PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: SevenJesterHats
Forum: Xbox 360 Yesterday, 02:13 PM
Replies: 46
Views: 927
Posted By SevenJesterHats
my last game i bought on 360 is alien isolation,...

my last game i bought on 360 is alien isolation, this was before i had owed a XB1. The game is sooo good im going to buy it again on the XB1 :D
Forum: Xbox 360 03-22-2015, 07:08 AM
Replies: 394
Views: 128,690
Posted By SevenJesterHats
awesome :) i see that some members are working...

awesome :) i see that some members are working fine.. just weird that some are and most aren't
Forum: Xbox 360 03-22-2015, 06:57 AM
Replies: 25
Views: 698
Posted By SevenJesterHats
i wish i could do this, but im on little over...

i wish i could do this, but im on little over 140K and its just too much to give up.
When i be getting a XB1(very soon :D:D) it will be 100% complete all the way baby! :)

plus im like 95%...
Forum: Xbox 360 03-22-2015, 06:49 AM
Replies: 394
Views: 128,690
Posted By SevenJesterHats
I wanna know when my gamertag on this site will...

I wanna know when my gamertag on this site will update... its like 6000GS behind...
Forum: The Sports Bar 03-03-2015, 12:41 PM
Replies: 77
Views: 4,983
Posted By SevenJesterHats
i agree with Wiggins, but i think Westbrook...

i agree with Wiggins, but i think Westbrook should get the MVP, that guy is a freak... and much better to watch than Harden
Forum: Order & Chaos 02-15-2015, 01:00 PM
Replies: 2
Views: 150
Posted By SevenJesterHats
i was having trouble with this too, there was a...

i was having trouble with this too, there was a quest where i had to get a item from a chest which was sitting at the bottom of the river... i dont think there is a dive function for this game (could...
Forum: The Sports Bar 01-24-2015, 06:51 PM
Replies: 77
Views: 4,983
Posted By SevenJesterHats
and just like that raptors are crap again :(

and just like that raptors are crap again :(
Forum: The Tech Centre 01-24-2015, 06:40 PM
Replies: 278
Views: 13,538
Posted By SevenJesterHats
well.. this is mine.. ...

well.. this is mine..

http://www.speedtest.net/result/4086208471.png
Forum: Xbox 360 01-20-2015, 09:25 AM
Replies: 73
Views: 2,051
Posted By SevenJesterHats
I have had few really satisfying 1000g games but...

I have had few really satisfying 1000g games but the first one that comes to mind is Resident evil: Code Veronica... the run through without saving was hard but super fun :) i didnt get mad or...
Forum: Xbox 360 01-18-2015, 09:55 PM
Replies: 58
Views: 1,586
Posted By SevenJesterHats
nup, i have never bought a game digital.. if i...

nup, i have never bought a game digital.. if i can get a hard copy i will..
i have some old NES, SNES games but only a handfull.
i do however have about 200 xbox 360 hard copy games :)
Forum: Games 01-14-2015, 12:37 PM
Replies: 5,013
Views: 148,532
Posted By SevenJesterHats
Resident evil 6 MP achievements...... oh man what...

Resident evil 6 MP achievements...... oh man what a crap pile of a game...
Forum: Games 01-14-2015, 12:35 PM
Replies: 72
Views: 3,425
Posted By SevenJesterHats
has anyone tried to do those combos on MK vs DC...

has anyone tried to do those combos on MK vs DC on the 360?? man.... i normally have a lot of patience for games.. but when its as tedious and frustrating as those combos.....

i mean, the timing...
Forum: Games 01-14-2015, 12:13 PM
Replies: 92
Views: 3,172
Posted By SevenJesterHats
wow.. theres som many games that remind of great...

wow.. theres som many games that remind of great times... heres some just from the top of my head...

Ufouria (NES)
Zelda: Ocarina of time (N64)
Banjo Kazooie (N64)
Diablo 2 (PC)
Halo (Xbox)...
Forum: Games 01-13-2015, 06:33 AM
Replies: 36
Views: 1,226
Posted By SevenJesterHats
I always like the first dead rising start menu......

I always like the first dead rising start menu... watching all the zombies walk over to the mall :)
Forum: Resident Evil 01-10-2015, 10:32 PM
Replies: 38
Views: 1,394
Posted By SevenJesterHats
Thanks guys :) i just gonna get RE6 finished b4...

Thanks guys :) i just gonna get RE6 finished b4 this comes out... not looking forward to that...

CODE: verconia was super fun getting the full 1000GS for and this may just top that.... cant...
Forum: Xbox 360 01-07-2015, 12:28 PM
Replies: 66
Views: 1,943
Posted By SevenJesterHats
mine was Fable anniversary, had a fun time...

mine was Fable anniversary, had a fun time getting the 1000g too :) next game is deadly premonition... so far one of the best stories since lost odyssey :D and it will be my 100th retail game...
Forum: Resident Evil 01-07-2015, 11:38 AM
Replies: 38
Views: 1,394
Posted By SevenJesterHats
why not for 360? it will be on 360 right?

why not for 360? it will be on 360 right?
Forum: Deadly Premonition 01-02-2015, 12:31 PM
Replies: 62
Views: 11,857
Posted By SevenJesterHats
Just started playing myself.. think im almost...

Just started playing myself.. think im almost done with chapter 1.. and i am really really enjoying it... i cant put the controller down.. i wanna know more :P

at first i was like.. meh.. just...
Forum: Windows 8 01-02-2015, 07:58 AM
Replies: 96
Views: 24,485
Posted By SevenJesterHats
great list :) tho when has this been updated last?

great list :) tho when has this been updated last?
Forum: Diablo III: Ultimate Evil Edition 10-31-2014, 12:28 PM
Replies: 0
Views: 268
Posted By SevenJesterHats
Greed domain?

Is there a greed domain portal in the xbox 360 version?
Forum: Diablo III: Ultimate Evil Edition 10-26-2014, 10:46 AM
Replies: 35
Views: 1,863
Posted By SevenJesterHats
Add me : SevenJesterHats just started...

Add me : SevenJesterHats

just started playing upgraded from D3 :)
Forum: Resident Evil 6 09-28-2014, 09:03 AM
Replies: 27
Views: 3,063
Posted By SevenJesterHats
yeah not the best RE game out there... dont like...

yeah not the best RE game out there... dont like all the QTEs and the high action in it, i just lke being syuck in a city with plain old zombes :P
Just give us the remakes aready! :P
Forum: Resident Evil: Revelations 07-06-2014, 02:45 PM
Replies: 201
Views: 40,140
Posted By SevenJesterHats
UPDATE: NEW CODES!! - Summer - Swimming ...

UPDATE: NEW CODES!!

- Summer
- Swimming
- Giant
- Sunshine

!!!!GRAB THEM BEFORE 14TH JULY 2014!!!
Forum: Diablo III 05-12-2014, 11:20 PM
Replies: 9
Dlc
Views: 1,326
Posted By SevenJesterHats
im a little confuse with it all, is reaper of...

im a little confuse with it all, is reaper of souls gonna have the original diablo+DLC? or just the DLC?

Would there be fresh achievements? i guess we just have to wait to find out...
Forum: Yu-Gi-Oh! Millennium Duels 04-11-2014, 09:36 AM
Replies: 11
Views: 23,302
Posted By SevenJesterHats
any packs have harpie support cards? need few...

any packs have harpie support cards? need few more harpie queens and magic support
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 08:39 PM.