PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 72
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: GAZZ16
Forum: Age of Empires Online 04-06-2012, 10:22 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Thx Unsaferllama7 for that method! :) I've...

Thx Unsaferllama7 for that method! :)

I've updated the first post in the thread to provide the information on the starting page.
All other methods are marked as OUTDATED except the chests at...
Forum: Age of Empires Online 04-03-2012, 07:58 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Sry for the late reply, I'm a bit busy around...

Sry for the late reply, I'm a bit busy around here... As you all mentioned that the methods don't work anymore due to the spring patch, I'll mark the first post as outdated and put the method...
Forum: Age of Empires Online 03-22-2012, 05:01 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Congratz!! :)

Congratz!! :)
Forum: Age of Empires Online 03-21-2012, 10:58 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Yap, I can definitely confirm that the tomb drops...

Yap, I can definitely confirm that the tomb drops from lvl 20 chests at moe's, I got 2 from moe's (see first post)
Forum: Age of Empires Online 02-22-2012, 03:55 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
I'm updating the first post... keep on trying, it...

I'm updating the first post... keep on trying, it will happen ;)
Forum: Age of Empires Online 02-22-2012, 09:36 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Keep on trying, it's worth the happiness...

Keep on trying, it's worth the happiness afterwards, trust me ;)
Forum: Age of Empires Online 02-20-2012, 03:42 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Should not be the problem, I think both work just...

Should not be the problem, I think both work just fine ;)

And YEAH, I'M DAMN HAPPY, YOU CAN BET ON THAT!!! :D
Forum: Age of Empires Online 02-19-2012, 03:28 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
FINALLY, THE SPHINX HAS DROPPED 4 ME!!! I'm...

FINALLY, THE SPHINX HAS DROPPED 4 ME!!!

I'm so happy right now, to have completed a game, which I've played since the release in august last year. It was the longest time, it took me to complete...
Forum: Age of Empires Online 02-14-2012, 03:28 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
I'm now farming the cyprus quest and buying lvl...

I'm now farming the cyprus quest and buying lvl 10 chests at moe's... maybe it's only the quantity not the quality of the chests, however I've got everything except the sphinx from lvl 20 chests (see...
Forum: Age of Empires Online 02-08-2012, 06:09 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Thx 4 your reply! Every confirmation is a good...

Thx 4 your reply! Every confirmation is a good confirmation ;)
Forum: Age of Empires Online 02-02-2012, 03:21 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
thx for that one :)

thx for that one :)
Forum: Age of Empires Online 01-31-2012, 08:52 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
thx for your confirmation, I'll update the first...

thx for your confirmation, I'll update the first post :)
Forum: Age of Empires Online 01-11-2012, 05:59 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
thx 4 that and your perfect video description :)

thx 4 that and your perfect video description :)
Forum: Age of Empires Online 12-31-2011, 11:30 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Thanks for your reply! :) Yeah, we should...

Thanks for your reply! :)

Yeah, we should get the percentage of drop chances at least for the achievement buildings. It won't help a lot but it would give us a feeling about how long it could take...
Forum: Age of Empires Online 12-30-2011, 12:11 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Got moe's from the method and some epic advisors...

Got moe's from the method and some epic advisors worth 5k+ in the trade channel :)
Forum: Age of Empires Online 12-21-2011, 07:25 AM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Unfortunately I haven't found one, where you get...

Unfortunately I haven't found one, where you get so much chests in so little time and with so little effort...
Forum: Age of Empires Online 12-16-2011, 04:51 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
UPDATE: Got the library a few minutes ago from...

UPDATE: Got the library a few minutes ago from moe's (lvl 20/200g chests) :D Only the sphinx to go :)
Forum: Age of Empires Online 12-16-2011, 01:13 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Thx for your great reply and for sharing your...

Thx for your great reply and for sharing your thoughts and expirence :)
Forum: Age of Empires Online 12-15-2011, 05:49 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
nope, it doesn't matter... as i've got my tomb...

nope, it doesn't matter... as i've got my tomb and academy while playing with the egyptians... and argos is a shared city to both cultures so it shouldn't affect the items
Forum: Age of Empires Online 12-15-2011, 03:25 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Thx, DayV3d, seem's to be a matter of lots of...

Thx, DayV3d, seem's to be a matter of lots of time and even more luck :\

As an update, got a second Small Step Pyramid from using the method, which is the only achievement building still...
Forum: Age of Empires Online 12-13-2011, 07:13 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Did you get the library using my method?? This...

Did you get the library using my method?? This would be a great confirmation ;)

If not, please post where you got it
Forum: Age of Empires Online 12-12-2011, 12:03 PM
Replies: 182
Views: 20,099
Posted By GAZZ16
Your Experience on getting achievement buildings

Hey guys!
This thread is supposed to be a place where you can share your experience in getting any of the 4 achievement buildings (Sphinx, Tomb, Library, Spartan Academy)

Only way to "farm"...
Forum: Age of Empires Online 11-28-2011, 02:36 PM
Replies: 32
Views: 4,906
Posted By GAZZ16
I've got a way on this 4 people like me who have...

I've got a way on this 4 people like me who have no gold to spend on moe's...

Simply play the Argos quest "Lot's of Rogues" in Elite mode (ingame tips say that this is giving better loot)
The...
Forum: Age of Empires Online 10-14-2011, 08:33 AM
Replies: 32
Views: 4,906
Posted By GAZZ16
Can you simply buy level 5 chests at a moe's to...

Can you simply buy level 5 chests at a moe's to get the blueprints for the building achievements? Or is there a minimum level requirement??
Forum: Assassin's Creed: Brotherhood 01-13-2011, 07:14 PM
Replies: 8,972
Views: 431,867
Posted By GAZZ16
Seems that I've connection problems in private...

Seems that I've connection problems in private sessions... :/ So it must be done legit ;)
Showing results 1 to 25 of 72

 

All times are GMT. The time now is 12:36 PM.