PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 119
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: evilhomer12345
Forum: Transformers: Fall of Cybertron 08-23-2012, 10:28 PM
Replies: 0
Views: 294
Posted By evilhomer12345
internal affars achievement video here

i now its bad quality, but it shows you how to do it
transformers fall of cybertron internal affairs achievement - YouTube
Forum: Fallout: New Vegas 02-28-2011, 06:45 PM
Replies: 87
Views: 4,109
Posted By evilhomer12345
skyrim>oblivion>fallout 3> fallout new vegas i...

skyrim>oblivion>fallout 3> fallout new vegas
i love each of these games, but i have reasons for liking one more than the others
and skyrim is looking too amazing not be be top dog
Forum: Halo: Reach 02-28-2011, 06:20 PM
Replies: 325
Views: 27,055
Posted By evilhomer12345
does anyone plan on playing for 10 years or more?...

does anyone plan on playing for 10 years or more? lol,
i would prob just give up after i'm sick of thie game.
can someone check me: evilhomer12345
thanks
Forum: Brink 02-28-2011, 06:06 PM
Replies: 58
Views: 4,154
Posted By evilhomer12345
i want a demo cuz i am not sure how this game...

i want a demo cuz i am not sure how this game will play.
and i wanna see how smart works when playing.
it needs a demo in my opinion, more people will buy it
Forum: Homefront 02-28-2011, 06:01 PM
Replies: 46
Views: 2,479
Posted By evilhomer12345
campaign will be amazing, lets show those NK's...

campaign will be amazing, lets show those NK's who there messing with.
hope multiplayer is good.
Forum: Fable 3 11-01-2010, 04:10 AM
Replies: 1
Views: 460
Posted By evilhomer12345
aurora/shifting sands flower help

ok so in the shifting sands past the guard post which i choose to put up
there is supposed to be a flower. i look all around the area, no flower.
i know i have not picked it up. and my dog says...
Forum: Super Meat Boy 10-07-2010, 03:43 PM
Replies: 3
Views: 638
Posted By evilhomer12345
is this game multiplayer?

i have seen a couple of videos that show multiple meat boys on screen at once giving me hope there is multiplayer.
yet the xbox page says its single.
can anyone confirm?
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:39 PM
Replies: 6
Views: 668
Posted By evilhomer12345
gamertags for fable 3

put down your gamertag if your getting fable 3.
gt:evilhomer12345
i came here to kick king butt and chew bubblegum,
and i'm all out of bubblegum. lol
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:35 PM
Replies: 28
Views: 3,234
Posted By evilhomer12345
hazah! totally happy theres awards

hazah! totally happy theres awards
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:30 PM
Replies: 29
Views: 2,893
Posted By evilhomer12345
found out some new stuff, thx

found out some new stuff, thx
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:26 PM
Replies: 84
Views: 3,964
Posted By evilhomer12345
limited edition game + limited edition strategy...

limited edition game + limited edition strategy guide
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:23 PM
Replies: 44
Views: 36,113
Posted By evilhomer12345
awesome items gotta gettem all, lol

awesome items
gotta gettem all, lol
Forum: Fable 3 10-07-2010, 03:20 PM
Replies: 71
Views: 3,008
Posted By evilhomer12345
well i was evil in fable 2, i liked being evil,...

well i was evil in fable 2, i liked being evil, but my wives hated me, so after i beat everything, i turned good.
my second file waqs pure good so i could have a good save file for fable 3.
in...
Forum: DeathSpank: Thongs of Virtue 09-23-2010, 06:45 PM
Replies: 16
Views: 2,699
Posted By evilhomer12345
for anyone who hasn't unlocked avatar pet, it is...

for anyone who hasn't unlocked avatar pet, it is super awesome.
u get an avatar pet when u kill this small enemy before leaving the first area and going in the cave.
it is a gingerbread man, that...
Forum: Fable 3 09-20-2010, 07:04 PM
Replies: 37
Views: 2,627
Posted By evilhomer12345
so excited for this, so many funny achievements

so excited for this, so many funny achievements
Forum: Fable 3 08-27-2010, 04:53 PM
Replies: 45
Views: 5,868
Posted By evilhomer12345
killing may not be necessary, but think of this. ...

killing may not be necessary, but think of this.
could be a good story mission driver.
You have wife and two kids, have some enemies, dont know there location
Hears some guy knows, but lives in...
Forum: WWE Smackdown vs. Raw 2011 08-27-2010, 04:28 PM
Replies: 30
Views: 2,477
Posted By evilhomer12345
wow, so much Awesome information. thanks. ...

wow, so much Awesome information. thanks.
create a sign will be fun.
wth at no special guest referee
and omg those achievments are insane,
kick out of takers tombstone pin...not happening
still...
Forum: Fable 3 08-24-2010, 05:17 PM
Replies: 45
Views: 5,868
Posted By evilhomer12345
kill and age into adults would be epic since it...

kill and age into adults would be epic since it was missing from fable 2
Forum: WWE Smackdown vs. Raw 2011 08-24-2010, 05:16 PM
Replies: 30
Views: 2,477
Posted By evilhomer12345
for anyone unaware, this game will have $15...

for anyone unaware, this game will have $15 online pass
so if u buy it used ore rented u are in trouble.
i think this is very dumb specially since online is very low population
now it will be...
Forum: Toy Box 08-24-2010, 05:14 PM
Replies: 15
Views: 1,574
Posted By evilhomer12345
even though i hate this game, the dlc looks...

even though i hate this game, the dlc looks pretty fun.
you can spawn dozens of stuff looks crazy.
Forum: Soul Calibur IV 08-24-2010, 05:11 PM
Replies: 134
Views: 21,348
Posted By evilhomer12345
all of my created characters or ivy

all of my created characters
or ivy
Forum: Fable 3 08-24-2010, 04:55 PM
Replies: 3
Views: 583
Posted By evilhomer12345
3/5 i made a girl villager she was only into...

3/5 i made a girl villager she was only into women. lol.
i tryed to post picture, it wouldnt work. so here is link
http://bit.ly/bvKHwH
Forum: Battlefield: Bad Company 2 08-24-2010, 04:45 PM
Replies: 13
Views: 805
Posted By evilhomer12345
its becuase that game fails. lol. yes, plenty...

its becuase that game fails. lol.
yes, plenty of times
Forum: Halo: Reach 08-20-2010, 03:38 PM
Replies: 6
Views: 914
Posted By evilhomer12345
so gamefuel is back too, right? couldnt tell...

so gamefuel is back too, right?
couldnt tell because 'honor the code' is new flavor
Forum: Metal Gear Rising: Revengeance 08-20-2010, 03:35 PM
Replies: 12
Views: 2,278
Posted By evilhomer12345
i wanna be able to cut people piece by piece. ...

i wanna be able to cut people piece by piece.
first gun, then legs, then arms, then chest, then head.
and slow motion killing has to be easy to use
Showing results 1 to 25 of 119

 

All times are GMT. The time now is 12:39 PM.