View Single Post
Old 11-27-2012, 11:31 PM   #15
Destro
 
Destro's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Québec
Posts: 3,381

Destro WOD's Gamercard

Awards Showcase 2,500 Posts
Total Awards: 1 (more» ...)
I loved 98% of the campaign too(i agree tough the "boos fight" was really shit)

Spartan Ops is mostly just a revamped Firefight mode but the Tiny bits of story put into it is better than nothing, and they are shorter, not endlessly long like before. Cinematics are awesome and they are mainly what i am waiting for each week...LOL

MP , bah... Slayer is pretty much like before, and yeah im part of those guys that fuckin hate to get an assist... especially when its the third in a row that i did all the job on for like 10 secs... and then bam 1 bullet out of nowhere and he dies...

BUT Swat is just damn good now, if they can release new maps tough, because right now i love Haven and Adrift, but Solace is Meh... and i hate Abandon. (Complex is.... complex, sometimes i like playing it, but when people camp too much this map is a nightmare)

But im glad the target isn't hide anymore by text and no damn stupid "yeahhhhh" shity noise and confettis when you kill somebody. Look more serious and more fun.
__________________


Gears of War Legend
Destro is offline   Reply With Quote