PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 84
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Hobo Sniper
Forum: Contests and Giveaways 04-20-2012, 06:58 AM
Replies: 802
Views: 30,302
Posted By Hobo Sniper
I R Hobo Sniper

I R Hobo Sniper
Forum: Contests and Giveaways 12-13-2011, 11:17 PM
Replies: 4,352
Views: 75,107
Posted By Hobo Sniper
I R Hobo Sniper

I R Hobo Sniper
Forum: Contests and Giveaways 02-09-2011, 08:00 AM
Replies: 2,469
Views: 61,870
Posted By Hobo Sniper
I R Hobo Sniper

I R Hobo Sniper
Forum: Battlefield: Bad Company 2 12-22-2010, 11:34 PM
Replies: 15
Views: 735
Posted By Hobo Sniper
Happened to me too, am gonna wait and see what...

Happened to me too, am gonna wait and see what happens, but like stated before you're stats are tracked and saved online, on the servers and its their fault you're/everyones stats are messed up so...
Forum: Battlefield: Bad Company 2 12-22-2010, 11:18 PM
Replies: 3
Views: 228
Posted By Hobo Sniper
oh good glad im not the only one, guess ill just...

oh good glad im not the only one, guess ill just wait this one out, its not as if this is the first time EA servers have messed up tbh, cheers guys :)
Forum: Battlefield: Bad Company 2 12-22-2010, 10:55 PM
Replies: 3
Views: 228
Posted By Hobo Sniper
Multiplayer Help!!!

Right so earlier on i was playing as normal and i logged off, i come back on tonight and my multiplayer stats are back to default like i've never played online before with nothing unlocked and back...
Forum: Xbox 360 11-15-2010, 10:04 AM
Replies: 19
Views: 2,733
Posted By Hobo Sniper
Independent Charles show is class shame it got...

Independent Charles show is class shame it got cancelled :( ..but get some humour you lot jeez everyone's taste's these days are awful, its something different is why i liked it but everyone these...
Forum: The Tech Centre 11-04-2010, 10:14 PM
Replies: 244
Views: 10,246
Posted By Hobo Sniper
My internet speed = shit.

My internet speed = shit.
Forum: Xbox 360 11-04-2010, 10:10 PM
Replies: 26
Views: 2,222
Posted By Hobo Sniper
Damn it, i had a feeling it would be US only..

Damn it, i had a feeling it would be US only..
Forum: Xbox 360 11-04-2010, 10:08 PM
Replies: 5
Views: 495
Posted By Hobo Sniper
Nope, there is no way of doing this to messages...

Nope, there is no way of doing this to messages received through the Xbox.
Forum: Xbox 360 11-03-2010, 11:33 PM
Replies: 3
Views: 290
Posted By Hobo Sniper
5D tv's, erm wtf :L ..but yeah screw that after...

5D tv's, erm wtf :L ..but yeah screw that after watching a film in 3D my eyes suffered, don't think with my gaming habits my eyes would be able to handle it..
Forum: Xbox 360 11-03-2010, 11:31 PM
Replies: 53
Views: 1,722
Posted By Hobo Sniper
I use to be absolutely mad about achievements,...

I use to be absolutely mad about achievements, not so much anymore just play for fun but if i like a game i will go for the 100% on it :P
Forum: Xbox 360 11-03-2010, 11:25 PM
Replies: 6
Views: 434
Posted By Hobo Sniper
Ah good to hear pal :)

Ah good to hear pal :)
Forum: Xbox 360 11-03-2010, 05:39 PM
Replies: 46
Views: 2,097
Posted By Hobo Sniper
Yep crackdown, bought it once sold it for another...

Yep crackdown, bought it once sold it for another game, then bought it again cheap, then eventually ended up selling it again...
Forum: Xbox 360 11-03-2010, 05:27 PM
Replies: 14
Views: 991
Posted By Hobo Sniper
Because apparently the update "improved" the...

Because apparently the update "improved" the audio codec for a better, higher quality voice chat.
Forum: Xbox 360 11-01-2010, 11:12 AM
Replies: 7
Views: 571
Posted By Hobo Sniper
His gamerscore is already odd though...but to be...

His gamerscore is already odd though...but to be honest does it really matter if its odd or even, its still gamerscore?
Forum: Xbox 360 11-01-2010, 11:10 AM
Replies: 6
Views: 434
Posted By Hobo Sniper
Hmm strange, try connecting it to the tv instead...

Hmm strange, try connecting it to the tv instead cause you could, because mine is connected to the xbox and the tv. So when audio plays through the tv it will be redirected through the speakers. Not...
Forum: Xbox 360 10-31-2010, 11:37 PM
Replies: 2
Views: 405
Posted By Hobo Sniper
^^ Agreed, Microsoft is a greedy company, they...

^^ Agreed, Microsoft is a greedy company, they will squeeze out all the money they can out of you. Best way to handle problems is to confront them directly.
Forum: Xbox 360 10-31-2010, 11:34 PM
Replies: 7
Views: 571
Posted By Hobo Sniper
If you unlocked the achievement offline, and then...

If you unlocked the achievement offline, and then recover your gamertag, it only recovers the achievements unlocked online, so you could calibrate it offline, then recover your gamertag and it will...
Forum: Xbox 360 10-31-2010, 11:31 PM
Replies: 19
Views: 1,030
Posted By Hobo Sniper
Sad i know, but supermarkets open at 12.00 Monday...

Sad i know, but supermarkets open at 12.00 Monday night/Tuesday morning will be selling it cheaper then usual. Last year sainsbury's had mw2 for 26 on release day, not a bad saving from the...
Forum: Xbox 360 10-31-2010, 11:28 PM
Replies: 4
Views: 591
Posted By Hobo Sniper
Try clearing you cache on the xbox 360, there is...

Try clearing you cache on the xbox 360, there is a option in the menu's somewhere, i'm not too sure where since i hav neer had to use it, but i have heard this can fix quite a lot of achievement...
Forum: Xbox 360 10-31-2010, 11:25 PM
Replies: 6
Views: 434
Posted By Hobo Sniper
Have you checked all the connections and...

Have you checked all the connections and everything, i know it sounds obvious but sometimes the majority of problems are really simple connectivity faults. Hope this helps in some way.
Forum: Xbox 360 10-27-2010, 01:12 AM
Replies: 228
Views: 8,768
Posted By Hobo Sniper
Bill in L4D series! :'(

Bill in L4D series! :'(
Forum: Xbox 360 09-23-2010, 04:07 PM
Replies: 5
Views: 565
Posted By Hobo Sniper
did you get these achievements offline and then...

did you get these achievements offline and then recover your gamertag?
Forum: Xbox 360 09-23-2010, 04:05 PM
Replies: 127
Views: 7,040
Posted By Hobo Sniper
Yes they make people do stupid things sometimes,...

Yes they make people do stupid things sometimes, such as kill themselves, hog weapons/vehicles or boost ranks, but in my opinion they keep people interested in the multiplayer or longer...
Showing results 1 to 25 of 84

 

All times are GMT. The time now is 03:56 PM.