PlaystationTrophies Got a news tip? tips@x360a.org
Username
Password
 

Go Back   XboxAchievements.com > Xbox 360 LIVE Arcade Games > Shooter > Counter-Strike: Global Offensive
Subscribe    Donate

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-20-2012, 03:56 AM   #1
Pr0ph3cy
 
Pr0ph3cy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Canada
Posts: 125

Pr0ph3cy 117's Gamercard
Official Join a Team/Squad

Post you're gamertags and msg people to play. Also tell them you are from this site...it helps
Pr0ph3cy is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 08:46 AM   #2
McKnives
 
McKnives's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Ireland, Co Dublin
Posts: 55

BulletsDodgeMe's Gamercard
BulletsDodgeMe

Hi

I'm in Ireland and am only interested in playing with Uk players i.e Scottish, English etc. I'm not against americans but i want a team that's closest to where i live so there's no lag or that we get put in an american server and lag for me/us

I'm NOT interested in boosting, glitching or killing bots. I just wanna play the shit outta this online against real people and have a blast.

I'm very competitive and wanna win.

If you have a mic and aren't a dickhead you're cool by me. I'm 25 and don't wanna play with kids..that sounds kinda bad

Anyway, if you wanna form some kind of kick ass team add me and leave a text message
McKnives is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 11:17 AM   #3
StompingFreak
 
StompingFreak's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Cheshire
Posts: 69

stompingfreak's Gamercard
Quote:
Originally Posted by McKnives View Post
Hi

I'm in Ireland and am only interested in playing with Uk players i.e Scottish, English etc. I'm not against americans but i want a team that's closest to where i live so there's no lag or that we get put in an american server and lag for me/us

I'm NOT interested in boosting, glitching or killing bots. I just wanna play the shit outta this online against real people and have a blast.

I'm very competitive and wanna win.

If you have a mic and aren't a dickhead you're cool by me. I'm 25 and don't wanna play with kids..that sounds kinda bad

Anyway, if you wanna form some kind of kick ass team add me and leave a text message
Dude, If you set up your own team add me. GT : StompingFreak

I'm no kid...lol i'm 41. My ex-pro clan started on CS on xbox.
StompingFreak is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 12:33 PM   #4
BL4CK HAWK 8
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 10

BL4CK HAWK 8's Gamercard
Quote:
Originally Posted by StompingFreak View Post
Dude, If you set up your own team add me. GT : StompingFreak

I'm no kid...lol i'm 41. My ex-pro clan started on CS on xbox.
hey im picking this up the minute its out and want to get real good at it so feel free to add me if you want to have fun but win at the same time!
btw im from the uk and 19
BL4CK HAWK 8 is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 02:39 PM   #5
Pappy21
 
Join Date: May 2011
Posts: 8
Feel free to add me, 20 and from UK. GT: Pappy2107
Pappy21 is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 07:34 PM   #6
DGK Chris
 
DGK Chris's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Arnold, Maryland
Posts: 89
Send a message via AIM to DGK Chris

voL Gucci's Gamercard
From US. GT= BrickSquad GM
__________________
DGK Chris is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 08:35 PM   #7
SQUIRTING TOAST
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 9

SQUIRTING T0AST's Gamercard
Im 21 and i like women .... sign me up
SQUIRTING TOAST is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 09:52 PM   #8
Eazynem Makaveli
 
Eazynem Makaveli's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Ireland.
Posts: 240
Quote:
Originally Posted by SQUIRTING TOAST View Post
Im 21 and i like women .... sign me up
lol

10chars
Eazynem Makaveli is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2012, 10:59 PM   #9
x Son of WolF x
 
x Son of WolF x's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 83

x son of wolf x's Gamercard
I'm 34 and I've been playing CSS on PC since it came out. Played CAL for many seasons. Looking for people who will be playing a lot I'll be picking it up as soon as its available.

I'm in Ontario, Canada

GT = x Son of WolF x
__________________
x Son of WolF x is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2012, 02:00 PM   #10
yakuzzaa
 
Join Date: Sep 2008
Location: GERMANY - Cologne
Posts: 417

II yakuzZaa II's Gamercard
Add me 2 the list - 30years and playin cs since 1.3 on pc .... And plz no kids thx
__________________
yakuzzaa is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2012, 05:22 PM   #11
G0LDEN AVENGER
 
G0LDEN AVENGER's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Miami, Fl
Posts: 168

G0LDEN AVENGER's Gamercard
From US. GT: G0LDEN AVENGER
__________________
G0LDEN AVENGER is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2012, 11:04 AM   #12
Mossypne
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 34

Mossypne@hotmail.com's Gamercard
GT: RYANPNE

From the UK. 16 but not like all the others who scream and cry when they are getting beat.
Mossypne is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 02:58 PM   #13
Pr0ph3cy
 
Pr0ph3cy's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Canada
Posts: 125

Pr0ph3cy 117's Gamercard
Can I get a sticky for this thread please and thanks
Pr0ph3cy is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 04:45 PM   #14
AFreakinCabbag3
 
AFreakinCabbag3's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: England
Posts: 1,716

AFreakinCabbag3's Gamercard

Awards Showcase 1,000 Posts
Total Awards: 1 (more» ...)
Feel free to add me AFreakinCabbag3 from the UK
__________________


World's First Team to 100% Dungeon Fighter Online
Spelling and grammar? Over-rated!
AFreakinCabbag3 is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 05:02 PM   #15
Alaskanassassin
 
Join Date: Jan 2010
Location: Tucson, AZ
Posts: 106

alaskanassassin's Gamercard
From Western US, gt- Alaskanassassin
Alaskanassassin is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 05:51 PM   #16
masiyeah
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 5
from germany: masiyeah

got some tactics from the old cs 1.6 days (which are working in GO)
masiyeah is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 05:53 PM   #17
warrenpaul
 
warrenpaul's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: UK
Posts: 513

Woz DJ's Gamercard
UK / GT: Woz DJ
__________________


warrenpaul is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 07:34 PM   #18
A_Hanson1992
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 17
Quote:
Originally Posted by McKnives View Post
Hi

I'm in Ireland and am only interested in playing with Uk players i.e Scottish, English etc. I'm not against americans but i want a team that's closest to where i live so there's no lag or that we get put in an american server and lag for me/us

I'm NOT interested in boosting, glitching or killing bots. I just wanna play the shit outta this online against real people and have a blast.

I'm very competitive and wanna win.

If you have a mic and aren't a dickhead you're cool by me. I'm 25 and don't wanna play with kids..that sounds kinda bad

Anyway, if you wanna form some kind of kick ass team add me and leave a text message
This. Except i'm not 25 haha, GT; andyhanson92
A_Hanson1992 is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 07:43 PM   #19
Hexahedronaut
 
Hexahedronaut's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Mid Glam
Posts: 20

Hexahedronaut's Gamercard
22 Wales, UK + Mic GT: Hexahedronaut

I should note when theres 5v4 +1 bot im fine but 5v5 my lag is the stuff of legends. :3
__________________
Super Meat Boy 7-20: 34.91 Seconds
Hexahedronaut is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 08:01 PM   #20
xTheHeLLRaiSeRx
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 19

xTheHeLLRaiSeRx's Gamercard
add me "xthehellraiserx". 26 years old, 2.0+ K/d ratio, played competitively in the past, not really looking to get into that again but on mostly at night and early morning, as well as weekends. Use my mic and realize its a huge advantage on cs, so yeah hit me up please, don't care if you suck really, just as long as you can say "hey I have bomb, im headed B!"
xTheHeLLRaiSeRx is offline   Reply With Quote
Old 08-23-2012, 08:08 PM   #21
iFR3SH69
 
iFR3SH69's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 10

iFR3SH69's Gamercard
How is Counter Strike GO ? I downloaded the trial but dont have live atm so i couldnt play online?
iFR3SH69 is offline   Reply With Quote
Old 08-24-2012, 01:40 AM   #22
Mr.Fail
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 18

AutoCombustin's Gamercard
Male 18 UK - I mostly play CSGO now and played a bit of CS:S so I'm fairly good at it. I have a Mic and good connection (fibre optic) My gamertag is iKamikaze o (yes, that's an o at the end) message me first before adding thanks!

Last edited by Mr.Fail; 08-24-2012 at 01:46 AM.
Mr.Fail is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 11:22 AM   #23
one84
 
Join Date: Mar 2009
Location: Norway
Posts: 75

il dewde's Gamercard
Add me! : GT: il dewde
one84 is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2012, 06:31 PM   #24
xbear352x
 
xbear352x's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Florida
Posts: 125

xBEAR352x's Gamercard
Gamertag: xBEAR352x

Looking for an American team or group of players to win with. I've been playing CS ever since 1.6.

I'm a team player, follow leads, take on my own initiative and can handle situations. I have experience using the M4, Desert Eagle, Dual Beretta's and can assemble all of my Kevlar + Helmet gear. I am newly versed in diversion grenades and incendiary grenades. I have been known in my past to be able to effectively smoke out terrorist enemy holes and flash bang enemies for infiltration & flanking.

I can also play as a terrorist too.

Thx
__________________


8 Retail 100%
1 Arcade 100%

Willing to boost any game on my list, just ask.
xbear352x is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2012, 05:30 PM   #25
Makaveli27
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 16
Anyone playing still?? Not a kid, play to win, have mic, from ireland. Hit me up

oi mack io
Makaveli27 is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 01:40 AM   #26
Mikefromhell
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 50

Mikefromhell666's Gamercard
GT: Mikefromhell666

im swedish just got the game but im competative, got a mic and played alot of Cs 1.4 to 1,6 and css! but i am rusty still getting used to the new recoil patterns!
Mikefromhell is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2013, 05:26 AM   #27
Tinysmitty
 
Join Date: Mar 2010
Location: Oregon,USA
Posts: 373

BIoodyEagle's Gamercard
Anyone still looking for a US Team member?

If you are hit me up.
Tinysmitty is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2013, 06:00 PM   #28
Devlxn
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 10

Devlxn's Gamercard
GT: Devlxn

I'll play whenever
Devlxn is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2013, 04:13 PM   #29
Chawz
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 3

Meta Dante's Gamercard
GT: MyNameIsChawz

20 years old and from the US.

1.6 K/D. Nothing special compared to others in my opinion, but I can handle myself since I'm primarily a solo player. I usually finish at the top of the scoreboard. I have a mic.
Chawz is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT. The time now is 05:35 PM.