finally got a better shelf for my crap lol gotta...

finally got a better shelf for my crap lol gotta put everything in order now. these damn skylanders take up a whole shelf.

of topic: my new controller i got doesnt work in battlefield 3 i cant...
Forum: Borderlands 2 01-18-2013, 03:23 AM
Replies: 783
Views: 107,799
Posted By KWEY516
thank burburnator if you need help ask him. he...

thank burburnator if you need help ask him. he saved me
Forum: Xbox 360 09-04-2012, 09:24 PM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
im good jdm slowly building my collection back...

im good jdm slowly building my collection back up. cant wait for borderlands 2
Forum: Xbox 360 09-01-2012, 08:08 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
jdm my old friend havent heard from u in awhile...

jdm my old friend havent heard from u in awhile wheres the pics lol
Forum: Kane & Lynch 2: Dog Days 08-19-2012, 05:02 AM
Replies: 621
Views: 40,702
Posted By KWEY516
i need to boost this game its dead as fuck hit me...

i need to boost this game its dead as fuck hit me up whenever i just want to finsh them
Forum: Legends and Killers 08-05-2012, 11:07 PM
Replies: 716
Views: 43,916
Posted By KWEY516
need most online achievements will be on most of...

need most online achievements will be on most of tonight
Forum: WWE 12 07-26-2012, 05:41 AM
Replies: 1,362
Views: 61,794
Posted By KWEY516
dl my caw kevin and ill return the favor i belive...

dl my caw kevin and ill return the favor i belive the keyword is kwey
Forum: Xbox 360 04-03-2012, 02:54 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
taking a run to gamestop tommrow the better have...

taking a run to gamestop tommrow the better have my assassins creed tin they promised me lol. pics to come soon
Forum: The 300,000 Club 01-17-2012, 10:54 PM
Replies: 6
Views: 1,316
Posted By KWEY516
krazie you are my brother from another mother and...

krazie you are my brother from another mother and a boss congrats on 300k hopefully 1 day i can be as much of a boss as you
Forum: Deadliest Warrior: Legends 01-09-2012, 07:34 PM
Replies: 12
Views: 2,094
Posted By KWEY516
i just bought this game and everytime i try to...

i just bought this game and everytime i try to play it kicks me off xbl. ive try to clear cache and restart and even deleted the game twice. nothing is working can anyone help me its like i wasted...
Forum: Music 07-20-2010, 06:53 AM
Replies: 440
Views: 16,758
Posted By KWEY516
saw 311,offspring and pepper a couple weeks ago...

saw 311,offspring and pepper a couple weeks ago it was sickkk.
Forum: Xbox 360 06-30-2010, 06:29 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
I wish i could get a day off work and clean up my...

I wish i could get a day off work and clean up my games. there all just sitting in a drawer waiting to be played. ive upgraded alot.
Forum: Xbox 360 06-23-2010, 08:43 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
just picked up a psp too jdm but i got the other...

just picked up a psp too jdm but i got the other metal gear bundle
Forum: Contests and Giveaways 06-05-2010, 09:32 AM
Replies: 2,312
Views: 53,904
Posted By KWEY516
gt- kwey516

gt- kwey516
Forum: Xbox 360 05-18-2010, 07:43 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
wow dude that is the sickest collection ever. it...

wow dude that is the sickest collection ever. it makes me wanna buy more games........... by the way red dead is sick
Forum: Xbox 360 04-15-2010, 06:48 AM
Replies: 5,699
Views: 666,785
Posted By KWEY516
added splinter cell yesterday its awesome

added splinter cell yesterday its awesome
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 08:01 AM.