PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Search Forums
Subscribe    Donate

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: SolusFlare
Forum: Max Payne 3 05-17-2012, 12:05 AM
Replies: 483
Views: 31,383
Posted By SolusFlare
love the game but fuck it im done. Just got...

love the game but fuck it im done.
Just got through hard to find it didnt unlock shit.

While it does warn you that some achievements might not be unlocked -
(and i just assumed those that...
Forum: Max Payne 3 05-15-2012, 10:56 AM
Replies: 0
Views: 301
Posted By SolusFlare
Shifting to hard question

To complete on hard im guessing I need to pick "new game" and cant just choose to select the first level in the chapter select?

And as for selecting new game- well it states ill loose all...
Forum: Dead Island 10-03-2011, 07:38 PM
Replies: 3
Views: 492
Posted By SolusFlare
72/72 achievments? Kinda confused.

So had a long brake from this game and now finally got the update.
Got in the game and had 72/72 locations. But no achievement.
That means its locked now or do I need to finish the game again?
...
Forum: Dead Island 09-16-2011, 10:21 PM
Replies: 79
Views: 6,274
Posted By SolusFlare
FAT32 is the format option. Plug it into your...

FAT32 is the format option.
Plug it into your pc and and format it using fat32-

And really.... The game has bugs, but the game itself is great.-
And for whatever reason.... I have not come...
Forum: Dead Island 09-15-2011, 08:30 AM
Replies: 129
Views: 11,756
Posted By SolusFlare
Well look at what challenges you have left. Not...

Well look at what challenges you have left. Not that they give you a hell let of xp, but you get something for doing something
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:31 PM
Replies: 49
Views: 3,835
Posted By SolusFlare
but is the dlc free?

but is the dlc free?
Forum: Dead Island 09-14-2011, 04:35 PM
Replies: 740
Views: 111,122
Posted By SolusFlare
yeah can go through the sewers as on your first...

yeah can go through the sewers as on your first visit
Forum: Dead Island 09-14-2011, 04:00 PM
Replies: 6
Views: 747
Posted By SolusFlare
huh masterkey? So now you can open all doors? haha

huh masterkey? So now you can open all doors? haha
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:39 PM
Replies: 113
Views: 18,461
Posted By SolusFlare
Is your game installed? I see many people...

Is your game installed?

I see many people reporting issues and bugs. But have yet to find any myself.
"NOT denying they are there"- Maybe im just lucky or its because ive installed the game.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:31 PM
Replies: 113
Views: 18,461
Posted By SolusFlare
Sounds like the save, indeed is corrupt. ...

Sounds like the save, indeed is corrupt.

But try both ways of loading. Using either Continue or play then select your safe.

Also if you have not done so, try installing the game on the hdd. ...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:28 PM
Replies: 13
Views: 582
Posted By SolusFlare
haha. yeah. Well as mentioned Ive just never...

haha. yeah. Well as mentioned Ive just never really gotten into their games.

Red dead revolver to me was much better then Read Dead Redemption first of.
But the highest point of excitement in...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:16 PM
Replies: 13
Views: 582
Posted By SolusFlare
AND.... there would be 100+ go and collect...

AND.... there would be 100+ go and collect missions.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:12 PM
Replies: 13
Views: 582
Posted By SolusFlare
Heard! hah. And i know Im just one in a million,...

Heard! hah. And i know Im just one in a million, but dont really like most of their games. So I for one am happy they did not touch this.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 01:05 PM
Replies: 4
Views: 446
Posted By SolusFlare
Sure you will. There will be a point where she...

Sure you will. There will be a point where she and the tribes woman are waiting for you by a door inside the prison, and then they lead you up to an elevator.
The point where they are waiting-...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 12:30 PM
Replies: 13
Views: 582
Posted By SolusFlare
Game is fine. There are glitches, but so far none...

Game is fine. There are glitches, but so far none have effected my playthroughs.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 12:28 PM
Replies: 740
Views: 111,122
Posted By SolusFlare
Yeah game is tons of fun- And trust that you got...

Yeah game is tons of fun- And trust that you got it, not doubting your words.
But last night I pretty much walked along the edge of the map (going counter clock-wise and making only right hand...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 12:26 PM
Replies: 4
Views: 446
Posted By SolusFlare
Technically you wont loose anything since when...

Technically you wont loose anything since when you start a new game +, and you progress to the point that you meet her in the game, she will still have all the items.

So without spoiling anything...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 12:19 PM
Replies: 740
Views: 111,122
Posted By SolusFlare
Been there, but nothing for me :(

Been there, but nothing for me :(
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:31 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
yeah doesnt look like there is much else to do,...

yeah doesnt look like there is much else to do, but nice find man.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:19 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
Okay, well im trying to sacrifice a floater to...

Okay, well im trying to sacrifice a floater to the gas and see what happens then.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:12 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
Absolutely right,. Just tried this and it changes...

Absolutely right,. Just tried this and it changes indeed. Good find. So now I guess we have concluded that this is the end of this event?
But maybe as mentioned, if you keep doing it long enough,...
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:01 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
14 I think. Also someone stated you can glitch...

14 I think.
Also someone stated you can glitch jump back to the 2nd button, however ive tried with no luck so far.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 10:00 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
could try that but honestly just think that the...

could try that but honestly just think that the others will deactivate (not sure of course, but seams logical when they are needed for the others to appear. )
Forum: Dead Island 09-14-2011, 09:57 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
you cant even see the 3rd button if you have not...

you cant even see the 3rd button if you have not pressed the other two.
Forum: Dead Island 09-14-2011, 09:56 AM
Replies: 61
Views: 15,307
Posted By SolusFlare
So it keeps getting better stats each time you...

So it keeps getting better stats each time you press the button=?

BTW if your there now, try and drop a weapon on the alter then try pushing the button... Just to check if that might do anything.
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT. The time now is 07:13 PM.